Ja en nu? Wat heeft stof met de hypothese te maken dat er draden gebruikt worden?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Het stof op de maan.
Dit beweegd ook vertraagd, net alsof het met minder zwaartekracht te maken heeft
Zouden hier ook draadjes aan zitten?
je snapt het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja en nu? Wat heeft stof met de hypothese te maken dat er draden gebruikt worden?
Wacht ik probeer even te interpeteren wat je zegt:
Op de maan is stof.. soort zand achtig iets. Dit, net als de mensen, is vertraagd door de zwaartekracht.
Ik maak de opmerking dat ik reflectie, in een verticale lijn, ver boven de antenne van de astronauten zag. Deze reflectie herhaalde zich meerdere malen, telkens op dezelfde plekken, pal boven de astronauten.
We komen weer terug op jouw opmerking. Er is dus stof.. dit zand dwarreld, langzamer. En nu moet ik dus de beelden gaan opvatten, als stof, alleen wat nergens reflecteerd behalve als het pal boven de astronaut is.
Ja ik denk inderdaad dat er dan draadjes aan de stof zit, en iemand doet hard zijn best om die stof dan speciaal boven de astronauten te laten reflecteren....![]()
Nee, jij 'ziet' draadjes aan de astronauten. Dat wil dus zeggen dat jij denkt dat dit op aarde gefilmd is. Want door die draadjes kunnen ze net doen alsof deze astronauten onder een verminderde atmosfeer (zoals op de maan) rond lopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja en nu? Wat heeft stof met de hypothese te maken dat er draden gebruikt worden?
Wacht ik probeer even te interpeteren wat je zegt:
Op de maan is stof.. soort zand achtig iets. Dit, net als de mensen, is vertraagd door de zwaartekracht.
Ik maak de opmerking dat ik reflectie, in een verticale lijn, ver boven de antenne van de astronauten zag. Deze reflectie herhaalde zich meerdere malen, telkens op dezelfde plekken, pal boven de astronauten.
We komen weer terug op jouw opmerking. Er is dus stof.. dit zand dwarreld, langzamer. En nu moet ik dus de beelden gaan opvatten, als stof, alleen wat nergens reflecteerd behalve als het pal boven de astronaut is.
Ja ik denk inderdaad dat er dan draadjes aan de stof zit, en iemand doet hard zijn best om die stof dan speciaal boven de astronauten te laten reflecteren....![]()
Oh ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, jij 'ziet' draadjes aan de astronauten. Dat wil dus zeggen dat jij denkt dat dit op aarde gefilmd is. Want door die draadjes kunnen ze net doen alsof deze astronauten onder een verminderde atmosfeer (zoals op de maan) rond lopen.
Echter, al het stof/zand waar ze op lopen en wegschoppen, beweegt zich ook alsof het onder verminderde atmosfeer is.
Mijn vraag aan jou is dus eigenlijk:
Als dit op aarde gefilmt is, hoe kan het stof zich dan ook gedragen alsof het onder verminderde atmosfeer is?
(Als geintje dus: zitten er ook draadjes aan elk stofdeeltje?).
Als je goed kijkt zie je dat de gehele bovenste rand van de film, zo dik als de reflectie, sowieso vertekend is.quote:
Kijk het filmpje nou even, deze reflectie bevindt zich ook onder die band (welke tevens alleen maar te zien is door de flash codec van youtube), in een fractie van een seconden springt deze in een horizontale lijn, over een paar punten.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:38 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat de gehele bovenste rand van de film, zo dik als de reflectie, sowieso vertekend is.
Ik denk dat die reflectie dus veroorzaakt wordt door een fout in de film, niet door echt een reflectie.
Dat bedoelde ik dus een anatal posts terug met lensflare en vertekening van het beeld. De overvelichte astronaut zorgt voor reflecties en lensflare, wat leidt tot de witte vlek bovenin het beeld wat een gevolg is van een vertekend beeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nou even, deze reflectie bevindt zich ook onder die band (welke tevens alleen maar te zien is door de flash codec van youtube), in een fractie van een seconden springt deze in een horizontale lijn, over een paar punten.
Wat doet jou vermoeden dat het de astronaut zelf is, die deze reflectie veroorzaakt? De manier, plek en herhaling zegt mij eerder een reflectie van een (vis)draad.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus een anatal posts terug met lensflare en vertekening van het beeld. De overvelichte astronaut zorgt voor reflecties en lensflare, wat leidt tot de witte vlek bovenin het beeld wat een gevolg is van een vertekend beeld.
Enige verklaring die ik zou kunnen bedenken, is dat er meerdere Apollo missies zijn geweest, het is vaak onduidelijk naar welke missie je zit te kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Moondreamer het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat met dat antennetje geloof ik ook niet, want op deze afbeelding zie ik geen antennetje boven zijn hoofd uitstekken............of iemand moet een fotootje hebben met een antenne erop !![]()
Die was ik helemaal vergeten! Dat filmpje spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:08 schreef Smelt het volgende:
Vergeet al die NASA-beelden; de astronauten zelf zijn het beste bewijs!
http://www.dag.nl/Video/Artikelpagina-Video.htm?contentid=22861
Ja, de bijbel is voor hun natuurlijk als water op vuur !quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:08 schreef Smelt het volgende:
Tsja wat is daar nou meer op te zeggen danquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:08 schreef Smelt het volgende:
Toch wel een interessant filmpje. Er gaat trouwens ook een verhaal rond op internet heb ik me laten vertellen dat ze het deels in een studio hebben opgenomen omdat de beeldkwaliteit te slecht zou zijn geweest. Daar is natuurlijk ook wel iets voor te zeggenquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:08 schreef Smelt het volgende:
Mjah erg leuk dat de "maanlanding is een hoax!" verhalen na het uitkomen van die film op begonnen te duikenquote:
Zouden buitenaardse beschavingen enigzins bespreekbaar zijn, zonder het medium, televisie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah erg leuk dat de "maanlanding is een hoax!" verhalen na het uitkomen van die film op begonnen te duikenHopelijk zet dat wat mensen aan het denken.
?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zouden buitenaardse beschavingen enigzins bespreekbaar zijn, zonder het medium, televisie?
Merlin, heb je dit toevallig nog gedaan? Ik wacht nog steeds met spanning de dag af dat ik het orgineel incl. het kasteel erop kan zien en vergelijken met de foto's die NASA nu uitgeeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:50 schreef merlin693 het volgende:
Ik ken Keith Laney en weet dat hij de originele beeldplaat met data heeft dus ik kan 'm wel naar het origineel vragen als je interesse hebt.
quote:Helga Marlo talks about her childhood in Germany in the elite family of her scientist father Dr. Frederick Wilham Augest Cooper, who was in charge of training Aliens how, to pray, toe walk, to swim, to make love, etc., so as to make their infiltration into Earth's life easier. Hilga explains how he was "smuggled" to the US under the Paperclip program to work on the most prestigious illuminati project - the Philadelphia teleportation research and development. Before his faked death and his "going black" her father told her that he was teleportaed to the Moon and Mars.
http://www.germanufochatter.com/Paper-Clip-Scientist/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |