Je lult jezelf in een hoek, want hiermee zeg je zelf dus dat je gemakzuchtig, dom, achterlijk en barbaars bent. I rest my case.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:15 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik kies voor vlees, ik vind mn biefstukje te lekker om te laten liggen(hmm met pepersausje).
Zij wil zich tegen de natuur afzettenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met het doden van dieren voor het vlees?
En dan toch zo oneindig dom lullen. Wat een paradoxale statement.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Iemand die geen vlees eet is juist een hoger ontwikkeld mens
Zoals ik al vijftien keer of zo heb gezegd:quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mis met het doden van dieren voor het vlees?
Houd toch op mens. Jij acht jezelf verheven boven anderen omdat het geniale besef hebt dat het wreed is om dieren zonder verdoving te slachten. Zodoende ben jij een übermensch, want iedereen die vlees eet is barbaars, dom, achterlijk en egoïstisch. Ja, zo kan ik mezelf ook op een voetstuk plaatsen, wat een walgelijke arrogantie zeg. Dat mensen nou niet jouw mening delen dat vlees eten barbaars is maakt ze niet dom. Het maakt ze rationeel. Rationeel in de zin van dat ze belangrijke zaken voor oog houden, en niet massaal al hun aandacht op onboeiend dierenleed gaan vestigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Je lult jezelf in een hoek, want hiermee zeg je zelf dus dat je gemakzuchtig, dom, achterlijk en barbaars bent. I rest my case.
Achterhaald.. het is de natuur, wij zijn omnivoren simpelquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:20 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Zoals ik al vijftien keer of zo heb gezegd:
Het is:
-achterhaald
-onnodig
-barbaars
-gemakzuchtig
-behoorlijk sneu (meest intelligente wezen op aarde versus een weerloos dier, een ongelijkere strijd is er bijna niet)
-en ga zo maar door.
Van jou aan de andere kant hoor ik niet veel meer dan "lekka lekka". Wat me weer sterkt in criterium 3) barbaars. Zelfs je argumenten stammen nog uit de oertijd. Lekka lekka kippie kippie! Sambal bij?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Je lult jezelf in een hoek, want hiermee zeg je zelf dus dat je gemakzuchtig, dom, achterlijk en barbaars bent. I rest my case.
Donald Duck vs partij voor de Dierenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:26 schreef Canisfire het volgende:
Ging het om een recept hoe je eend moest maken ?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:26 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
dom,achterlijk en barbaars.... ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand die bij zn volle verstand is.
Een dier kan zich nog enigzins verzetten. Plantjes zijn volkomen weerloos, en die vreet jij wel op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef Shadowcat het volgende:
Jij MOET haast wel een pikkie van 5 cm hebben, als je het knagen op een weerloos ander levend wezen nodig hebt om je stoer te voelen.
Ik kom de heilige koe bij u thuisbrengen!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sowieso veroont Shadowcat sekte-achtige trekjes.
Opnieuw dat wanhopig zoeken naar zelfbevestiging om de ogen maar gesloten te houden voor de werkelijkheid en cognitieve dissonantie te voorkomen. Durf vooral niet uit je droomwereldje te stappen. Waarom is dierenleed in godsnaam onboeiend? Nogmaals, ELK leed is erg en moet bestreden worden. Daarom heet het ook LEED. Je kunt simpelweg niet zeggen dat je alleen mensenleed erg vindt, want waarom zou er een arbitraire scheidingslijn bestaan tussen mensen- en dierenleed bestaan? Gradaties akkoord, maar een keiharde cutoff? Laat me toch niet lachen. Ik geloof simpelweg niet dat je dierenleed HELEMAAL niet erg vindt. Dan kun je mensenleed namelijk ook niet oprecht erg vinden. En hoe durf je MIJ arrogant te noemen, terwijl je zelf zo'n beetje de meest arrogante ideologie aanhangt die je als mens maar kan aanhangen? M.i. ligt een idee als dit in dezelfde hoek als andere uit een gevoel van verhevenheid voortvloeiende attitudes als racisme en homohaat (waarmee ik dus niet wil zeggen dat jij een rascist of homohater bent, maar dat het in hetzelfde stramien ligt). Het zijn allemaal dezelfde knopjes die omgaan in de hersenpan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef TC03 het volgende:
Rationeel in de zin van dat ze belangrijke zaken voor oog houden, en niet massaal al hun aandacht op onboeiend dierenleed gaan vestigen.
quote:Om mijn post wat kracht bij te zetten zal ik er nog even een citaat tegenaan gooien, dat vond jij wel intellectueel staan. "Vleesetenden zijn superieur aan zij die het vlees weerstaan" - Piet-Hein Donner.
hmmn die hamburger gelijk klaarmakenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Donald Duck vs partij voor de Dieren
Lees dat maar, daar heb ik alle bladzijden gezet.
Hiermee stel je jouw intelligentieniveau dus gelijk aan dat van een kat. Bedankt dat jullie steeds weer mijn argumenten ZELF blijven versterken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Barbaars.. Hoezo? is het dan ook barbaars dat jouw kat een vogel pakt?
En plantenleed danquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Opnieuw dat wanhopig zoeken naar zelfbevestiging om de ogen maar gesloten te houden voor de werkelijkheid en cognitieve dissonantie te voorkomen. Durf vooral niet uit je drommwereldje te stappen. Waarom is dierenleed in godsnaam onboeiend? Nogmaals, ELK leed is erg en moet bestreden worden. Daarom heet het ook LEED. Je kunt simpelweg niet zeggen dat je alleen mensenleed erg vindt, want waarom zou er een arbitraire scheidingslijn bestaan tussen mensen- en dierenleed bestaan? Gradatiesakkoord, maar een keiharde cutoff? Laat me toch niet lachen. Ik geloof simpelweg niet dat je dierenleed HELEMAAL niet erg vindt. Dan kun je mensenleed namelijk ook niet oprecht erg vinden. En hoe durf je MIJ arrogant te noemen, terwijl je zelf zo'n beetje de meest arrogante ideologie aanhangt die je als mens maar kan aanhangen? M.i. ligt een idee als dit in dezelfde hoek als andere uit een gevoel van verhevenheid voortvloeiende attitudes als racisme en homohaat (waarmee ik dus niet wil zeggen dat jij een rascist of homohater bent, maar dat het in hetzelfde stramien ligt). Het zijn allemaal dezelfde knopjes die omgaan in de hersenpan.
[..]Zelden zo'n loze quote gehoord, dank dat je telkens maar mijn argumenten blijft sterken door zelf met gebakken lucht aan te kommen zetten. Neem nog een lekkere hap van een kippentumortje, dat zal je hersenontwikkeling vast ten geode komen. Veel slechter kan 't al niet meer.
Nee meisje, het is de natuur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:35 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hiermee stel je jouw intelligentieniveau dus gelijk aan dat van een kat. Bedankt dat jullie steeds weer mijn argumenten ZELF blijven versterken!.
Wat een bullshit. Alsof mensen en dieren gelijk aan elkaar zijn. Ik vind dierenleed zielig voor de dieren, en ik erken het ook als LEED, maar het boeit me verder geen reet en ik slaap er geen minuut minder om. Dat jij dit durft door te trekken naar mensen geeft al aan hoe arrogant en verwaand jij bent. Nog eventjes en vleeseters zijn allemaal moordlustige fascisten. Nigga please.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Opnieuw dat wanhopig zoeken naar zelfbevestiging om de ogen maar gesloten te houden voor de werkelijkheid en cognitieve dissonantie te voorkomen. Durf vooral niet uit je drommwereldje te stappen. Waarom is dierenleed in godsnaam onboeiend? Nogmaals, ELK leed is erg en moet bestreden worden. Daarom heet het ook LEED. Je kunt simpelweg niet zeggen dat je alleen mensenleed erg vindt, want waarom zou er een arbitraire scheidingslijn bestaan tussen mensen- en dierenleed bestaan? Gradatiesakkoord, maar een keiharde cutoff? Laat me toch niet lachen. Ik geloof simpelweg niet dat je dierenleed HELEMAAL niet erg vindt. Dan kun je mensenleed namelijk ook niet oprecht erg vinden. En hoe durf je MIJ arrogant te noemen, terwijl je zelf zo'n beetje de meest arrogante ideologie aanhangt die je als mens maar kan aanhangen? M.i. ligt een idee als dit in dezelfde hoek als andere uit een gevoel van verhevenheid voortvloeiende attitudes als racisme en homohaat (waarmee ik dus niet wil zeggen dat jij een rascist of homohater bent, maar dat het in hetzelfde stramien ligt). Het zijn allemaal dezelfde knopjes die omgaan in de hersenpan.
Jij bent zelf niet slim genoeg om in te zien dat zijn vergelijking gaat over het feit dat dat de NATUUR is, en dat de vergelijking niks te maken heeft met intelligentie. Natuurlijk, de mens is beschaafd omdat het tegen de natuur weet in te gaan, maar dat maakt het niet automatisch FOUT als je de natuur wél volgt. Maargoed, jij bent te dom om dat onderscheid te snappen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:35 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Hiermee stel je jouw intelligentieniveau dus gelijk aan dat van een kat. Bedankt dat jullie steeds weer mijn argumenten ZELF blijven versterken!.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:26 schreef Queen_Minny het volgende:
Waar haal jij het recht vandaan een ander te zeggen dat hun manier van leven fout is alleen omdat jij zo niet leeft?
Kwestie van prioriteiten. Men vindt het leven van een dier minder belangrijk dan hun eigen voedsel. En nee, dat maakt ze niet dom of arrogant, maar dat is wederom gewoon rationeel denken. Dat jij op tilt slaat als een koe wordt geslacht betekent niet dat iedereen zo denkt. Intelligentie heeft NIKS te maken met beschaafdheid jegens dieren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ga je me zo slaan met je handtasje? Pas op dat je nageltje niet afbreekt.
Draai het maar eens om: Waar haal jij het recht vandaan om een ander levend wezen te vermoorden en weg te stauwen als een of ander barbaars monster? En kom nou niet aanzetten met dat top of the food chain geouwehoer, want die positie geeft ons juist ook de keuze om niet te kiezen voor moord. Je zou juist zeggen dat nu wij als mens zo ver zijn doorgeevolueerd je het beneden je eigen waardigheid zou vinden om nog andere levende wezens af te moeten slachten voor je eigen gemakzucht en zwakheid, maar dat zijn opnieuw de zaken die het winnen van ratio, intelligentie en kracht.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:20 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Zoals ik al vijftien keer of zo heb gezegd:
Het is:
-achterhaald
-onnodig
-barbaars
-gemakzuchtig
-behoorlijk sneu (meest intelligente wezen op aarde versus een weerloos dier, een ongelijkere strijd is er bijna niet)
-en ga zo maar door.
Nog zo'n onzinargument. Woon je ook ergens in een zandhol in de bossen? Draag je geen kleren, rijd je geen auto, kijk je geen tv? Want dat komt ook niet voor in de natuur. Wees dan ook consequent en ga ergens op de savanne wonen in je nakie. Om daar te eten (wel rauw, niet gebakken in de croma) en GEGETEN te worden. Met je "het is de natuur".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |