Ja!..Jaap zei: "dat was de eerste regel van je brief. Ik hoop dat Brian en Amnada....mompelmompelquote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Hoorden jullie ook iets over Amanda brian en brief?
studieschuldquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Dementor het volgende:
Wat voor schulden heeft Jaap dan?
Ben al 3 keer naar de w.c. geweest van het geluid van de fonteinquote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter dan navelstaren... het maakt je zo rustig, heeeerlijk![]()
![]()
Cora had een verkeerd beeld van Tien, en heeft zich daarom laten meeslepen door verkeerde 'vrienden' van Jaap.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
Zo hoe gaan ze dit nu weer brengen dan?
Cora is ook een slachtoffer.![]()
en Jaap komt zo spontaan verslag doen; en ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef blomst het volgende:
Wat onecht.
Die had ik nog niet gemist.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef 2live het volgende:
[..]
en Jaap komt zo spontaan verslag doen; en ze leefden nog lang en gelukkig.
Tis gewoon belachelijk, ze laten de butler gewoon doen waar ze voor wordt betaald.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Arrogante ******, Elly de drank in laten schenken.
Daar is ze toch voor?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Arrogante ******, Elly de drank in laten schenken.
GEWELDIG. Je bent echt een kanjer in mijn ogen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef markisboer het volgende:
beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |