quote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
"Jaap; ik zit levens te redden nu"
Het klinkt raar maar het is ook nog echt zo. Als Talpa media wil kunnen ze rechtzaken aanspannen en dan zal er niks meer over blijven van die personen , dus ook van Cora niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
"Jaap; ik zit levens te redden nu"
zou mij uiteindelijk ook echt niet verwonderenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou me inderdaad niets verbazen als hij echt daarmee te maken had, jaap is ook een geldwolf
Huub legde het als enige goed uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is duidelijk de echte leider in het huis.
mij dus ook niet. zeker met die codesquote:Op maandag 2 juli 2007 19:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
zou mij uiteindelijk ook echt niet verwonderen
Zat Nicolaas nou al in de kooi toen Cora Jaap ten huwelijk vroeg?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Op de monitor staat dat ze geen uitspraken over Nicolaas moeten doen.
Ja nostalgist. Dat is inderdaad een walgelijke uitspraak. Mijn God die man is echt gek.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef Nostalgist het volgende:
En dit is erger dan de dood van zijn broer.....
We hebben er een nieuwe dramaqueen bij hoor.....
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zat Nicolaas nou al in de kooi toen Cora Jaap ten huwelijk vroeg?
cora nicolaas en jelte (en misschien jaap zelfs) hebben talpa onder druk gezet, gechanteert, dat als het huwelijk doro zou gaan ze geld wilden hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Fuck, gemist... kan iemand in 2 zinnen vertellen wat er loos is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |