Micheal zou bijna tegen iedere vrouw ja zeggen denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:26 schreef Irien het volgende:
Michael vindt Jan zelf niet leuk! He uses her for sexBenieuwd hoe dat verder gaat...
Als je het hebt gevolgd weet je dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:26 schreef Irien het volgende:
Michael vindt Jan zelf niet leuk! He uses her for sex
Ik vind de Engelse serie wat 'pijnlijker'. David Brent is in mijn ogen echt een irritante zak, terwijl ik bij Michael altijd het idee hebt dat hij het zo goed bedoelt, maar het lukt 'm allemaal niet echt goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:25 schreef StrayDog het volgende:
Wat vinden de fans hier nou eigenlijk van de originele Engelse serie?
Ik vind de Office US nl. best wel leuk, maar lang niet zo goed als het origineel.
dat zei hij ook bij een chineesje dat hij 3 uur ervoor had gekendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:02 schreef Flyga het volgende:
[..]
Micheal zou bijna tegen iedere vrouw ja zeggen denk iken dan ook nog claimen dat zij de ware is
![]()
Je verwoordt het echt perfectquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind de Engelse serie wat 'pijnlijker'. David Brent is in mijn ogen echt een irritante zak, terwijl ik bij Michael altijd het idee hebt dat hij het zo goed bedoelt, maar het lukt 'm allemaal niet echt goed.Welke ik beter vind zou ik niet kunnen zeggen eigenlijk.
hahaha yes!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:37 schreef Madine het volgende:
En de mensen van Dunder-Mifflin mogen blij zijn met Dwight, want Gareth is echt een veel grotere klootzak.
Mee eens! Ik vind de US nu beter, maar zal het origineel altijd een heel warn hart toedragen, vooral Tim en Dawnquote:Ik wil ze dan ook eigenlijk helemaal niet vergelijken en vind ze beide geweldig. De Office US heeft een streepje voor, puur omdat 'ie wat langer loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Xurk op 07-07-2007 20:32:25 ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef DaFrenk het volgende:
Zet die dingen eens even in een spoiler tag, niet iedereen heeft Office UK gezien
nog lang nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Xurk het volgende:
Sorry, ik dacht er niet bij na, omdat dit een US topic was, en omdat ik aan de posts hier te lezen dacht dat iedereen de UK versie allang gezien had
tegenwoordig moet je alles bijna in spoiler tags zetten, want o o o als ze het nog nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Xurk het volgende:
Sorry, ik dacht er niet bij na, omdat dit een US topic was, en omdat ik aan de posts hier te lezen dacht dat iedereen de UK versie allang gezien had
die bloopers kan ik echt elke dag wel zien zo grappigquote:Op zondag 8 juli 2007 13:43 schreef Xurk het volgende:
JennaEn klopt ja, van Angela!
Ben nu ook deze aan het kijken:
The Office Bloopers Pt 1
The Office Bloopers Pt 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door DaFrenk op 09-07-2007 13:11:57 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ja ook een van mijn favorietenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:21 schreef Madine het volgende:
Morgen is een van mijn favoriete afleveringen en overmorgen gaat het hier echt heel druk worden in het topic.
Die zijn echt heel leuk idd.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:56 schreef Agrafes het volgende:
Phyllis' Wedding en Business School deze week, beide zijn echt geniaal!
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:56 schreef Agrafes het volgende:
Phyllis' Wedding en Business School deze week, beide zijn echt geniaal!
Dat zeker!quote:
Ja idd.. daar stond ik ook van te kijken! En dan Andy met z'n zwartmaak pogingen.. wanker..quote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef BB-boy het volgende:
Michael was wel een beetje uit z'n karakter. Zijn verkooptechniek was erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |