[TK]Casio wk1200 in nieuwstaat Waar blijft je bod?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Mindstate het volgende:
Dit Keyboard wilde ik liever voor mijzelf behouden.
Alléén die laatste noot hé!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:48 schreef afcajos het volgende:
lol op het einde ook he: "die laatste noot redde ik niet"![]()
![]()
Ik doe met je mee. De tranen liepen wederom over mijn wangen van het lachen.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. De tranen liepen wederom over mijn wangen van het lachen.Ik heb deze nachtegaal zelfs op mijn msn.
![]()
Keyboard en drumstel bij de Lidlquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:13 schreef Maisnon het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)Keyboard_of_drumstel
Nieuw! Nu kan jij ook zoals bradley zijn, voor maar 17 euro!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef ubiytsa het volgende:
Wat een mooie jongen. Zingen kan hij zeker. Hij heeft er een fan bij!
Graag een link zodat we kunnen zien of er nog meer animo voor de fanclub is!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef NiekL het volgende:
Bradley zit ook op het Queenforum, waar hij ook fans in grote getale heeft
Ai, en een newbie, en niet kunnen painten, en imageshack gebruiken, tsk tsk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:39 schreef Alpha_Bravo het volgende:
[
een mooi plaatje van bradley,
aan iedereen:
link een van bradley's youtube filmpjes, stuur hem door naar zoveel mogelijk mensen, en zeg dat ze die ook weer door moeten sturen.
deze jongen gaat het maken
Maar zij gaat niet naakt achter een keyboardje muziek maken.quote:
Amen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Alpha_Bravo het volgende:
Laten we het wel even over Bradley blijven houden, en niet over die slecht zingende noob esmee denters. Bradley is hier de ster, en niet die zingende graftak.
Bradley de Nederlandse Gerard Joling![]()
ik ga zeker keihard om hem lachen, met één hand op mijn buik en mijn hoofd in mijn nek, en naar hem wijzen, als ik hem zie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ik ga zeker zijn CD kopen als die uitkomt
Kutkloon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef bradley1990 het volgende:
hoi.
als julie ij wilen toevogen op msn:
topgear1990@hotmail.com
en dat boeken is maar 25euro per uurtke.
dat valt reuze mee.
en er komen nog meer clips.
alleen niet alleen va mij hoor
Dus voor 25 euro per uur laat jij je belachelijk maken op feestjes? Dat is idd niet duur, goeie zaak sjaak!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef bradley1990 het volgende:
hoi.
als julie ij wilen toevogen op msn:
topgear1990@hotmail.com
en dat boeken is maar 25euro per uurtke.
dat valt reuze mee.
en er komen nog meer clips.
alleen niet alleen va mij hoor
freddiemercury1990quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:17 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Gast, hij is het echt, check z´n oudere topics waarin hij keyboards te koop aanbied.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dus voor 25 euro per uur laat jij je belachelijk maken op feestjes? Dat is idd niet duur, goeie zaak sjaak!
All-in gaan we vanuit.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
All-in gaan we vanuit.
En anders is hij vast wel over te halen met een extra frikandelletje of patatje oorlog gok ik.
Misschien iets voor op een ONZ meet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben eigenlijk serieus geinteresseerd, ik add je wel ff
Als die er is, wil ik wel een paar euro meebetalen om Bradley live te kunnen zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien iets voor op een ONZ meet?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef bradley1990 het volgende:
zeg muiskop houd jij je mond maar.
IK DURF TENMINSTE.
en ik durf me belachelijk te majken.
ik treewd ook op bij school pleinen in de pauzes
Als je naakt wilt recreëren doe je dat maar op een naakt camping. En niet op internet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef bradley1990 het volgende:
zeg muiskop houd jij je mond maar.
IK DURF TENMINSTE.
en ik durf me belachelijk te majken.
ik treewd ook op bij school pleinen in de pauzes
Je bedankt god om hoe hij JOU heeft gemaakt? Ik zou hem vervloeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:04 schreef bradley1990 het volgende:
maar dat ben jij.
IK BEN ANDERS.
thank god
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bedankt god om hoe hij JOU heeft gemaakt? Ik zou hem vervloeken.
HAHAHAquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef bradley1990 het volgende:
zeg doe is ff normaal zeg.
ik durf het tenminste.
ik zie hetjulie niet doen??.
en optreden voor 25euro per uur zie ik julkie helemaal niet doen
Jah, da gaat toch niet man!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:21 schreef bradley1990 het volgende:
zeg doe is ff normaal zeg.
Dus? Dat je iets durft betekent niet dat we je er niet om mogen uitlachen?quote:ik durf het tenminste.
Nee, dat heeft een reden. Anders maken mensen zo'n topic over ons.quote:ik zie hetjulie niet doen??.
Echte hoeren gaan pas naakt keyboard spelen voor boven de 100 euro.quote:en optreden voor 25euro per uur zie ik julkie helemaal niet doen
Voor hoe veel speel jij naakt keyboard?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
HAHAHA
Voor minder zou ik me ook niet belachelijk laten maken, dus wees blij
Ik durf het prima, maar ik verlaag me niet tot jouw niveau
Tenzij geld![]()
Waarom heeft een vriend van jou filmpjes waarin jij naakt bent?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef bradley1990 het volgende:
IK SPEEL NIET NAAKT KEYBOARD.
DAT WAS EEN OEFENING MAAR EEN VRIEND VAN MIJ HEEFT DAT FILMPJE OP INTERNET GEPROPT.
101euro.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor hoe veel speel jij naakt keyboard?.
In mijn beeld is genoeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
10tje.
WIl niet zeggen dat ik zichtbaar in beeld kom.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom heeft een vriend van jou filmpjes waarin jij naakt bent?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echte hoeren gaan pas naakt keyboard spelen voor boven de 100 euro.
quote:
M'n klene neefje heet bradley.quote:
Filmpjes?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
M'n klene neefje heet bradley..
Maar das wél een tof ventje.
quote:
Euh...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Hij is iig op de leeftijd waarop naakt keyboard spelen nog cute zou kunnen zijn.
die straf die die man heeft gekregen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |