abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:58:59 #276
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52677652
Nah, dat eiland was maar een onderdeel van het hele verhaal, daar waren ze snel terug weg.

Dacht ik, zo goed weet ik het niet meer, ik wist alleen dat die scene met die sigaret en dat bad met Van Damme was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:59:43 #277
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52677667
Zie hierboven. Scene met de sigaret kwam mij ook bekend voor inderdaad.
pi_52691716
Ik heb net het laatste stuk van de originele Assault on Precinct 13 op de BBC gezien en dat deed me denken aan eenzelfde soort film van vroeger maar ik kan er niet meer opkomen hoe hij heet.

Net zoals in Assault krijgt een klein groepje mensen ruzie met een grote groep mensen en loopt het erg uit de hand waardoor ze zich een of twee dagen moeten verschansen in een huis. En de politie komt niet omdat ze een heel weekend staken of zo iets en daardoor wordt het ook zo'n bende.
Dat zegt natuurlijk zo niet veel, maar ik weet nog wel wat andere details zoals dat het huis uit 2 aparte woongedeeltes bestond waarbij de badkamers naast elkaar waren en dat er een doorgeefluik achter het medicijnenkastje of een spiegel was waarmee ze van het ene huis naar het andere huis konden gaan.
En er was ook zo'n MacGuyver type of zo in dat huis, want ze hadden een spijkerbom gemaakt en die laten ontploffen om de belagers tegen te houden.
En aan het einde van de film als alles rustig is zie je weer een rustige stad met daarin een brave burger/politieman ergens lopen en als er dan wordt ingezoomd zie je dat hij littekens van de spijkers heeft.

Een keyword search op nailbomb, house siege of police strike levert niet echt goede resultaten op op IMDB of Google.
En volgens mij komt de film ook uit dezelfde tijd als Assualt, dus eind jaren 70/begin 80.
pi_52759608
Ik weet niet meer wat de titel van deze film is. Kan iemand me helpen?
Heb hem ooit wel eens gezien maar hoe deze heet weet ik niet meer. Ik dacht zelf aan iets met Jason Statham (degene op de stoel) maar na zoeken op imdb ben ik er nog niet uit

Het gaat geloof ik over een psychiatrische patient en de vrouw rechts in het vest probeert hem geloof ik nog wel te helpen maar meer weet ik er niet meer van. Iemand?

[ Bericht 4% gewijzigd door Rouser op 28-08-2007 19:14:57 ]
pi_52759691
Hotlinking mag kennelijk niet
Het linkje is: http://www.rouser.nl/files/pics/film2jb9.jpg Iemand?

[ Bericht 18% gewijzigd door Rouser op 28-08-2007 19:14:15 ]
pi_52760139
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Rouser het volgende:
Hotlinking mag kennelijk niet
Het linkje is: http://img62.imageshack.us/img62/7629/film2jb9.jpg Iemand?
De link doet het ook niet.
I feel kinda Locrian today
pi_52761058
Ik zoek de titel van een redelijk recente (twee jaar geleden ofzo?) film, volgens mij Duits, over een groepje jongeren dat inbreekt in rijkeluishuizen, ik geloof als er niemand thuis is en dan de boel op z'n kop zetten. Kan iemand hier wat mee?
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
pi_52761615
Ik zoek een film waarin verschillende mensen in een hotel terechtkomen. Van een man wordt z'n vrouw overreden dus hij gaat met dat kind naar het hotel, en een vrouw d'r auto is kapot (dacht ik) en de wegen zijn afgesloten. Er wordt elke keer iemand vermoord en verschillende gasten gaan op zoek naar de dader. Later blijkt dat een man dit alles verzonnen heeft. Enig idee?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52761694
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef labello het volgende:
Ik zoek de titel van een redelijk recente (twee jaar geleden ofzo?) film, volgens mij Duits, over een groepje jongeren dat inbreekt in rijkeluishuizen, ik geloof als er niemand thuis is en dan de boel op z'n kop zetten. Kan iemand hier wat mee?
Die Fetten Jahren sind vorbei , met die acteur van Goodbye Lenin!
Een aanrader.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:12:41 #285
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_52761732
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik zoek een film waarin verschillende mensen in een hotel terechtkomen. Van een man wordt z'n vrouw overreden dus hij gaat met dat kind naar het hotel, en een vrouw d'r auto is kapot (dacht ik) en de wegen zijn afgesloten. Er wordt elke keer iemand vermoord en verschillende gasten gaan op zoek naar de dader. Later blijkt dat een man dit alles verzonnen heeft. Enig idee?
Was die dit topic niet al eens voorbij gekomen?
Identity is dat...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_52761793
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef Rouser het volgende:
Heb hem ooit wel eens gezien maar hoe deze heet weet ik niet meer. Ik dacht zelf aan iets met Jason Statham (degene op de stoel) maar na zoeken op imdb ben ik er nog niet uit

Het gaat geloof ik over een psychiatrische patient en de vrouw rechts in het vest probeert hem geloof ik nog wel te helpen maar meer weet ik er niet meer van. Iemand?
[afbeelding]
Door welk scenario heb je nu wél een afbeelding van die film, maar weet je niet de titel?
I feel kinda Locrian today
pi_52761796
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:49 schreef Rouser het volgende:

[afbeelding]
Dat plaatje komt 100% zeker uit Twelve Monkeys.
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:15 schreef starla het volgende:
[..]
Door welk scenario heb je nu wél een afbeelding van die film, maar weet je niet de titel?
Goeie vraag.
pi_52761815
weeral dubbel, sorry
...
pi_52761925
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:11 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Die Fetten Jahren sind vorbei , met die acteur van Goodbye Lenin!
Een aanrader.
Jaaaaa dankjewel!!
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
pi_52762804
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:15 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Dat plaatje komt 100% zeker uit Twelve Monkeys.
Dank je wel. Ik kom aan het plaatje door een vriend van me. Die kwam ermee en toen zijn we gaan zoeken. Zal eens vragen hoe hij eraan is gekomen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:06:58 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52765432
Keek laatst naar 101tv. Dat is het digitale themakanaal van BNN. Op een gegeven moment zag ik drie naakte meiden een aerobicsles doen. Je zag alles! Bij de grondoefeningen keek je zo hun gleuven in. Alles zag je zitten, piercings etc. Vond het best wel shocking...Weet iemand uit welk BNN-programma dit komt? En wat hiervan de bedoeling is?
pi_52765504
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Aventura het volgende:
Keek laatst naar 101tv. Dat is het digitale themakanaal van BNN. Op een gegeven moment zag ik drie naakte meiden een aerobicsles doen. Je zag alles! Bij de grondoefeningen keek je zo hun gleuven in. Alles zag je zitten, piercings etc. Vond het best wel shocking...Weet iemand uit welk BNN-programma dit komt? En wat hiervan de bedoeling is?
En waar de herhaling te vinden is?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:09:53 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52765536
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:09 schreef Croupouque het volgende:

[..]

En waar de herhaling te vinden is?
En of de linker chick nou wel of geen siliconen heeft, ik heb nu een weddenschap lopen
pi_52772812
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:50 schreef Rouser het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik kom aan het plaatje door een vriend van me. Die kwam ermee en toen zijn we gaan zoeken. Zal eens vragen hoe hij eraan is gekomen.
die man op de stoel is overigens Bruce Willis
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52791264
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:04 schreef milagro het volgende:

[..]

die man op de stoel is overigens Bruce Willis
En vooral : die dame rechts is Madeleine Stowe.
Dan blijft echter de vraag: hoe komt die vriend aan een plaatje zonder de film te kennen?

Goed, ik heb zelf -opnieuw- een vraag.
Deze zit al jaren in mijn kop (al tien jaar of zo), maar ik heb hem nooit kunnen vinden.
Het was in kleur en zag er als een aflevering uit van een politieserie (film kan ook). Er was een man die alleen op een veld was (van rugby of zo) en die daarop werd achternagezeten door een man op een motorfiets. Wanneer hij uiteindelijk valt, stapt die man van zijn motorfiets (hij heeft lang haar, beetje zoals Herman Brusselmans eigenlijk) Hij stapt op die andere kerel - die bang is- maar in plaats van hem kwaad te doen, gooit hij gewoon een medaille of een ander ereteken naar/op hem. Zonder iets te zeggen rijdt hij dan weer weg.
Nadien wordt die kerel wakker, het was blijkbaar maar een nare droom, en ik denk dat dan de eindgeneriek kwam of zo.

Iemand enig idee?
Dit is Herman Brusselmans trouwens.

pi_52811014
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Dat is Identity, met John Cusack. Ik vond hem zelf erg goed, maar ik ben dan ook een Cusack-liefhebber..

Wat trouwens vreemd is, aangezien de persoon in jouw avatar (John McGinley) daar ook in speelt. Toeval ?
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_52817835
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef Adjeuj het volgende:

[..]

Dat is Identity, met John Cusack. Ik vond hem zelf erg goed, maar ik ben dan ook een Cusack-liefhebber..

Wat trouwens vreemd is, aangezien de persoon in jouw avatar (John McGinley) daar ook in speelt. Toeval ?
Nee, ik had 'm vroeger een keer gezien, en vond het een goede film, en nu wil ik 'm op dvd, maar wist de titel niet Dat John erin speelt maakt me niet zoveel uit
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:59:47 #298
22457 Patch
pi_52818056
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik had 'm vroeger een keer gezien, en vond het een goede film, en nu wil ik 'm op dvd, maar wist de titel niet Dat John erin speelt maakt me niet zoveel uit
Niks te danken
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_52819459
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Patch het volgende:

[..]

Niks te danken
GRAAG GEDAAN
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:05:49 #300
22457 Patch
pi_52819963
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

GRAAG GEDAAN
dat doet altijd goed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')