Dat dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Vava het volgende:
Misschien is het wel allemaal aangepast omdat overal 80 een stuk minder verwarrend is en de doorstroming bij drukte ook beter gaat![]()
Klopt, maar tis wel rete-traag. Zelfs vrachtwagens moeten afremmen en om 3 uur 's nachts is het ronduit frustrerend als je 80 moet rijden waar 150 makkelijk kan, juist zo'n systeem leent zich perfect voor een variabele vmax leek mij zo...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Vava het volgende:
Ik dacht ook dat het 70 was met als reden veel ongelukken. Misschien is het ooit wel 70 geweest
Dat stuk vierbaans is ooit ook 100 geweest en het stuk vanaf de kruising bij Goes ook. Vandaag reed ik trouwens van Goes naar Kamperland, ik weet ook bijna zeker dat je vroeger niet harder dan 70 mocht over de brug bij het Katse Veer maar dat is nu ook 80. Misschien is het wel allemaal aangepast omdat overal 80 een stuk minder verwarrend is en de doorstroming bij drukte ook beter gaat![]()
Ja, het was heel ergquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dus
Eerst was het zo:
Goes - Afslag Wilhelminadorp: 100
Stoplichten Wilhelminadorp: 70
Tot Katseveer: 100
Brug: 70
Vanaf de brug tot de Zeelandbrug: 100
Zeelandbrug: 80
Hoezo onduidelijk
Ik ga al elke dag, 8 jaar lang die weg heen en terugquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef Vava het volgende:
Ja, het was heel ergmaar goed, ik rij dus niet zo heel vaak over dat stuk. Hoe lang is het al zo
![]()
Jersey inderdaad. Prima, voor Zeeuwse begrippen zwaar hip en trendy en reteduur, naar randstadmaatstaven gewoon een leuke club, wel een beetje klein. Schijnbaar bouwen ze het 's avonds om naar een club dus je kan er nog gewoon eten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef Vava het volgende:
Oja, ik wist niet dat het om een tent op de Grote Markt in Goes gingBolsjoi is heet nu Jersey oid
Ik ben er nog niet geweest, ben wel van plan om er binnenkort te gaan kijken, kan je er ook nog steeds gewoon eten?
[..]
Ja, het was heel ergmaar goed, ik rij dus niet zo heel vaak over dat stuk. Hoe lang is het al zo
![]()
Ja,grijp je kans!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Sabjeje het volgende:
Heeft hij misschien nog een leuke zoon....![]()
Ben je zaterdagavond ook in Tholen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef Sabjeje het volgende:
Oké... Zeg maar niks...
Overdag vast... Moet 's avonds werken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ben je zaterdagavond ook in Tholen?![]()
Oh,das minder!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef Sabjeje het volgende:
[..]
Overdag vast... Moet 's avonds werken...![]()
Stefano, maar die is niet zo gek oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Sabjeje het volgende:
Heeft hij misschien nog een leuke zoon....![]()
Idem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:58 schreef Don_Vanelli het volgende:
OT: ik heb zin om ontzettend dronken te worden komend weekend in Zeeland en dat gaat dan ook gebeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |