Leuk dat je de updates kunt waarderen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:56 schreef Inukshuk het volgende:
Mijn dank aan iedereen die zich inspant voor de updates en stream verslagen,![]()
Heb alleen even een vraagje over vooral de updates;
Ik vind de caps echt super bij de updates, alleen load de pagina hierdoor zo langzaam. Kunnen de pagina's worden verkort? Of de caps worden verkleint in een thumbnail o.i.d. zodat ik niet eerst 300+ items hoeft te loaden wanneer ik een nieuwe update wil lezen?
Again, top job!![]()
Dat werkt niet altijd, bij mij worden plaatjes regelmatig opnieuw geladen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
Je weet waarschijnlijk wel dat je ook meteen naar het laatste bericht kunt gaan? In Index/DGK zie je rechts van de topic titel nog een aantal gegevens staan. Het laatste daarvan is de naam van de laatste poster. Als je daarop klikt, kom je uit bij het laatst geposte bericht. Ikzelf vind dat redelijk snel gaan.
Da's geen optie. Een beetje geduld in ruil voor up to date raken mag best wel, vind ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd, bij mij worden plaatjes regelmatig opnieuw geladen.
Je zou bij de opties 'Maximum aantal berichten per pagina' op 10 kunnen zetten, maar als je vaak op fok zit blijf je dan aan het klikken.
Dus dat. Nevertheless, vind de updates zonder caps inderdaad minder, dan maar slow-load.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd, bij mij worden plaatjes regelmatig opnieuw geladen.
Je zou bij de opties 'Maximum aantal berichten per pagina' op 10 kunnen zetten, maar als je vaak op fok zit blijf je dan aan het klikken.
Eensquote:Op zondag 30 september 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Disana, tnx voor je kwalitatief hoge updates.
Graag gedaan... behalve die over het bezoek van Natasiaquote:Op zondag 30 september 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Disana, tnx voor je kwalitatief hoge updates.
Goed dat je het zegt, ik had het zelf niet gezien (deel 2 was al onderweg). Ja, er was inderdaad een hapering toen ik op Invoeren klikte.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Dank je wel Disana voor je verslag deel 1
van de Tiroleravond om 20:28 uur bij de updates
het zit er leuk uit met die vele caps.
Deel 1 is wel dubbel, 1 minuut later om 20:29 uur is hetzelfde verslag.
De reden is denk ik, dat de database-servers erg druk zijn,
iets te drinken halen, wel of niet gepost...........en uiteindelijk dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |