Hoe, als ik vragen mag, weet jij dat dan wel?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Moondreamer het volgende:
" De maan kennen we nu al min of meer "
Jonge, we weten helemaal niets van de maan, tenminste "wij" gewone burgers niet.
Er speelt zich op de maan heel wat af, waar wij helemaal niets van weten !![]()
Dat weet jij toch ook RASING !..................maar toch leuk dat je het vraagt !quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe, als ik vragen mag, weet jij dat dan wel?
Dat weet ik dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef Moondreamer het volgende:
Dat weet jij toch ook RASING !..................maar toch leuk dat je het vraagt !![]()
Gaan we het niet over hebben, want ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
1. Wat is er op de maan wat wij gewone stervelingen niet weten?
2. Hoe kan het dat jij, gewone sterveling zijnde, dat wél weet?
Moondreamer niet om het een of ander, maar je doet een beetje vaag!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:59 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Gaan we het niet over hebben, want ?
Don't contact us, will contact you !![]()
Post niet zo achterlijk man. Je stelt iets en als iemand daar iets over vraagt 'gaan we het daar niet over hebben'. Dan moet je ook gewoon je mond houden. Nu komt het over alsof je maar wat blaat en nergens op in durft te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:59 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Want?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:59 schreef Moondreamer het volgende:
In principe kan de zin ook prima werken met 'will' hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Moondreamer niet om het een of ander, maar je doet een beetje vaag!
Net alsof je geheime informatie hebt die niemand mag weten en zien.
Maar engelse worden als we'll, kan je dan weer niet typen. Komt niet echt betrouwbaar over.
Is geen bash ofzo hoor.
Mee eens! Ook heeft de vlag een horizontaal stokje om dat de vlag anders altijd omlaag zou hangen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef barthol het volgende:
De zgn "wapperende vlag" was er uiteraard ook niet. Hooguit schudde hij wat toen ze aan het strugglen waren om die stok de maangrond in te krijgen. En later bij de lancering is hij "omgeblazen".
Ja, dit postte ik toch al!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef Moondreamer het volgende:
Ja, luister eens mensen, als jullie deze link niet serieus nemen, dan wil ik ook niet verder gaan met deze discussie !
http://www.youtube.com/watch?v=wdMvQTNLaUE&mode=related&search=
En wat versta jij precies onder 'serieus nemen?' Ik denk namelijk dat jij bedoeld dat we het er mee eens moeten zijn, en als we dat niet zijn, dan wil jij de discussie niet aan gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef Moondreamer het volgende:
Ja, luister eens mensen, als jullie deze link niet serieus nemen, dan wil ik ook niet verder gaan met deze discussie !
http://www.youtube.com/watch?v=wdMvQTNLaUE&mode=related&search=
Heb je de video gezien ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat versta jij precies onder 'serieus nemen?' Ik denk namelijk dat jij bedoeld dat we het er mee eens moeten zijn, en als we dat niet zijn, dan wil jij de discussie niet aan gaan.
Dat is een beetje zwak dan, want als je nou gewoon over de video discussieert, dan is dat ook serieus nemen. Het is trouwens niet de eerste keer dat jij op deze manier reageert, dat is gewoon een beetje jouw manier van posten. Het is meer zo dat mensen jou niet serieus nemen, in plaats van een of andere video niet.
Heb je zijn post gelezen? Dan pas gaan we naar jouw video.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Heb je de video gezien ?
Wat is jouw mening hierover ?
Nou..............
Jij hebt precies het gedrag van iemand uit de tweede kamer, antwoordt geven op een directe vraag kunnen ze daar ook niet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:54 schreef Rasing het volgende:
[..]
Heb je zijn post gelezen? Dan pas gaan we naar jouw video.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:54 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Jij hebt precies het gedrag van iemand uit de tweede kamer, antwoordt geven op een directe vraag kunnen ze daar ook niet!
Altijd maar om de brij heen draaien !
quote:Moondreamer - maandag 16 juli 2007 @ 21:40
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe, als ik vragen mag, weet jij dat dan wel?
Dat weet jij toch ook RASING !..................maar toch leuk dat je het vraagt !
quote:Moondreamer - woensdag 18 juli 2007 @ 08:59
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:16 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
1. Wat is er op de maan wat wij gewone stervelingen niet weten?
2. Hoe kan het dat jij, gewone sterveling zijnde, dat wél weet?
Don't contact us, we will contact you !
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef Moondreamer het volgende:
Kijk, als ik een foto, als deze hier plaats en er wordt meteen geroepen, fotoshop hier en daar, dan weet ik dat dit soort dingen altijd gebasht wordt en trouwens deze foto stampt uit een tijd dat fotoshop nog helemaal niet bestond ! Basta
[afbeelding]
Dus dit is een echte foto volgens jou?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef Moondreamer het volgende:
Kijk, als ik een foto, als deze hier plaats en er wordt meteen geroepen, fotoshop hier en daar, dan weet ik dat dit soort dingen altijd gebasht wordt en trouwens deze foto stampt uit een tijd dat fotoshop nog helemaal niet bestond ! Basta
[afbeelding]
Hint:quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar natuurlijkEn hoe weet jij dat die foto uit een tijd 'stampt' dat Photoshop nog niet bestond?
Je moet het wel een beetje serieus nemen allemaal DzjieDubquote:Op maandag 2 juli 2007 14:02 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Nee, de helmen zijn tegen het vallen, want het is ook onzin dat de maan minder aantrekkingskracht - zwaartekracht - heeft.
Ghehehe, dus jij zag een foto uit een Sci-Fi serie uit de jaren 70 aan voor het bewijs dat er echt een maanbasis is! Ik denk dat je iets minder goedgelovig moet worden. En nee, geen fotoshop idd! Wel miniaturen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef Moondreamer het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |