Quote van bosbquote:voor de streamlozen...
Cora is overtuigd door vrienden van Jaap dat Talpa alles voorliegt en nooit zijn beloftes na zal komen. Beloftes voornamelijk met betrekking op financien en back-up bij vertrek uit de kooi(woning etc).
Cora gelooft dit en is mee gaan werken aan een of ander oplichtingsplan richting Talpa. Ze eisen (veel) geld van Talpa om vrijdag ja te komen zeggen.
Dit is uitgekomen en Jaap beweert dat Talpa ze stuk maakt (levens redden) als ze niet alles eerlijk vertellen. Tevens gelooft Jaap dat Cora is geindoctrineerd, door vrienden van jaap, en daarom hieraan meewerkt.
Nicolaas zijn naam mag hierin niet genoemd worden, is wel eens gebeurd.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jelte dreigde ook met het "echte" verhaal rondt Jaap en Cora en alles wat ervoor gebeurt was, ik zeg je, de beerput is nog lang niet dicht, daar gaat een hoop stront uitrollen.
eh????quote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
Als Cora blijft dwarsliggen, is Sjon failliet. :'( :'(
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei ook al dat hij eerst opgelucht was toen hij van de dood van zijn broer hoorde. Dus er spoort inderdaad iets niet.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef paraquat het volgende:
Dennix vraagt zich nog steeds af wie Cora is......
1.6 miljard?? Neuh....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
Als Cora blijft dwarsliggen, is Sjon failliet.![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef paraquat het volgende:
Dennix vraagt zich nog steeds af wie Cora is......
Nou, ik heb altijd gedacht nog voordat Jaap terrorJaap werd, dat hij met Huub vriendjes moest worden, zodat hij hem erin zou houden voor het huwelijk. Maar nu Terror Jaap is geboren, boeit die bruiloft waarschijnlijk niet meer zo veel... tv maken doet Jaap sowieso wel nu.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
Maar dachten ze dan echt dat Talpa het huwelijk zo belangrijk vonden dat ze ze konden afpersen?![]()
![]()
En die arme pakken man, das ook wat.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Amanda is nu razend op Jaap. Het huwelijk gaat niet door dus haar feestjurk komt ook niet.
Het zal niet langer dan 3 kwartier duren voor ze daar over begint.
Ik zit ook te wachten op de vraag of ze de jurk nog wel krijgt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Amanda is nu razend op Jaap. Het huwelijk gaat niet door dus haar feestjurk komt ook niet.
Het zal niet langer dan 3 kwartier duren voor ze daar over begint.
Ik wil gewoon Cora haar kant horen en bepaal vanuit daar wat ik wel geloof en wat niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je deze BS serieus neemt?
Ze dacht dat het over de vijf kilo ging.....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Nadia: "Hoe zit het met je uitje naar Egypte?"
Amanda geeft als tip om met Jaap te trouwen dan kan zij op huwelijksreis met Jaap.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
De aanval op Nadia!
Zo zie je maar: lang niet alle fok conclusies kloppenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, ik heb altijd gedacht nog voordat Jaap terrorJaap werd, dat hij met Huub vriendjes moest worden, zodat hij hem erin zou houden voor het huwelijk. Maar nu Terror Jaap is geboren, boeit die bruiloft waarschijnlijk niet meer zo veel... tv maken doet Jaap sowieso wel nu.
Sommige vrouwen hebben nog wel iets voor hun hubby over..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
Ach Cora wil niets met DGK te maken hebben maar wil daar wel trouwen?
Daar was de vraag!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op de vraag of ze de jurk nog wel krijgt.
Natasja hoeft hem niet die us weer 5 kilo aangekomen.
ja talpa chanteren voor een man die ze nauwelijks kent .quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben nog wel iets voor hun hubby over..![]()
![]()
Ze heeft erg veel krediet bij mij, maar ze ontpopt zich als iemand die qua oppervlakkigheid Amanda naar de kroon steekt...vanavond mag D weer op haar inpraten over die gemene Huub...quote:
quote:
Jezus ! wat is Nadia een lekker dingquote:
Hahaha, geweldigquote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Ja, daar hoor ik Amanda al over de jurk.
en ze kan haar dansje om lieke te overtreffen dan niet doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Ja, daar hoor ik Amanda al over de jurk.
quote:
Het wordt chantage als je zegt, geef mij geld of anders trouw ik lekker puh niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niog steeds niet wat er illegaal aan is. Ze gaan trouwen en TIEN gaat dat live uitzenden. Dat gaat kijkers/reclameinkomsten opleveren. Cora zegt dat ze daar ook een deel van wil hebben. Zo niet, dan gaat het huwelijk in de gouden kooi niet door. Lijkt me niets illegaals aan.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
Maar dan had ik gisteren dus wel gelijk he. Toen Jaap zo down was, dat hij gewoon niet mocht computeren
De meeste vrouwen doen niet anders.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt chantage als je zegt, geef mij geld of anders trouw ik lekker puh niet!![]()
Daar ben ik het mee eens. Wat ze nu schijnbaar gedaan hebben lijkt me totaal niet illegaal. Ze wil gewoon ook geld vangen voor het huwelijk in de kooi en de live uitzending op TV.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeeee, het is een soap he, dus je kan er wat onzin ingooien...
Maar het zal wel ergens waar zijn, ergens kan ik mijn vinger er niet op leggen, er zit iets niet goed.
Als het afpersen is, is het illegaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niog steeds niet wat er illegaal aan is. Ze gaan trouwen en TIEN gaat dat live uitzenden. Dat gaat kijkers/reclameinkomsten opleveren. Cora zegt dat ze daar ook een deel van wil hebben. Zo niet, dan gaat het huwelijk in de gouden kooi niet door. Lijkt me niets illegaals aan.
Klopt, maar wie heeft die hele bruiloft in de eerste plaats betaald?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat zie ik toch anders. 'Geef mij dat geld, anders trouw ik niet ik de gouden kooi'. Een beetje een artiest die geld vraagt voor een optreden toch?? Ik snap niet wat er verboden aan is.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt chantage als je zegt, geef mij geld of anders trouw ik lekker puh niet!![]()
Inderdaad...als hij echt meent dat het niet doorgaan van zijn fake huwelijk erger is dan de dood van zijn broer...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef itsme het volgende:
Mijn God wat Japa nu zegt.en ben het even met amanda eens.
wat een raar verhaalquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef riri het volgende:
mooie naam heeft cora nou...alles breed uitgemeten op de streams.....snap niet waarom dit allemaal zo openlijk moet en gaat
Hallo he, zij wilde zo broodnodig in de kooi trouwen, die hele rotzooi wordt voor haar betaald. Dat scheelt al snel een eurootje of 20.000 als ze flink uitpakken.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. 'Geef mij dat geld, anders trouw ik niet ik de gouden kooi'. Een beetje een artiest die geld vraagt voor een optreden toch?? Ik snap niet wat er verboden aan is.
Ok even tot de orde.quote:
Klopt, zelfs Dries Roelvink krijgt af en toe betaald.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. 'Geef mij dat geld, anders trouw ik niet ik de gouden kooi'. Een beetje een artiest die geld vraagt voor een optreden toch?? Ik snap niet wat er verboden aan is.
Nicolaas is slim hoor. Daarom mogen ze ook vast zijn aandeel niet vertellen, bang dat hij met een schedeclaim komt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef noekje het volgende:
Maar Nicolaas...daar hadden ze het gisteren ook over. Gaat die opeens wel het spel spelen maar dan buiten de kooi. Stomme Nicolaas.![]()
je hebt denk ik 100% gelijk, goed verwoordquote:Op maandag 2 juli 2007 19:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Oke, kort samengevat het verhaal (hoe ik het begrepen heb):
Cora is Talpa zat en denkt dat Talpa Jaap 'gebruikt'. Uit wraak hiervoor wil Cora, samen met (waarschijnlijk) Nicolaas, Jelte en nog een paar bekenden van Jaap, Talpa chanteren met het 'huwelijk'. Als Talpa Cora en haar 'gang' niet zou betalen, dan zou het huwelijk niet door gaan en zou Cora 'lelijke dingen' naar buiten brengen. Volgens Jaap zou dit totaal niet erg zijn voor Talpa, omdat het dan mega goeie reputatie van het programma zou zijn. Talpa kan, als Cora die acties doorzet, hen echter helemaal kapot maken. Daarom roept Jaap op om dit 'belachelijke plan' niet uit te voeren.
Nouja... Nu moeten we er wel rekening mee houden dat dit is en blijft 'achterbakse Talpa'. De helft van dit verhaal zal waar zijn, of de helft is weggelaten. Iets wat heel goed waar zou kunnen zijn (in mijn ogen):
Cora en de rest van haar 'groep' chanteert Talpa. Als Talpa geen geld betaalt aan hen, dan zal het huwelijk niet doorgaan en zullen ze naar buiten brengen watvoor een programma DGK écht is (scriptshow e.d). Nu weten wij streamers dit allang, maar mensen die de show alleen via de tv-uitzendingen kijken hebben hier geen weet van. Als dit naar buiten gebracht wordt, zou dit het einde van het programma DGK kunnen betekenen. Jaap brengt het naar buiten alsof het beter voor Cora (en de rest) zelf is om deze dreigementen niet door te zetten, maar het zou heel goed kunnen dat Talpa op deze manier ook probeert te voorkomen dat Cora écht haar plannen doorzet. Als Cora dit wel doorzet zal ze juridisch helemaal kapot gemaakt worden, Jaap wilt dit niet (omdat hij van Cora houdt) en Talpa wilt dit niet omdat ze hun programma hierdoor kwijt zijn. Cora (en haar groep) leveren namelijk niet zoveel geld op als dat DGK nog zal gaan doen.
Het komt dichter bij werkweigering... Afspraken maken en niet nakomen....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maaaar Talpa heeft voor die film je hele huis geschilderd en allemaal nieuwe meubels gekocht. Dat was de deal. Dan ga je achteraf toch niet zeggen, betalen of je komt er niet in met je filmploeg?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok even tot de orde.
Talpa wil mij filmen in huis, ik wil alleen als daar geld tegenover staat. Hoezo is dat afpersing/fraude?![]()
![]()
Daarom denk ik dat het nog een stukje erger is dan ze nu vertellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef riri het volgende:
mooie naam heeft cora nou...alles breed uitgemeten op de streams.....snap niet waarom dit allemaal zo openlijk moet en gaan
Slim en lekker! Er zullen genoeg vrouwen zijn die een schedeclaim willen indienen tegen Nicolaas.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nicolaas is slim hoor. Daarom mogen ze ook vast zijn aandeel niet vertellen, bang dat hij met een schedeclaim komt.
Je weet toch niet om wat voor een bedrag het gaat....en als je een deal wilt sluiten doe je dat om de tafel in een openlijk gesprek en niet via chantage...dat is het criminele eraanquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:32 schreef farceman het volgende:
[..]
je hebt denk ik 100% gelijk, goed verwoord.
Het huwelijk wordt door Talpa beetje als dekmantel gebruikt, denk dat het verhaal dat alles (veel) gescript ish etgene is waarmee ze daadwerkelijk dreigen
Als er natuurlijk in bladen en op nieuws komt dat alles gescript is dan kan dat einden DGK zijn
Dat is pas zo als Cora werknemer zou zijn en dat is zij natuurlijk niet. Jaap wel!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Het komt dichter bij werkweigering... Afspraken maken en niet nakomen....
Ik denk ook dat er veeeeel meer aan de hand is, wij horen vast alleen het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het nog een stukje erger is dan ze nu vertellen.
Of Jaap is één van de beste acteurs ooit, of het is echt. Als je op de streams keek hoe Jaap erbij liep, hoe hij zat te staren e.d.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Starlie het volgende:
Wat vaag allemaal! Ik weet nu niet of ik het moet geloven of het echt is...
Dat de bruiloft niet door zou gaan was allang duidelijk natuurlijk maar nu vraag ik me af of dit niet gewoon het plan was dat er geen bruiloft zou komen... kan ik me haast niet voorstellen!
Arme Jaap mocht dit echt zo zijn....
Als daar iets voor ondertekend is wel. Maar ik denk dat alleen Jaap ooit een krabbel heeft gezet en niet Cora.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaar Talpa heeft voor die film je hele huis geschilderd en allemaal nieuwe meubels gekocht. Dat was de deal. Dan ga je achteraf toch niet zeggen, betalen of je komt er niet in met je filmploeg?
Ja en dat weet je dus niet. Je weet niet hoe het is gegaan. Misschien heeft ze het wel rechtstreeks tegen Stijn gezegd. Ik noem maar iets hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je weet toch niet om wat voor een bedrag het gaat....en als je een deal wilt sluiten doe je dat om de tafel in een openlijk gesprek en niet via chantage...dat is het criminele eraan
Ja, dat vraag ik me dus ook al 5 posts af. Cora vraagt misschien een idioot bedrag, maar dan nog moet ze dat zelfweten. Als mensen iets van mij willen en ik vraag daar op het laatste moment een geldbedrag voor, dan staat mij dat vrij. Maar Cora zal natuurlijk wel een contract hebben getekend. Daar zal het wel aan liggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok even tot de orde.
Talpa wil mij filmen in huis, ik wil alleen als daar geld tegenover staat. Hoezo is dat afpersing/fraude?![]()
![]()
Als jij eerst hebt afgesproken dat je dat gratis toestaat en zij zetten de hele kermis op moet je daarna niet opeens aankomen met 'ik wil er toch wel geld voor hebben'.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok even tot de orde.
![]()
Ik ben het hier zo mee eenschquote:Op maandag 2 juli 2007 19:26 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal.... ik zit nog steeds met het probleem dat Jaap zo snel wou trouwen. (Omdat d'r ouders rijk zijn?) Waarom zou Cora aan zo iets meewerken als ze een rijke familie heeft? Haar familie moet Jaap dan waarschijnlijk niet? Waarom kan er geen regeling voor die schulden komen? Wat is er zo onoverkomelijk met z'n moeder?
Heeft Cora er niet met haar ouders gesproken over deze 'chantage'? Want als het geen chantage is dan kan daar gewoon over gespreken worden. Waarom is die Jelte Cora's zaakwaarnemer? Rijke familie's hebben toch vaak een geschiedenis met hun eigen advocaten.
Weet je ik geloof er geen reet van. DGK ligt weer onder vuur, zelfs weer kamervragen. En plotseling ook in de week dat bekend wordt dat DGK overgaat naar RTL. En nu een grote chantage zaak. Het is mij allemaal iets te toevallig. In ieder geval de tijdsstip waarop dit allemaal gebeurd.
Fout, wij horen alleen het gedeelte dat DGK goed uitkomt. Uiteraard doet DGK nooit iets fout, -als- er een schandaal is, dan is uit uiteraard allemaal de schuld van Coraquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Marrije het volgende:
Ik denk ook dat er veeeeel meer aan de hand is, wij horen vast alleen het topje van de ijsberg.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nicolaas is slim hoor. Daarom mogen ze ook vast zijn aandeel niet vertellen, bang dat hij met een schedeclaim komt.
Volgens mij kun je een huwelijk afsluiten in Nederland niet onderdeel maken van zo'n deal. Niemand kan je verplichten te trouwen. Iets anders is wie de gemaakte kosten zou moeten betalen mocht het huwelijk niet doorgaan. Meestal wordt dat in contracten geregeld. Zou me niets verbazen dat daar geen contracten van waren en dat Jaap z'n kans schoon zag.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaar Talpa heeft voor die film je hele huis geschilderd en allemaal nieuwe meubels gekocht. Dat was de deal. Dan ga je achteraf toch niet zeggen, betalen of je komt er niet in met je filmploeg?
ja dat stukje vind ik ook ietwat vaagquote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Als Cora echt van Jaap houdt, kan geld haar natuurlijk niet bommen...... Helemaal zuiver op de haak is zij ook niet, hoor....
Ja, en dramatische een schaar tegen zijn polsslagadder houdenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Of Jaap is één van de beste acteurs ooit, of het is echt. Als je op de streams keek hoe Jaap erbij liep, hoe hij zat te staren e.d.
dat komt echt wel naar buiten hoor, zeker met al die aandacht die er nu toch al is voor DGKquote:Op maandag 2 juli 2007 19:37 schreef jakester het volgende:
Het is voor Tien makkelijk om de waarheid te verhullen/zo te bewerken dat Cora er erg negatief uit komt. Zij heeft immers niet de middelen en media aandacht om haar kant van het verhaal te laten horen..
Die vergelijking gaat niet opquote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok even tot de orde.
![]()
Cora heeft het idee dat Talpa teveel lulde en te weinig deed. Zij kwamen hun afspraken niet na. Zij kreeg meer en meer een hekel aan dgk. Als dank werd haar adres in de ether geslingerd en misschien dacht zij toen," als jullie je niet aan de afspraak houden, waarom ik dan wel? Anders ga je me maar betalen."quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als jij eerst hebt afgesproken dat je dat gratis toestaat en zij zetten de hele kermis op moet je daarna niet opeens aankomen met 'ik wil er toch wel geld voor hebben'.
Vrouwen gaan soms erg ver.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een huwelijk afsluiten in Nederland niet onderdeel maken van zo'n deal. Niemand kan je verplichten te trouwen. Iets anders is wie de gemaakte kosten zou moeten betalen mocht het huwelijk niet doorgaan. Meestal wordt dat in contracten geregeld. Zou me niets verbazen dat daar geen contracten van waren en dat Jaap z'n kans schoon zag.
Cora zal in ieder geval ook iets hebben ondertekend.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik neem de informatie omtrent dit "schandaal" niet echt serieus. DGK heeft de kijkers al genoeg belazerd, dus ik wil Cora's kant van het verhaal eerst horen...
En ik begrijp niet hoe DGK Cora zou kunnen "breken". Zoiets kan alleen maar als ze een contract ondertekent heeft waarin staat dat ze nergens over mag praten omtrent het huwelijk. En wij weten natuurlijk niet of zo`n contract bestaat...
Ze deed het ook voor jaap , zei Jaap want hij heeft hoge schulden.quote:
ik had contact met cora... maar alleen via msn...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef bosb het volgende:
niet iemand hier die contact heeft met Jelte, Cora of Sjoerd om op die manier de andere kant van het verhaal te publiceren??
Jouw schede is enkel en alleen van jou.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wilde hier even mijn schede claimen![]()
We lezen morgen vast wel een leuk verhaaltje in de Telegraafquote:Op maandag 2 juli 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
De party gaat vast wel bij Cora op bezoek omhaar kant van het verhaal te horen.
En anders bedenken ze het zelf wel.
Wij hebben een fragment van het hele verhaal gehoord, en jij trekt meteen de conclusie dat Cora niet helemaal zuiver is? Dat vind ik knap, want ik kan die conclusie nog niet trekken...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Als Cora echt van Jaap houdt, kan geld haar natuurlijk niet bommen...... Helemaal zuiver op de haak is zij ook niet, hoor....
wat denk je van cora's ouders, haar vader heeft een groot recreatie-parkquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef riri het volgende:
mooie naam heeft cora nou...alles breed uitgemeten op de streams.....snap niet waarom dit allemaal zo openlijk moet en gaan
Het gaat niet om DGK zelf maar het de hele heisa daar omheen. Met breken bezoelen ze zwichten voor dubieuse figuren.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik neem de informatie omtrent dit "schandaal" niet echt serieus. DGK heeft de kijkers al genoeg belazerd, dus ik wil Cora's kant van het verhaal eerst horen...
En ik begrijp niet hoe DGK Cora zou kunnen "breken". Zoiets kan alleen maar als ze een contract ondertekent heeft waarin staat dat ze nergens over mag praten omtrent het huwelijk. En wij weten natuurlijk niet of zo`n contract bestaat...
jaja, alsof je niet op een normale manier aan geld kunt komen. Maar goed, geen idee hoe de familie van cora hun kapitaal heeft evrgaard, misschien is dt normaal in haar ogen. In dat geval is ze wel gewaagd aan Jaap.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ze deed het ook voor jaap , zei Jaap want hij heeft hoge schulden.
Cora wilde trouwen! Cora heeft in een videoboodschap laten weten dat ze met hem wil trouwen! Zij vroeg dus min of meer hem om met haar te trouwen! Uiteindelijk heeft hij haar gevraagd maar het was haar idee!!! DIt vroeg Huub zich namelijk ook hardop af! Waarom vraagt ze jou ten huwelijk (want daar kwam het wel op neer) om vervolgens dit te doen?! Misschien was Cora dit al langer van plan of is ze inderdaad beinvloed door anderen, maar wat andere mensen hier ook al zeggen: als Cora toch van die rijke ouders heeft wat moet ze dan met het geld!? Cora kwam op mij ook niet over op een persoon die zich makkelijk laat beinvloeden maar ik kan het mis hebben!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:26 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal.... ik zit nog steeds met het probleem dat Jaap zo snel wou trouwen. (Omdat d'r ouders rijk zijn?) Waarom zou Cora aan zo iets meewerken als ze een rijke familie heeft? Haar familie moet Jaap dan waarschijnlijk niet? Waarom kan er geen regeling voor die schulden komen? Wat is er zo onoverkomelijk met z'n moeder?
Heeft Cora er niet met haar ouders gesproken over deze 'chantage'? Want als het geen chantage is dan kan daar gewoon over gespreken worden. Waarom is die Jelte Cora's zaakwaarnemer? Rijke familie's hebben toch vaak een geschiedenis met hun eigen advocaten.
Weet je ik geloof er geen reet van. DGK ligt weer onder vuur, zelfs weer kamervragen. En plotseling ook in de week dat bekend wordt dat DGK overgaat naar RTL. En nu een grote chantage zaak. Het is mij allemaal iets te toevallig. In ieder geval de tijdsstip waarop dit allemaal gebeurd.
Dan moeten ze in dit geval Brian aanspreken op dat adresgedoe. De Febo wist niet hoe snel ze dit moesten goedlullen en CORA uitnodigen, en ze kwam nog ook. Ik kan dat niet meer rijmen hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Cora heeft het idee dat Talpa teveel lulde en te weinig deed. Zij kwamen hun afspraken niet na. Zij kreeg meer en meer een hekel aan dgk. Als dank werd haar adres in de ether geslingerd en misschien dacht zij toen," als jullie je niet aan de afspraak houden, waarom ik dan wel? Anders ga je me maar betalen."
Stel he. Ik weet niks. Ik geloof ook helemaal niks nog.
Sjon is omstreden, maar dubieus?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat niet om DGK zelf maar het de hele heisa daar omheen. Met breken bezoelen ze zwichten voor dubieuse figuren.
Terwijl jij normaal toch vrij snel bent in het trekken van conclusiesquote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wij hebben een fragment van het hele verhaal gehoord, en jij trekt meteen de conclusie dat Cora niet helemaal zuiver is? Dat vind ik knap, want ik kan die conclusie nog niet trekken...
De redaktie had genoeg tijd om Brian te stoppen, dus we kunnen de schuld niet alleen maar richting Brian schuiven, hoewel hij natuurlijk wel de hoofdschuldige is...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Dan moeten ze in dit geval Brian aanspreken op dat adresgedoe.
N.I. Zo oud wordt jaap niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef 2live het volgende:
Jaap heeft het zo moeilijk gemaakt om na DGK nog aan de bak te komen dat Cora gewoon zijn pensioen alvast veilig wilde stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |