Dat zal volgens mijn Lin Chung, de rebellen van Liang Shang Po zijn geweest.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:32 schreef Walvisje het volgende:
Al een paar dagen probeer ik de naam van een serie uit eind jaren 70 of begin jaren 80 te vinden. Ik kan maar niet op de naam komen. Het gaat om Japanse / Chinese krijgers, waarin vooral heel bloederige gevechten voor komen. De serie werd uitgezonden in de orginele taal. Verder weet ik er niet zo heel veel meer van, ik was nog maar een klein meisje.
Bvd.
Quick Changequote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef appelsjap het volgende:
Een film, gaat over een clown die een bank berooft, samen met een vrouw en een andere man. Hij gaat weg door alsof te doen dat ie gegijzelt was, en al het geld heeft ie aan zn buik geplakt..
Hoor het graag, ben dr al een tijdje naar op zoek.
was dat niet een episode van V?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
Ik zoek een film.
Ik heb hem in de jaren 80 gezien (of ik keek een stukje mee met mijn ouders geloof ik). Het ging volgens mij over ruimtewezens of robots die op aarde waren. Ze zagen er uit als mensen. En eentje was verliefd op een aardvrouw. En op het einde zwemt hij naar haar toe, maar dan gaat hij roesten of kapot ofzo![]()
Ik vond het heel zielig![]()
Heeft iemand een idee? Ik niet namelijk![]()
Het eerste wat in mn opkomt is 'het liegebeest', maar dat zal het wel niet zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Lang, laaang geleden (begin jaren negentig) zag ik in het Frans een tekenfilm (waar ik toen amper iets van begreep). Het zou kunnen dat het op de openbare Franstalige Belgische omroep was.
Het was iets middeleeuws met veel magie. Het zou kunnen dat er een zekere "Adam" mee gemoeid was, en ik denk dat een soort roze worm (zo groot als een hand ongeveer) een van zijn kompanen was. Die "Adam" was blond.
Er waren een hele hoop monsters die "slecht" waren (en nogal dom). Hun leider was een soort rood ET-achtig ding. In de begingeneriek van elke aflevering kon je die monsters met een soort aardbol in hun handen zien spelen. Zij stonden onder leiding van een boosaardige vrouw.
Er was veel met kristallen te doen. Die boze vrouw had geloof ik een paard dat in een soort grote zwarte spin kon veranderen en dan over dat kristal kroop, en dat had die kerel (die volgens mij "Adam" heette) niet zo graag, dan voelde hij zich slecht. Die was trouwens zelf ook vaak op zoek naar kristallen, maar dan iets kleinere en smallere.
Iemand enig idee? Ik zoek nu al een tijdje.![]()
Dat zou wel iets van V kunnen zijn ja!quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:55 schreef milagro het volgende:
[..]
was dat niet een episode van V?
Blade Runner anders?
(geen idee meer of daar een android in verliefd wordt)
androids die flieft worden![]()
![]()
Neen, Liegebeest is niet geanimeerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Het eerste wat in mn opkomt is 'het liegebeest', maar dat zal het wel niet zijn
http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/poppen/liegebeest.htm
Het zou heel goed kunnen dat het deze serie is. Ik kan helaas bijna geen info over de serie vinden op het net. Shogun was het in ieder geval niet. Deze serie heb ik al op dvd. Het was echt een hele bloederige toestand. Afgehakte hoofden en ledematen enzo. Het was wel een heel goed verhaal en men droeg prachtige kostuums.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zal volgens mijn Lin Chung, de rebellen van Liang Shang Po zijn geweest.
Dat was een Chinese serie, over rebellen, die streden tegen de Chinese heerser en zijn leger.
Geniale serie waar ik met plezier naar gekeken heb.
Die mogen ze best eens een keertje herhalen.
bedankt! gelukkig bestaan dr nog slimme mensenquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Quick Change
(google : film, bank robbery, clown)
Thanx Milagroquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
Merry Xmas, Mr. Lawrence
Thin Red Line is het ook niet, hè, dat begint met indiaantjes, sort ofquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:54 schreef Bokido het volgende:
[..]
Thanx Milagro![]()
Maar heb 'm net ff op www.imdb.com zitten bekijken, maar volgens mij is dit 'm niet. Gaat echt over een indianenstam die ze leren het tegen de Japanners op te nemen ... Maar thanks voor de moeite.
Nee, want die kom ik ook steeds als eerste bij Google tegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Thin Red Line is het ook niet, hè, dat begint met indiaantjes, sort of
Freaks and Geeks misschien?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:47 schreef Koala22 het volgende:
Ok, daar ga ik: Deze serie valt ons twee hier op de bank al ruim de hele dag lastig, dus ik hoop dat iemand het weet.
Het gaat om een serie die een paar jaar terug in het weekend werd uitgezonden ná de cartoons maar voor de grote mensen series. Het ging over een stel tieners, volgens mij in de jaren 70. Naar wat ik me herinner waren er twee of drie jongens van een jaar of 15 die rondjes reden op hun fietsen en naar school gingen. Een van die kerels had een zus. Die zat weer in een groepje vrienden waarvan éen kerel haar vriendje was. Volgens mij speelde ze drums. Ze waren nogal alternatief en het ging voornamelijk om hun tiener-perikelen. Wie o wie heeft enig idee hoe deze serie heette en/of heeft tips om verder te zoeken. Ik kom er niet uit!
Bvd.
Ok, ik help nog maar 1 keer, daarna moet je zelf GOOGLE gaan leren gebruiken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:25 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat het deze serie is. Ik kan helaas bijna geen info over de serie vinden op het net. Shogun was het in ieder geval niet. Deze serie heb ik al op dvd. Het was echt een hele bloederige toestand. Afgehakte hoofden en ledematen enzo. Het was wel een heel goed verhaal en men droeg prachtige kostuums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |