Maar zij gaat niet naakt achter een keyboardje muziek maken.quote:
Amen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Alpha_Bravo het volgende:
Laten we het wel even over Bradley blijven houden, en niet over die slecht zingende noob esmee denters. Bradley is hier de ster, en niet die zingende graftak.
Bradley de Nederlandse Gerard Joling![]()
ik ga zeker keihard om hem lachen, met één hand op mijn buik en mijn hoofd in mijn nek, en naar hem wijzen, als ik hem zie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ik ga zeker zijn CD kopen als die uitkomt
Kutkloon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef bradley1990 het volgende:
hoi.
als julie ij wilen toevogen op msn:
topgear1990@hotmail.com
en dat boeken is maar 25euro per uurtke.
dat valt reuze mee.
en er komen nog meer clips.
alleen niet alleen va mij hoor
Dus voor 25 euro per uur laat jij je belachelijk maken op feestjes? Dat is idd niet duur, goeie zaak sjaak!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef bradley1990 het volgende:
hoi.
als julie ij wilen toevogen op msn:
topgear1990@hotmail.com
en dat boeken is maar 25euro per uurtke.
dat valt reuze mee.
en er komen nog meer clips.
alleen niet alleen va mij hoor
freddiemercury1990quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:17 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Gast, hij is het echt, check z´n oudere topics waarin hij keyboards te koop aanbied.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dus voor 25 euro per uur laat jij je belachelijk maken op feestjes? Dat is idd niet duur, goeie zaak sjaak!
All-in gaan we vanuit.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
All-in gaan we vanuit.
En anders is hij vast wel over te halen met een extra frikandelletje of patatje oorlog gok ik.
Misschien iets voor op een ONZ meet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben eigenlijk serieus geinteresseerd, ik add je wel ff
Als die er is, wil ik wel een paar euro meebetalen om Bradley live te kunnen zienquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien iets voor op een ONZ meet?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef bradley1990 het volgende:
zeg muiskop houd jij je mond maar.
IK DURF TENMINSTE.
en ik durf me belachelijk te majken.
ik treewd ook op bij school pleinen in de pauzes
Als je naakt wilt recreëren doe je dat maar op een naakt camping. En niet op internet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef bradley1990 het volgende:
zeg muiskop houd jij je mond maar.
IK DURF TENMINSTE.
en ik durf me belachelijk te majken.
ik treewd ook op bij school pleinen in de pauzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |