Amanda geeft als tip om met Jaap te trouwen dan kan zij op huwelijksreis met Jaap.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
De aanval op Nadia!
Zo zie je maar: lang niet alle fok conclusies kloppenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, ik heb altijd gedacht nog voordat Jaap terrorJaap werd, dat hij met Huub vriendjes moest worden, zodat hij hem erin zou houden voor het huwelijk. Maar nu Terror Jaap is geboren, boeit die bruiloft waarschijnlijk niet meer zo veel... tv maken doet Jaap sowieso wel nu.
Sommige vrouwen hebben nog wel iets voor hun hubby over..quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
Ach Cora wil niets met DGK te maken hebben maar wil daar wel trouwen?
Daar was de vraag!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op de vraag of ze de jurk nog wel krijgt.
Natasja hoeft hem niet die us weer 5 kilo aangekomen.
ja talpa chanteren voor een man die ze nauwelijks kent .quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben nog wel iets voor hun hubby over..![]()
![]()
Ze heeft erg veel krediet bij mij, maar ze ontpopt zich als iemand die qua oppervlakkigheid Amanda naar de kroon steekt...vanavond mag D weer op haar inpraten over die gemene Huub...quote:
quote:
Jezus ! wat is Nadia een lekker dingquote:
Hahaha, geweldigquote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Ja, daar hoor ik Amanda al over de jurk.
en ze kan haar dansje om lieke te overtreffen dan niet doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Ja, daar hoor ik Amanda al over de jurk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |