Dit was niet de eerste keerquote:Op maandag 9 juli 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
hee, ze kennen ook "dat zei mijn vrouw vannacht ook", zij zeggen: "That's what she said"
In seizoen 2 haalde hij ook een enorme klant binnen hoor, de avond dat ie voor het eerst met Jan zoende. Onderschat Michael dus nietquote:Op maandag 9 juli 2007 22:43 schreef BB-boy het volgende:
Michael was wel een beetje uit z'n karakter. Zijn verkooptechniek was erg goed.
Behoorlijk wat vreemd hehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Michael is geen slechte verkoper. Anders werk je je niet omhoog en wordt je niet regionaal manager.
Alleen z'n gedrag is soms gewoon wat vreemd
Dat was inderdaad briljantquote:Op maandag 9 juli 2007 22:42 schreef DaFrenk het volgende:
Jim Halpert: After you
Dwight Schrute: No thank you, I never let anyone walk in front of me
Jim Halpert: How come?
Dwight Schrute: 7/10 attacks come from the rear
Jim Halpert: That still leaves 3/10 attacks that could come from the front
Dwight Schrute: But I would block the attack, rendering it-(Jim slaps him)![]()
![]()
Morgenavond gewoon kijkenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
Please, zeg iemand in een spoiler tag of Dwight echt weg blijft
Ehm hij is naar mijn mening slecht in alles inclusief verkopen (net zoals David Brent). Maar je moet heel oppervlakkig naar deze serie kijken en dus niet gaan denken dat het klote zou zijn als hij zijn baan zou kwijt raken of dat alles mis kan gaan. Je moet hem gewoon zien als een soort van clownquote:Op maandag 9 juli 2007 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Michael is geen slechte verkoper. Anders werk je je niet omhoog en wordt je niet regionaal manager.
Alleen z'n gedrag is soms gewoon wat vreemd
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
Please, zeg iemand in een spoiler tag of Dwight echt weg blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noem er 1.. "hele goede verkopen" .. ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:06 schreef Madine het volgende:
Hmmm als je de serie echt goed had gevolgd dan zou je genoeg momenten hebben moeten ontdekken waaruit blijkt dat Michael een hele goede verkoper was/is.
[..]
Hij heeft twee keer de prijs Dunder Mifflin Salesman of the Year gewonnen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef Bennog het volgende:
[..]
noem er 1.. "hele goede verkopen" .. ik geloof er niets van
Ik heb alvast een huge OP gemaakt [drie uur mee bezig geweest, toch nog best veel werk, had ik niet gedachtquote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wil de gene die dit topic straks volspammed dan ook een nette #4 aanmaken? Dus met de info die in de OP staat + misschien een eventuele aanvulling?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef dvdfreak het volgende:
Andy Bernard: Oompa loompa, doompadee dawesome, Dwight is now gone, which is totally awesome. Why was he gone, he was such a nice guy. No, he was not, he was a total douche. Doompadee doom.
ff copy paste voor de zekerheidquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:49 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb alvast een huge OP gemaakt [drie uur mee bezig geweest, toch nog best veel werk, had ik niet gedacht] en wil deze op de FOK! Wiki opslaan, maar iedere keer dat ik op Opslaan druk, krijg ik de controlepagina te zien
![]()
![]()
Dat is een bekend probleem. Blijven proberen en anders gewoon ergens anders opslaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:49 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb alvast een huge OP gemaakt [drie uur mee bezig geweest, toch nog best veel werk, had ik niet gedacht] en wil deze op de FOK! Wiki opslaan, maar iedere keer dat ik op Opslaan druk, krijg ik de controlepagina te zien
![]()
![]()
Dit snapte ik niet helemaal... ik weet dat Pyhllis en Karen er zo leuk mogelijk uit probeerden te zien om een sale binnen te halen, maar begon hij nou over zijn vrouw uit schuldgevoelens ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:06 schreef Felixa het volgende:
En die blik van "zie je nou wel" van Phyllis toen die verkoper bij Phyllis en Karen die foto van zijn vrouw liet zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |