De ratten kon ik niet meenemen voor dat halve jaartje, plus dat ze beiden kort voor vertrek zijn overleden. Ik zou wel nieuwe willen als ik weer terugben, maar ik heb het toch eigenlijk ook iets te druk ervoor helaas. Misschien als ik klaar ben met studeren. hoeveel heb jij dar dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:18 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal indenken!
Kun je daar ter plaatse geen ratten houden dan?
Of is je verblijf daar misschien niet definitief genoeg voor?
Edit: ik heb het antwoord al op je site gevonden.
Schattig beestje zag ik daar trouwens... Is dat de enige?
[..]
Ja, het zijn echt leuke beesten indd! Super aanhankelijk en hartstikke slim.![]()
En wat je zegt over het willen eten wat jij eet; dat klopt inderdaad. Want als jij het eet, dan moet het wel éxtra lekker zijn natuurlijk! (zelfs als je net doet of je hùn rattenvoer zit te eten) Ze lopen bij ons los rond en als ze niet ergens liggen te slapen, komen ze gelijk kijken als je wat begint te eten, en halen ze de gekste capriolen uit om dichterbij te komen!
![]()
Ja, indd erg triest! -snif-quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:58 schreef arrebar het volgende:
Beide zo'n 2,5 jaar. Ééntje had al een lange tijd een tumor, desondanks bleef het een vrolijk en levenslustig ratje. Ander heeft heel veel voor de een gezorgt, zoerg dat ze der zelf uitgeput ten onder aan ging. Binnen een week was alle vrolijkheid van de ander weg, en hebben we haar in laten slapen.
Beetje zielig verhaal zo... Maarja, hoe oud zijn de jouwe? En hoe lang heb je uberhaubt al ratten?
Weer geen babes & boobs voor je dit jaar vicz, dus maar een dubbele portie bier?quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:40 schreef vicz het volgende:
Feest inderdaad...
Morgen de 3 b's: beer, barbeque en beer....
Yep, nu pas!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:24 schreef popolon het volgende:
Nu pas? Dan ben ik een paar weken te vroeg gestopt.
Tijdelijke & Thema Foraquote:Op maandag 2 juni 2008 03:03 schreef MLI het volgende:
Ik vind het tijd dat het label 'tijdelijk' verwijderd wordt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:10 schreef Individual het volgende:Felicitaties aan het beste sub-forum van Fok!
![]()
Oeps, was het toch 1 juni!!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:04 schreef Bora-Bora het volgende:
[ afbeelding ]
2 JUNI 2008 : KAA BESTAAT EEN HEEL JAAR!!!!
==> VIERT DAT HIER UITBUNDIG MEE!!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef Danny het volgende:
We komen ze steeds vaker tegen; Nederlandse FOK!kers die in het buitenland wonen. Geëmigreerd naar Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Thailand, Indonesië, Guam, Japan, Amerika, Spanje, Italië etc.
In dit specifieke subforum kan een ieder meer kwijt over zijn of haar eigen situatie, kunnen gevolgde of te volgen procedures worden uitgewisseld, kunnen tips, suggesties en andere weetjes worden gedeeld en kunnen natuurlijk ervaringen, foto's etc. worden gedeeld met lotgenoten.
Bij deze het hoekje voor de geëmigreerde FOK!kers. Ook als je wil emigreren of bezig bent met emigreren kun je terecht in dit subforum. Een aantal standaard topics zijn al aangemaakt, maar voel je vrij om zelf nieuwe aan te maken over procedures, ervaringen, je woonplaats, je leven in je nieuwe thuisland etc.
Hoe zit het met belastingen, school, sociale voorzieningen, je buurt, de collega's, mentaliteit, cultuur etc ?
Misschien wonen er wel FOK!kers bij je in de buurt en doe je zomaar nieuwe contacten op!
- Dit is een Themaforum; bij voldoende animo kan het echter zomaar een blijvertje worden -
De regels zijn vrij eenvoudig; gedraag je. Weet je niet wat dat betekent heb je hier niets te zoeken
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo trekt een lokaal Balashi biertje open!!!
gooit em vervolgens weg omdat het niet te drinken is en pakt een Polar
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef Keksi het volgende:
Woehoe.... en nog vele jaren!
Ik zat te eten...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:51 schreef devzero het volgende:
Een jaar alweer![]()
Dan maar even wat lokaal eten serveren uit de redneck riviera
[ afbeelding ]
crawfish
He gedver.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:51 schreef devzero het volgende:
Een jaar alweer![]()
Dan maar even wat lokaal eten serveren uit de redneck riviera
[ afbeelding ]
crawfish
|
|
| Forum Opties | |