quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gluurvogelaartje
Ik view soms bij de streamverslagen
om jouw fluitertje te begluren![]()
'Veel te serieus, kijk naar de updates' is wat je schreef en dat is iets heel anders dan 'zeer serieus, kijk naar de updates'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan zie je dat verkeerd, het is geen commentaar op de updates maar het is zoals ik jou zie...als zeer serieus in alles wat je doet en ik gaf als voorbeeld de updates. Maar niet als commentaar want ik ben blij met jouw updates en ik heb je hier ook vaak bedankt daarvoor.
Ik kijk zelf geen streams meer, ik volg heel de Gouden Kooi niet eens meer, zodoende schrijf ik ook geen update meer.
Dankjewelquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Streamverslagen)
Ik heb gistermorgen om 08:57 het aantal views opgeschreven,
en vanmorgen om dezelfde tijd weer weer. Ik kom dan op
97
Dus 431 views in 1 dag bij de updates is niet mis.![]()
APK is vorig jaar gestart met het up-date topic om
belangrijke dgk-gebeurtenissen niet alleen waar te nemen op de streams
en te posten in de COS, maar ook in een sticky-updates-topic.
Disana , dat jij het update-topic verzorgt
is een mooi visitekaartje voor FOK,
het is jammer dat niet meer posters dit doen.......
Ik waardeer je inzet , en blijf je hiervoor bedanken in dit codus-topic,
want ik zie het niet als vanzelfsprekend dat je hier verslagen schrijft.
![]()
Zoals je zegt, dat is niet raar als het concept bijna doodgefatsoeneerd is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
In vergelijking met de eerste tietentopics is het bescheiden.
Maar gezien het gebrek aan updates -en het gebrek aan actie in DGK- is het zeker netjes.![]()
Ik denk dat de views van het gehele DGK-subforum zeker 60% lager zijn dan een half jaar geleden.
Bedankt voor je nieuwe verslagquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er nog steeds blij mee,
dat je 4 mei mijn avatar een herkenning gaf.
Disana, ik heb het je proberen uit te leggen hoe ik het bedoelde, ik gebruik die updates niet tegen jou maar ik wil alleen aangeven dat je alles wat je doet heel serieus ( in mijn ogen, veel te serieus) neemt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
'Veel te serieus, kijk naar de updates' is wat je schreef en dat is iets heel anders dan 'zeer serieus, kijk naar de updates'.
Ik ben het zat dat bepaalde mensen (Leandra, kleinzusje en nu ook jij) bij elk wissewasje het schrijven van updates erbij halen alsof dat iets uitzonderlijks is waar wel iets achter moet zitten.
Dit is het enige DGK forum waar vrijwel niemand de moeite neemt ze te schrijven. Het is niet goed dat dat steeds als argument gebruikt mag worden tegen degene die ze wel schrijft.
Hee fluitert, even een serieuze vraag:quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met Liefde voor iedereen gemaakt.![]()
Alle BB's duurden ongeveer 3 maanden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Hee fluitert, even een serieuze vraag:
Ik heb geloof ik al 100 Cossen niet bijgelezen ( ook niet de OP's) , weken geen streams,
geen uitzendingen gekeken etc.
Als ik in de slotfase weer wil aanhaken zijn de streamverslagen en de updates op FOK! dan voldoende ?
Red het echt niet om in december alles bij te gaan lezen.
![]()
THXquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:16 schreef tuinfluiter het volgende:
P.s. gewoon verder gaan met lezen vanaf vandaag.![]()
(Komende maanden)quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef kleinzusje het volgende:
THX![]()
![]()
Zal de updates en verslagen in de gaten houden
( is dus voldoende begrijp ik), Cossen lees ik niet.
Wat lief van jequote:Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Komende maanden)
Ik denk dat het het hele programma een andere wending krijgt,
het zal vol staan aan gebeurtenissen
en dan ook bij de updates en streamverslagen
en ik zal vragen of goede duidelijke waardevolle samenvattende
OP's bij de updates mogen, zoals Prospera ook al doet.
En wat ik in de cossen zet, komt ook bij streamverslagen.
![]()
Thx Kinga, dat je ondanks de onduidelijke berichtgeving deze COS bent gestartquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
wie maakt nou cos 2500?
Merci. Weet je, ik dacht eigenlijk dat dit weer een beetje een dag zoals met Eric zou worden, zo'n dag waarop we het bijna niet bij kunnen houden. Maar het valt nog alleszins mee, het is enorm tam allemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef pasjesjen het volgende:
Disana thanx voor je updates weer!
ja dat ben ik absoluut met je eens maar de dag is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Merci. Weet je, ik dacht eigenlijk dat dit weer een beetje een dag zoals met Eric zou worden, zo'n dag waarop we het bijna niet bij kunnen houden. Maar het valt nog alleszins mee, het is enorm tam allemaal.
Er wordt nu zelfs alweer vaag gesuggereerd dat er iemand bij zou kunnen komen (VV). Ik geloof er niks van. Maar goed, voor updates van orgieen of dronken misstappen ben ik wel te vindenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ja dat ben ik absoluut met je eens maar de dag is nog niet voorbij
Dank, dank. Je hoeft niet aan te vullen hoor. Modje SF heeft de 'reconstructie' er netjes tussen gezet. Ik was 1 dingetje vergeten maar dat heb ik verderop neergezet.quote:Op zondag 23 september 2007 14:27 schreef Prospera het volgende:
Geweldig werk vannacht Disana![]()
Ik zal eens kijken of er in mijn OP's wat aanvullends staat voor het verlies van je 2e verslag.
Geen dank schatquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje, bedankt voor vannacht.![]()
Leuk dat je de updates kunt waarderen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:56 schreef Inukshuk het volgende:
Mijn dank aan iedereen die zich inspant voor de updates en stream verslagen,![]()
Heb alleen even een vraagje over vooral de updates;
Ik vind de caps echt super bij de updates, alleen load de pagina hierdoor zo langzaam. Kunnen de pagina's worden verkort? Of de caps worden verkleint in een thumbnail o.i.d. zodat ik niet eerst 300+ items hoeft te loaden wanneer ik een nieuwe update wil lezen?
Again, top job!![]()
Dat werkt niet altijd, bij mij worden plaatjes regelmatig opnieuw geladen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
Je weet waarschijnlijk wel dat je ook meteen naar het laatste bericht kunt gaan? In Index/DGK zie je rechts van de topic titel nog een aantal gegevens staan. Het laatste daarvan is de naam van de laatste poster. Als je daarop klikt, kom je uit bij het laatst geposte bericht. Ikzelf vind dat redelijk snel gaan.
Da's geen optie. Een beetje geduld in ruil voor up to date raken mag best wel, vind ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd, bij mij worden plaatjes regelmatig opnieuw geladen.
Je zou bij de opties 'Maximum aantal berichten per pagina' op 10 kunnen zetten, maar als je vaak op fok zit blijf je dan aan het klikken.
Dus dat. Nevertheless, vind de updates zonder caps inderdaad minder, dan maar slow-load.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd, bij mij worden plaatjes regelmatig opnieuw geladen.
Je zou bij de opties 'Maximum aantal berichten per pagina' op 10 kunnen zetten, maar als je vaak op fok zit blijf je dan aan het klikken.
Eensquote:Op zondag 30 september 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Disana, tnx voor je kwalitatief hoge updates.
Graag gedaan... behalve die over het bezoek van Natasiaquote:Op zondag 30 september 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Disana, tnx voor je kwalitatief hoge updates.
Goed dat je het zegt, ik had het zelf niet gezien (deel 2 was al onderweg). Ja, er was inderdaad een hapering toen ik op Invoeren klikte.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Dank je wel Disana voor je verslag deel 1
van de Tiroleravond om 20:28 uur bij de updates
het zit er leuk uit met die vele caps.
Deel 1 is wel dubbel, 1 minuut later om 20:29 uur is hetzelfde verslag.
De reden is denk ik, dat de database-servers erg druk zijn,
iets te drinken halen, wel of niet gepost...........en uiteindelijk dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |