quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik zit nu in die channel kapot grappig al die reacties ik zeg 1 keer dat ik een Fok!ker ben en gelijk calvote ban hanstin whaha
Als je gewoon typt haal je toch zelfs meer dan 350 keys per minuutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef KNAK het volgende:
leuk als je compje crasht
Ik heb het even getest,
Heb een minuut lang als een bezetene op de toetsenbord zitten rammen : 350 keys
Dus als een bezetene rammen...
x 1 uur = 21000 keys
x 1 dag = 504000
Zo gaat het wel snel!
Alleen , na een minuut word je een beetje lam in alles onder je ellebogen
ik gok toch wel 70%quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef JortK het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoeveel mensen er nou echt gaan pulsen met de megapuls
ik weet niet wat voor paupers jullie zijn maar dit heb ik in een minuut zitten rammen:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef fate het volgende:
[..]
Als je gewoon typt haal je toch zelfs meer dan 350 keys per minuut :') .
Als je even doortypt haal je gemakkelijk 450 hoor :) .
M'n doelstelling om over één maand in de top 50 te komen heb ik ook maar laten varen, nu moet je al 12,3M hebben om in de top 50 te komen, een maand geleden was het nog 11,1M... Ook al typ ik 100k per dag, het gaat niet vooruit zo :{ .
| 1 |
Er zijn 2/3 users die al sinds december niet meer hebben gepulsed... misschien dat ze met de megapulse hun keys gaan pulsen...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Er zijn 2/3 users die al sinds december niet meer hebben gepulsed... misschien dat ze met de megapulse hun keys gan pulsen...
Krijg je dan niet gewoon bericht op de WP pagina? Ik betwijfel nogal dat iedereen daarop gaat kijken elke dagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik gok toch wel 70%
de rest een dag tevroeg of erna.. omdat ze het vergeten waren
Edit: je kan toch via whatpulse een bericht sturen naar je team?!?!?!?!
waarom doen we dat niet een paar dagen voordat je moet megapulse doen.(lees: stalken)
Ik had het wel over TYPEN hé, met rammen geraak ik ook aan 2k per minuut hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor paupers jullie zijn maar dit heb ik in een minuut zitten rammen:
[ code verwijderd ]
wel geteld : 1909 keys![]()
of gewoon meer gaan tikkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat lukt inderdaad alleen als je jaren mee blijft doen.![]()
Als je dat vervelend vindt, kun je beter je doelstelling aanpassen tot top 200 of 300.![]()
Gewoon die dag een keer pulsen is genoegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Huppelei het volgende:
Hoe laat moeten we dan pulsen. Als ik zou willen dat het in de stats komt?
vanaf dat de stats er zijn, tot een uur of 3 snachts zou ik rekenenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Huppelei het volgende:
Hoe laat moeten we dan pulsen. Als ik zou willen dat het in de stats komt?
Met 8 vingers op de letters rammen gaat beterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor paupers jullie zijn maar dit heb ik in een minuut zitten rammen:
[ code verwijderd ]
wel geteld : 1909 keys![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |