fietsers zijn heilig verklaard op de weg... door een soort gelijke fietser actie ben ik de de eerste keer ook gezakt....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:15 schreef dynamiet het volgende:
Ik was 17 juli ook weer gezakt voor de 2e keer nu.
Ik haalde te dicht voor een helling ÉÉN fietser in en ik naderde een auto die uit een uitrit kwam rijden en die dus van rechts kwam. de examinator vond dat ik op zo'n moment beter om me heen en in de achteruit kijk spiegel moest kijken in plaats van veel naar de auto van recht te kijken.
Normaal tijdens de lessen gaat het altijd echt perfect alleen door verschrikkelijke concentratie en spanning gaan de examen nooit zo goed als de lessen. Ik ben in zo'n examen zo bang om wat fout te doen. en als ik maar een klein foutje maak wat eigenlijk niks uit maakt dan blijf ik daar over na denken en maak ik juist meer fouten.
Me instructeur vind dit ook een lastig probleem
Ik mag pas in oktober weer![]()
Ik baal nog steeds er van dat ik de eerste keer gezakt ben omdat volgens mij en me instructeur echt volledig onterecht was.![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:15 schreef dynamiet het volgende:
Ik was 17 juli ook weer gezakt voor de 2e keer nu.
Gewoon op de dag zelf kan je daar betalen bij de balie, althans in mijn tijd!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Hai! Ik post hier nooit, maar ik heb een vraagje. Donderdag 2 augustus heb ik m'n theorie examen. Het reserveren ging een beetje vreemd. Kon niet via internet (want ik woon in Groningen), heel verhaal aan de telefoon... bla bla bla... maar wat nu niet helemaal duidelijk is, is hoe ik moet betalen. Dat moet van tevoren. Maar kan ik gewoon daarheen fietsen één dezer dagen om te betalen? Hoe werkt dat?. Hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
true, ik belde trouwens, ik kreeg te horen dat ik meteen 2 dagen later óf 4 weken later kon komenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan nog steeds in Groningen idd, je maakt een afspraak, komt op en betaald aan de balie
GO GO skullie met je grote lullie !!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Kreeg vandaag brief binnen van ANWB, schrok even (stel dat erin staat dat mijn examen niet kan doorgaan) waarin staat dat ik slechts een uurtje later ga beginnen aan de lessen
Kheb er zin in
Je kunt inderdaad gewoon van te voren ( dus voordat je begint ) afrekenenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Hai! Ik post hier nooit, maar ik heb een vraagje. Donderdag 2 augustus heb ik m'n theorie examen. Het reserveren ging een beetje vreemd. Kon niet via internet (want ik woon in Groningen), heel verhaal aan de telefoon... bla bla bla... maar wat nu niet helemaal duidelijk is, is hoe ik moet betalen. Dat moet van tevoren. Maar kan ik gewoon daarheen fietsen één dezer dagen om te betalen? Hoe werkt dat?. Hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
feliquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad gewoon van te voren ( dus voordat je begint ) afrekenenSucces ermee trouwens. Ik ben vorige week geslaagd en probeer nou de benzine-auto van m'n ouders onder de knie te krijgen, maar dat valt wel een beetje tegen. Ben ook niet zo technisch aangelegd
Dankjewelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
feli.
Ik kan iig diesel tanken(vorige week gedaan met m'n pa
). Is benzine zo anders dan?
bekend verhaal...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, ik ken het.
Normaal rijd ik in een Mazda en de afgelopen 2 keer in een Toyota Corolla. Groot verschil, hoor. Vind die Toyota lekkerder rijden. Rijdt lichter en bij de hellingproef hoef ik alleen maar de koppeling los te laten. Bovendien gaat 'ie niet zo snel horten en stoten als ik in de 2 blijf rijden als ik eigenlijk in de 1 moet (bijv bij een rotonde wil ik liever niet schakelen naar 1, omdat ik snel weer terug zal moeten schakelen naar 2).
hoe veel uur in de week les je? en na hoeveel lessen mag je de snelweg op?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef CasB het volgende:Vandaag ging het opzich goed, op het wegrijden na. Ik weet niet hoe vaak ik hem af heb laten slaan, maar het was vaak
M'n linkervoer is te snel en m'n rechter te langzaam...
Maargoed, donderdag ga ik de snelweg op
heb je een korte cursus genomen of reguliere lessen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Kreeg vandaag brief binnen van ANWB, schrok even (stel dat erin staat dat mijn examen niet kan doorgaan) waarin staat dat ik slechts een uurtje later ga beginnen aan de lessen
Kheb er zin in
3e les ga ik de snelweg op. 1e les zijn we door Zoetermeer wezen karren, eerst alleen sturen, toen gas geven en remmen, daarna ook schakelen erbij. Vandaag naar Pijnacker en Den Haag geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:01 schreef Remco_h het volgende:
[..]
hoe veel uur in de week les je? en na hoeveel lessen mag je de snelweg op?
ik heb de eerste dag (2 uur) een beetje rondjes gedraaid op een parkeerplaats en rondjes gereden over de weg met de meeste drempels in utrecht...
de 2e dag (4 uur les) ging ik al in t 3e uur de snelweg op....klein stukje wel... maar toch... al die snelle autos die links en rechts bij je voorbij gaan..... dat was even slikken....
waar ik heel erg aan moest wennen waren die 1baans 80 km wegen dat tegemoet komend verkeer vlak langs je heen rijd..
vreemd dat er zoveel verschil zit tussen jouw lessen en de mijne....ik kwam daar voor mijn 1e rijles... ga zitten, zo stel je je stoel in, spiegels hoef je nog niet te doen, ik kijk voor je...zo start je dat zijn je rem koppeling en gas, zo werkt de bak.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:10 schreef CasB het volgende:
[..]
3e les ga ik de snelweg op. 1e les zijn we door Zoetermeer wezen karren, eerst alleen sturen, toen gas geven en remmen, daarna ook schakelen erbij. Vandaag naar Pijnacker en Den Haag geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |