Nee, die is voor het "dump hier een spreuk neer"topicquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt anders dan het is.
Seems soquote:Op maandag 2 juli 2007 19:09 schreef Bengeltje het volgende:Me me topic.
Is er een "dump hier een spreuk" topic?![]()
Eerst moedervlekken laten 'beoordelen', dan kunnen ze zien of ze geschikt zijn om 'zomaar' weg te halenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens aangedacht om te doen, maar doen ze dat zomaar?
Is dat pijnlijk?
Dadelijk eens lurken.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seems so
gooi hier ter plekke een spreuk neer!
Neem aan dat een arts niet uitzichzelf zegt: "hey dat is een lillijke vlek"quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Eerst moedervlekken laten 'beoordelen', dan kunnen ze zien of ze geschikt zijn om 'zomaar' weg te halen.
Mwah, verdovingsprik doet ff zeer, nu voelt het vooral vervelend (en die op mijn rug doet zeer omdat die precies op de rand van mijn bureaustoel zit).
Lief en netjes,quote:
Hoiquote:
Neuh, ben zelf heen gegaan omdat ik er vanaf wilde. Die 2 extra waren 'service van de zaak' (als ze er niet meer zijn kun je er ook geen last meer van krijgenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem aan dat een arts niet uitzichzelf zegt: "hey dat is een lillijke vlek"
Misschien toch maar eens vragen, heb er eigenlijk wel al lang genoeg over nagedacht.
uhm, tis te lang geleden?quote:
Zoiets zei mijn zus ook, en als je het idee hebt dat ze gegroeid zijn moet je gaan, toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, ben zelf heen gegaan omdat ik er vanaf wilde. Die 2 extra waren 'service van de zaak' (als ze er niet meer zijn kun je er ook geen last meer van krijgen).
Hmmquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
uhm, tis te lang geleden?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HmmNou ja, als je het vergeten bent zal het wel niet zo boeiend geweest zijn
Als ze veranderen moet je er even naar laten kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zei mijn zus ook, en als je het idee hebt dat ze gegroeid zijn moet je gaan, toch?
Volgende keer dat ik een vrouw *vul*, zal ik even vragen hoe het was, goed?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent een man van de wereld, veel van de wereld gezien.
Ik denk het, weet het niet zeker, zit op mijn rug, kan ze niet zo heel goed zien.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze veranderen moet je er even naar laten kijken.
Altijd leuk dat soort actiesquote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou ben ik "even" mijn Harddisk aan het opruimen. Complete Windows98 CD's en dat soort onzin hebben we niet meer zo vreselijk hard nodig denk ik. En ik had nog maar 54,3 GB vrij. Dat is inmiddels al 85,5 GB, en ik ben nog niet klaar.
Ja idd, ik kom toch een hoop bagger tegen johquote:
Toch nog een kusjequote:Op maandag 2 juli 2007 22:56 schreef leonieke het volgende:
Ik overleef het wel (voor één keer toch)
Trouwens, je moet ook voldoende uitgerust zijn he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |