quote:
Wij allemaal, technisch gezien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef bijdehand het volgende:
bradley kan aids krijgen!
Ik ben benieuwd of dat bij Bradley's ook zo gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:20 schreef PeZu het volgende:
ik had eens een capucijneraapje die heette radley maar toen is ie in de gehaktmolen gevallen en was zijn staart weg
helemala niet naar capucijnersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoe smaakte dat?
houd je mond!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef Opperkwal het volgende:
Die gast is zwaar homofiel, autistisch, maagd, dik en vies. Waarom draagt ie geen kleren bij dat piano spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:40 schreef Hankster het volgende:
[..]
houd je mond!
Bradley is gewoon een van de nieuwe schilderachtige figuren van Fok
Ookal volgde ik hem al langer op het drag queenforum
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef Opperkwal het volgende:
Die gast is zwaar homofiel, autistisch, maagd, dik en vies. Waarom draagt ie geen kleren bij dat piano spelen![]()
![]()
Gozer, ik zie jou niet echt een leven hebben hoor. Beetje thuis naakt een filmpje maken dat je op een keyboard speelt. IK bedoel get a life.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef bradley1990 het volgende:
ik ben geen homo
niet autiscisch.
geen mongool of wat dan ook.
de mensen die dat denken hebben net zo veel hersens als leven(HELEMAAL NIKS DUS).
Al dat vet, das niet gezond.quote:ik ben gewoon een normale gezonde 16jarige die probeerd geld te verdienen .
EN het leuke is dat het dit keer geen kloon is maar een echt persoon die we kunnen uitlachen die nog grappige reacties geeft ook. Arme jongen, die denkt ik kan net zoals een hoop fok!ers vast stoer doen op internet omdat hij dat irl niet kan. Zet hij zulke filmpjes op youtube en post ze op fok.quote:
Maar ff serieus hè..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
EN het leuke is dat het dit keer geen kloon is maar een echt persoon die we kunnen uitlachen die nog grappige reacties geeft ook. Arme jongen, die denkt ik kan net zoals een hoop fok!ers vast stoer doen op internet omdat hij dat irl niet kan. Zet hij zulke filmpjes op youtube en post ze op fok.
Tjah dan gaat het fout.
sterf!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:06 schreef Afwazig het volgende:
Ik zette net gewoon even Dire Straits op pauze voor deze crap. Jullie mogen mij nu doodsverwensen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Lucille het volgende:
bradley1990 is 48 uur weg wegens reclame maken voor zichzelf.
quote:
Euh, ja...quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef LeroyBrown het volgende:
Hij heeft onze verzoeken verhoord, en dus verscheen er vandaag een nieuwe clip op YouTube van dit muzikale genie.
Ditmaal een nummer van Michael Buble.
http://youtube.com/watch?v=3jgz4ZiDF3g
Smoesjes!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef bradley1990 het volgende:
ik ben geen homo
Whehehe zie hoe dat geschreven isquote:niet autiscisch.
quote:ik ben gewoon een normale gezonde 16jarige die probeerd geld te verdienen .
quote:met IETS wat hij wel kan.
Talent? WAAR?quote:KIJK DAT JULIE NOU JALOERS ZIJN OMDAT JULIE GEEN LEVEN HEBBEN EN GEEN TALENT.
Gelukkig hebben we niet allemaal jouw talentquote:tja daar kan ik niets aan doen.
Het is mijn twijfels, i.p.v me twijfelsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik heb me twijfels + het is probeert i.p.v. probeerd
[..]
niets blijft heilig voor hemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
NEEEEEEEE!
Niet het liedje van Michael Buble!
Dat is te goed.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef NiekL het volgende:
[..]
Het is mijn twijfels, i.p.v me twijfels
quote:
dansen..zingen..wat kan hij niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nog éen zo'n liedje en ik vermoord hem dood.
Straks gaatie New Shoes "zingen"
Vergeet vooral het geweldige keyboard-spel niet Henk!quote:
Ik heb nergens gezegd dat zijn spelling minder was als die van mijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef NiekL het volgende:
[..]
Het is mijn twijfels, i.p.v me twijfels
jezusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Shiftydeanigeechte het volgende:
Ik ben de filmer;
http://www.youtube.com/watch?v=-lvBHS08JUY
zieke sukkelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Shiftydeanigeechte het volgende:
Ik ben de filmer;
Mongoolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Shiftydeanigeechte het volgende:
Ik ben de filmer;
Dat je nog een 2 geeft. JIj bent echt te liefquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
OMFG
Dattie een beetje schreeuwt..
Dat hij nog leeft wel jaquote:
wat bezielt je om zo serieus te reagerenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
Ej Bradly tipje van een producer. Je moet gecontroleerd zingen, begin zachtjes bouw gevoel op. Snap je de tekst van dat lied, snap je het gevoel, de pijn de passie. Die moet men horen, ge-controleerd beginnen en dan opbouwen. Hoge tonen idd niet te schreeuwen, gewoon je stembereik voor dat punt verleggen. Maar je zingt niet heel vals ofzo, ooit aan zangles gedacht?
quote:heey vieze kk flikker.
waar slaat dit o .
dit post je toch ook niet bij een ander fiolmpje.
laat mij lekker posten en houd voor de rest hje kk smoel.
jij hebt geen idee
Moet ik nu voor mijn leven vrezen?quote:heey vieze kk flikker.
waar slaat dit o .
dit post je toch ook niet bij een ander fiolmpje.
laat mij lekker posten en houd voor de rest hje kk smoel.
jij hebt geen idee met welke familie jij te maken hebt he??.
DE FAMILLIE VANDIJK.
dus houd je maar gewoon gedijst
Ach gut, geef 'm fruityloops en hij noemt zichzelf producerquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:15 schreef Paramnesia het volgende:
Ej Bradly tipje van een producer. Je moet gecontroleerd zingen, begin zachtjes bouw gevoel op. Snap je de tekst van dat lied, snap je het gevoel, de pijn de passie. Die moet men horen, ge-controleerd beginnen en dan opbouwen. Hoge tonen idd niet te schreeuwen, gewoon je stembereik voor dat punt verleggen. Maar je zingt niet heel vals ofzo, ooit aan zangles gedacht?
is hij al unbanned?? anders moeten we zelf even gaan mailen voor zn unban, zou wel weer prachtig zijn als die hier komt posten!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef afcajos het volgende:
Ik zie dat er nog meer in dat berichtje stond had em nog niet geopend
[..]
Moet ik nu voor mijn leven vrezen?
Nou kijk het gaat wel om de familie VANDIJK natuurlijk..quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef afcajos het volgende:
Ik zie dat er nog meer in dat berichtje stond had em nog niet geopend
[..]
Moet ik nu voor mijn leven vrezen?
volgens het slagharen topic uit de zinniastraat ofzo.quote:
Je onderschrift mis het woordje 'drama'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:55 schreef tass het volgende:
Voor mijn reactie op het zogenaamde fenomeen Bradley!
Ja, nieuwe filmpjes!quote:Op zondag 22 juni 2008 11:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb me echt vermaakt, via via kwam ik bij het Slagharen Topic en op Queen Forum en al die gare Topic van hem. Is er trouwens meer te zien over/van hem op Youtube bijvoorbeeld? Want die links zijn dood.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |