quote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
ik zie alleen maar vierkante blokjes
Ben ik nu zwanger?
FF ontopic:
Ik wil wel een xbox 360.
Hoe werkt dat streamen van pc naar 360? Moet je daarvoor nog wat kopen?
Hoef je nix meer voor te kopen
Welke xbox live abbo's zijn er? En wat zijn de voordelen?
Silver = Gratis maar dan kun je niet online spelen.
Gold= 60 euro per jaar, maar dan kun je wel tegen elkaar spelen en je hebt vaak demo's wat eerder beschikbaar
quote:Nieuws: Missile Command is XBLA game van deze week
Maandag 02 juli 2007 - Atari heeft vandaag bekend gemaakt dat de klassieker Missile Command deze week op Xbox Live Arcade zal gaan verschijnen. De game zal vanaf aanstaande woensdag verkrijgbaar zijn voor slechts 400 Microsoft Points. De XBLA versie van Missile Command wordt ontwikkeld door Stainless Games.
Missile Command op de Xbox 360 is geen simpele port van de originele versie. De game kent nieuwe 'evolved' graphics, met ondersteuning voor 1080p HD, full-screen anti-aliasing en surround sound. Natuurlijk kun je weer een twaalftal achievements verwachten plus de mogelijkheid om de scores over Xbox Live te vergelijken met andere games.
Screenshots van de game kun je hieronder bekijken.
Dat gaat idd op magische wijzequote:Op maandag 2 juli 2007 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Maar hoe werkt dat dan?
Klik ik op de computer op STREAM NAAR XBOX en dan wordt er op magische wijze iets verzonden? Of moet ik iets in USB prikken wat bij het pakket zit?
en welke site kan je tekst omdraaien?![]()
www.tversity.comquote:Op maandag 2 juli 2007 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gaat idd op magische wijzeGewoon eerst de 360 verbinding laten maken met je PC en als dat eenmaal gebeurt is kun je muziek enz streamen, maar volgens mij kan de 360 niet veel formaten. Maar daar is ook weer een programmatje voor geloof ik.
via een netwerkquote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ja maar hoe maakt de computer verbinding met de 360?
Het is vast niet moeilijk, ik weet genoeg over netwerken en computers af.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
via een netwerk
het klinkt moeilijker dan het is
Ik snap dat XLBA arcade niet. Heb je allemaal games naast je console staan van 60 euro, ga je zoiets spelen..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 400 punten met die nieuwe graphics is het mischien nog wel leuk!
Ik ga zeker even de trial proberen
Ow nee nu heb ik geen keusquote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
uǝdoʞ ɯǝ ʇǝoɯ uǝzǝ1 uɐʞ ʇıp ǝıʍ qɯoq ǝp ʇɥɔǝ sı unɹʍopɐɥs suǝbuoظ ʎǝɥ
Sommige XBLA spellen zijn best leuk ik wil er ook nog 1 bijvoorbeeld maar daar wacht ik wel gewoon mee tot het op het ''echte'' spellen gebied rustig is. Dan is het wel leuk om een weekje een arcade spel te spelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik snap dat XLBA arcade niet. Heb je allemaal games naast je console staan van 60 euro, ga je zoiets spelen..
[..]
Wacht maar tot Mass Effect bijna uitkomt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef Rossdale het volgende:
Shadowrun
Was ik net blij dat AQuila rustig werd met zijn overlord gehype en dan begin jij weer
Ja maar bij GTA IV doe ik zwaar mee! Ik ben GTA fanboyquote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mass Effect bijna uitkomt.
Of in mijn geval GTA 4
jij hebt een goede smaak , mass effect en overlordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef AQuila360 het volgende:
Idd, als Mass Effect uitkomt gaan ik door het dak heen!
Overlord trouwens nog niet gespeeld![]()
quote:Dinsdag 03 juli 2007 - In het derde kwartaal zal nog een race grootheid zijn opwachting maken op de Xbox 360. Project Gotham Racing 4 moet namelijk ergens in november 2007 in de winkels liggen. Eerder gingen er al geruchten dat de game ook speelbare motoren zou bevatten. Vandaag wordt dit gerucht weer een beetje bekrachtigd.
Bizarre Creations heeft vandaag namelijk de boxshot van PGR4 vrijgegeven. In de reflectie van de auto is zelfs een motor te zien. Bizarre Creations en Microsoft hebben het bovenstaande gerucht niet bevestgd noch ontkent. Waarschijnlijk moeten we wachten tot de E3 om hier uitsluitsel over te geven. In de tussentijd kun je de boxshot hieronder bekijken.
Heb ze ook beiden, maar had met The Darkness beter even kunnen wachten... Overlord is m'n 360 niet uit geweest sinds ik hem afgelopen vrijdag binnen kreegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 04:02 schreef Viro het volgende:
Morgen krijg ik overlord en the darkness binnen![]()
![]()
Alleen kan ik pas vrijdag beginnen met spelen![]()
![]()
Whehehe.quote:If there was anything that could put the PS3 back on its feet, it was two or three good next-gen titles, but with the whole world knowing now that Madden NFL 08, All-Pro Football 2K8 and NCAA Football 08 will be running better on the 360 than on the PS3, everyone's going to laugh at that $600 price tag. Yes my
dear gamer, all three football titles coming from EA are going to run smoother on the 360 - 60fps, whereas on the PS3, they will run at 30fps.
Knap gemaakt lljkt wel net zon Duits WO2 wagentje. maar het kan niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
Microsoft heeft wat problemen met racistische auto's met forza 2
[afbeelding]
1 van de auto's die te koop aangeboden worden, echt ziek
Ik kan er ook niet mee zitten, ik vind die tieten ban ook overdreven..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Heintje het volgende:
Eerlijk gezegt zal het mij een worst wezen als iemand daar mee gaat rijden. Maar als een paar tieten al ban waardig zijn moet dit ook een ban opleveren.
als ze dit zien wordt die er ook gewoon afgehaald en krijgt de user een banquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Heintje het volgende:
Eerlijk gezegt zal het mij een worst wezen als iemand daar mee gaat rijden. Maar als een paar tieten al ban waardig zijn moet dit ook een ban opleveren.
Is een fps toch? En was idd geen al te best spelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef disjfa het volgende:
Hebben jullie gekeken naar die rts game hour of victoryIk geloof dat het geen al te beste game is
Nee, een soort van rts maar dan anders. Ik dacht dat ze vorige week bij gamesport waren als ik het goed had. Die waren lekker aan het hypen. Maar nu krijgt de game daar een 2.0quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is een fps toch? En was idd geen al te best spel![]()
Dat spel bedoel ik idd ook had volgens mij weinig met een rts van doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de demo heel even gespeeld en dat speelde toch echt als een FPS.
Ok het is weer een WWII shooter, maar misschien dat het wel orgineel is.
Toen kon je kiezen uti 3 verschillende personen. Een commando, een spion en een sniper.
Dus dat zou wel leuk kunnen zijn. maar het was veel te liniair daarvoor.
Echt lekker spelen deed het ook niet.
Dus zeker voor een WWII shooter is het zeker niet voldoende om boven de concurentie uit te komen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die van mij is kapot. Hoerending!
Ik vind hem wel erg gaaf gemaakt eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Week of 2 nu ja.quote:
Oh, dat valt nog wel mee hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Week of 2 nu ja.
Ah maar gaat al vrij vlot hoor.. vorige week Donderdag is UPS geweest om hem mee te nemen, ze hebben hem net ontvangen.. duurt maximaal 20 dagen
dat kan via jouw account, maar er kan maar 1 account per keer ingelogd zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef WooZ het volgende:
Moet je eigenlijk per xbox betalen voor live?
Want m'n huisgenoot wil ook wel eens online, maar moet hij apart dan 60/jaar dokken, of kan hij dat via mijn account doen?
maar kan hij dat wel z'n eigen stats/achievements enzo behouden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef kepler het volgende:
[..]
dat kan via jouw account, maar er kan maar 1 account per keer ingelogd zijn natuurlijk
[360/PS3] The Darkness - Nog donkerder dan Doom 3!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef apengek het volgende:
heeft iemand the darkness?? is ie het geld waard? en wanneer komt die verdomde demo nou?
nee, je hebt gewoon 1 account waar je met twee man op speelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar kan hij dat wel z'n eigen stats/achievements enzo behouden?
Die van mij is nou vanaf 22 juli al weg, mij is niks verteld over een langere wachttijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Hmz, hij werkte nu ineens wel geen ingesprek toon...
Maarja toen hoorde ik ineens leuk dat het nu t/m 25 werkdagen duurt voordat de xbox weer terug is...
Fijn kan ik nog zowiezo 8 dagen langer wachten
bijna een jaar al? nou dan mag ms idd wel opschietenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef Darow het volgende:
[..]
Die van mij is nou vanaf 22 juli al weg, mij is niks verteld over een langere wachttijd.
ja, HDTV is een standaard net als PAL etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef Darow het volgende:
Kun je nu als je met een (full) HDTV speelt, kun je dan ook buitenlandse games spelen?
je kunt er dan alleen geen euopese spellen op spelen omdat de meeste spellen wel een regiocodering hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef DJ_ het volgende:
ja ik heb deze vraag eerder gesteld , en iedereen zei dat het gewoon kon ( kom terug uit amerika en neem mijn amerikaanse 360 mee )
dus over de helewereld wordt de zelfde hdtv standaard gebruikt
Ik heb je vraag nergens gelezen maar toch bedankt voor het antwoord. Jij krijgt nu alleen het probleem met de voeding aangezien de spanning verschilt met hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef DJ_ het volgende:
ja ik heb deze vraag eerder gesteld , en iedereen zei dat het gewoon kon ( kom terug uit amerika en neem mijn amerikaanse 360 mee )
dus over de helewereld wordt de zelfde hdtv standaard gebruikt
klopt dat wist ik , ik was van plan die amerikaanse maar te firmware hackenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef apengek het volgende:
[..]
je kunt er dan alleen geen euopese spellen op spelen omdat de meeste spellen wel een regiocodering hebben
klopt maar ik had hier in amerika al een voltage transformator zodat mijn ps2 het hier deedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef Darow het volgende:
[..]
Ik heb je vraag nergens gelezen maar toch bedankt voor het antwoord. Jij krijgt nu alleen het probleem met de voeding aangezien de spanning verschilt met hier.
Je zegt het zelf al, XBLA games zitten altijd in je console, hoef je niet op te staan vanuit je favoriete easychairquote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef -Dries- het volgende:
Ik snap dat XLBA arcade niet. Heb je allemaal games naast je console staan van 60 euro, ga je zoiets spelen..
das al zo oud als Fight Nightquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Electronic Arts laat Achievements in hun games sponsoren. Dit lucratieve idee wordt in eerste instantie doorgevoerd in NCAA 08, een American Football-spel dat niet in Nederland wordt uitgebracht. Als je in Play Now of Dynasty Mode wint, nadat je met 14 punten achterstand aan de vierde Quarter bent begonnen, dan verdien je de Pontiac 4th Quarter Comback. Naast Pontiac sponsort ook Old Spice een aantal van de achievements.
Bron: Insidegamer
EA weet ook echt op elke manier nog wat meer te verdienen![]()
Ach heb ze ook al met hakenkruis gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Maar daar had je toernooien die een merk mee kregen bijvoorbeeld Dodge toernooi ofzo en als je die wint dan stond dat er wel ja. Maar dit staat er helemaal los van.quote:
nou wat ik ervan begrijp niet echt. De achievements krijg je pas als je ook echt iets bereikt, je krijgt ze niet zomaar. Dat ze toevallig een naam hebben van een merk... tja dat maakt dan ook weer niet uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar daar had je toernooien die een merk mee kregen bijvoorbeeld Dodge toernooi ofzo en als je die wint dan stond dat er wel ja. Maar dit staat er helemaal los van.
Beetje alsof je bij Oblivion uit de Sewer komt en dan een Coca Cola Achievement zou krijgen.
je krijgt ze ook pas als je iets bereikt jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:03 schreef kepler het volgende:
[..]
nou wat ik ervan begrijp niet echt. De achievements krijg je pas als je ook echt iets bereikt, je krijgt ze niet zomaar. Dat ze toevallig een naam hebben van een merk... tja dat maakt dan ook weer niet uit
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:51 schreef IedeK. het volgende:
Iemand die me wil helpen met Crackdown?
Ik moet alleen nog Zuang Lun Wang verslaan op Psychotic en op mijn eentje lukt dat niet.![]()
Stuur even een friends-invite --> Iede Klaas.
![]()
Is dat Nintendolphins?quote:
Ik denk dat dat toch ook wel zeker een redelijke reclame waarde heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je krijgt ze ook pas als je iets bereikt jaEn het maakt verder ook nix uit maar vind het wel grappig hoe ze overal geld uit weten te slaan.
![]()
Precies, als ze de reclame-inkomsten nu gebruikten om games goedkoper aan te bieden heb ik er helemaal geen moeite mee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch ook wel zeker een redelijke reclame waarde heeft.
Je zal dan toch dingen krijgen als: "Heb jij de Pontiac achievement al?"
Wat dus best veel naamsbekentheid op leverd voor een bedrijf.
Het enige wat er alleen weer jammer aan is is dat het geld dat EA hiermee verdient op geen manier terug te zien zal zijn in de games en alleen maar in de aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |