De link doet het ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Rouser het volgende:
Hotlinking mag kennelijk niet![]()
Het linkje is: http://img62.imageshack.us/img62/7629/film2jb9.jpg Iemand?
Die Fetten Jahren sind vorbei , met die acteur van Goodbye Lenin!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef labello het volgende:
Ik zoek de titel van een redelijk recente (twee jaar geleden ofzo?) film, volgens mij Duits, over een groepje jongeren dat inbreekt in rijkeluishuizen, ik geloof als er niemand thuis is en dan de boel op z'n kop zetten. Kan iemand hier wat mee?
Was die dit topic niet al eens voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een film waarin verschillende mensen in een hotel terechtkomen. Van een man wordt z'n vrouw overreden dus hij gaat met dat kind naar het hotel, en een vrouw d'r auto is kapot (dacht ik) en de wegen zijn afgesloten. Er wordt elke keer iemand vermoord en verschillende gasten gaan op zoek naar de dader. Later blijkt dat een man dit alles verzonnen heeft. Enig idee?
Door welk scenario heb je nu wél een afbeelding van die film, maar weet je niet de titel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef Rouser het volgende:
Ik weet niet meer wat de titel van deze film is. Kan iemand me helpen?
Heb hem ooit wel eens gezien maar hoe deze heet weet ik niet meer. Ik dacht zelf aan iets met Jason Statham (degene op de stoel) maar na zoeken op imdb ben ik er nog niet uit![]()
Het gaat geloof ik over een psychiatrische patient en de vrouw rechts in het vest probeert hem geloof ik nog wel te helpen maar meer weet ik er niet meer van. Iemand?
[afbeelding]
Dat plaatje komt 100% zeker uit Twelve Monkeys.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef Rouser het volgende:
Ik weet niet meer wat de titel van deze film is. Kan iemand me helpen?
Heb hem ooit wel eens gezien maar hoe deze heet weet ik niet meer. Ik dacht zelf aan iets met Jason Statham (degene op de stoel) maar na zoeken op imdb ben ik er nog niet uit![]()
Het gaat geloof ik over een psychiatrische patient en de vrouw rechts in het vest probeert hem geloof ik nog wel te helpen maar meer weet ik er niet meer van. Iemand?
[afbeelding]
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:15 schreef starla het volgende:
[..]
Door welk scenario heb je nu wél een afbeelding van die film, maar weet je niet de titel?
Jaaaaa dankjewel!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:11 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Die Fetten Jahren sind vorbei , met die acteur van Goodbye Lenin!
Een aanrader.![]()
Dank je wel. Ik kom aan het plaatje door een vriend van me. Die kwam ermee en toen zijn we gaan zoeken. Zal eens vragen hoe hij eraan is gekomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:15 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Dat plaatje komt 100% zeker uit Twelve Monkeys.
En waar de herhaling te vinden is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Aventura het volgende:
Keek laatst naar 101tv. Dat is het digitale themakanaal van BNN. Op een gegeven moment zag ik drie naakte meiden een aerobicsles doen. Je zag alles! Bij de grondoefeningen keek je zo hun gleuven in. Alles zag je zitten, piercings etc. Vond het best wel shocking...Weet iemand uit welk BNN-programma dit komt? En wat hiervan de bedoeling is?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En waar de herhaling te vinden is?
die man op de stoel is overigens Bruce Willisquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:50 schreef Rouser het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik kom aan het plaatje door een vriend van me. Die kwam ermee en toen zijn we gaan zoeken. Zal eens vragen hoe hij eraan is gekomen.
En vooral : die dame rechts is Madeleine Stowe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:04 schreef milagro het volgende:
[..]
die man op de stoel is overigens Bruce Willis![]()
Dat is Identity, met John Cusack. Ik vond hem zelf erg goed, maar ik ben dan ook een Cusack-liefhebber..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een film waarin verschillende mensen in een hotel terechtkomen. Van een man wordt z'n vrouw overreden dus hij gaat met dat kind naar het hotel, en een vrouw d'r auto is kapot (dacht ik) en de wegen zijn afgesloten. Er wordt elke keer iemand vermoord en verschillende gasten gaan op zoek naar de dader. Later blijkt dat een man dit alles verzonnen heeft. Enig idee?
Nee, ik had 'm vroeger een keer gezien, en vond het een goede film, en nu wil ik 'm op dvd, maar wist de titel nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Dat is Identity, met John Cusack. Ik vond hem zelf erg goed, maar ik ben dan ook een Cusack-liefhebber..
Wat trouwens vreemd is, aangezien de persoon in jouw avatar (John McGinley) daar ook in speelt. Toeval ?
Niks te dankenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm vroeger een keer gezien, en vond het een goede film, en nu wil ik 'm op dvd, maar wist de titel nietDat John erin speelt maakt me niet zoveel uit
GRAAG GEDAANquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |