On floor producer.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is duidelijk de echte leider in het huis.
Het komt op mij zeker niet als bullshit over. Cora is gewoo wijsgemaakt dat hier veel geld aan wordt verdiend en dat zij (en Jaap) ook recht op een flinke bak geld hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef _martijn_ het volgende:
if it smells like bullshit, looks like bullshite............... then it must be bullshit
Ach het was toch al zo vaag. ze kenden elkaar nauwelijks.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het komt op mij zeker niet als bullshit over. Cora is gewoo wijsgemaakt dat hier veel geld aan wordt verdiend en dat zij (en Jaap) ook recht op een flinke bak geld hebben.
Sjoerd en Jelte ja, Jelte vooral over het huwelijk in het begin, en Sjoerd over de Kingjaap shirts die niet gedrukt konden worden vanwege copyright.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:57 schreef tipsch het volgende:
was het niet sjoerd die op de streams aan jaap vertelde dat hij een probleem heeft met talpa - dat hij vindt dat Jaap commercieel te veel wordt uitgebebuit met te weinig (financieel) rendement voor Japio.
Niet verwonderlijk als z'n vriend Jelte zaakwaarnemer van Cora is...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Jaap werd/word ook verdacht.
zou me inderdaad niets verbazen als hij echt daarmee te maken had, jaap is ook een geldwolfquote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
Jaap staat zelfs ook onder verdenking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |