abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52129846
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

OMG

En je vergeet:
quote:
N57 Brouwersdam - Rotterdam
tussen de weg naar Stellendam-Havens en de N497 naar Hellevoetsluis
4 km langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
pi_52130388
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef Piles het volgende:

[..]

OMG

En je vergeet:
[..]
quote:
Vanmiddag rond 18.00 uur zijn op de A58 ter hoogte van Goes vier automobilisten met elkaar in botsing gekomen.

Vanwege filevorming had een 26-jarige automobilist uit Antwerpen te laat in de gaten dat de auto die voor hem reed afremde. Door deze botsing nog twee auto’s, die daar weer voor reden, betrokken bij de aanrijding. Er was enkel blikschade maar de aanrijding zorgde voor een file van 10 km.

Rond 22.00 uur reed alles langzaam de provincie uit.
Vooral die laatste zin he.
Life is Music
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:16:34 #128
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_52147040
Renesse was niet echt heel super druk vandaag. Maar toen het ging regenen stroomde letterlijk de winkel vol waar ik werk. Iedereen komt dan ook echt partytenten en duktape voor de gaten in de tenten halen .
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_52152638
Zoveel heeft het toch niet geregent vandaag?
5mm hier.
Life is Music
pi_52153079
In Zierikzee heeft het vanmiddag toch ook nog wel wat geregend, maar veel meer als 5 mm zal het niet geweest zijn
pi_52162147
Vlissingen was gisteren wel vrij regenachtig...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52201793
Zow het gaat hard hier, die Zeelanders kunnen ook flink posten daarom!
Hoe zit het nu met de benaming 'Zeeuw en Zeeuwen' trouwens, wie weet dat?
Ben je een Zeeuw als je in Zeeland woont of mag je alleen die 'titel' voeren als je uit Zeeuws Vlaanderen komt?

Is er hier verder nog iemand wezen beachpartyen? Onlangs waren er leuke parties bij Panta Rhei Vlissingen en de Caroussel Groede... goeie shit hoor
En zijn er nog luitjes naar Summer Sessions in het Bellamy geweest? Ik was er vrij laat pas maar Wouter de Moor draaide echt bikkel. Daarna afterpartied boven de Concurrent en onder Popeye.

Wat strandweer betreft, die afgelopen zondag de 5e was het echt teringdruk ook bij de Boekanier, Nieuwvliet! De hele fucking parking bomvol... wij arme locals moeten eigenlijk een aparte parking krijgen
pi_52202248
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Menn0 het volgende:
Ben je een Zeeuw als je in Zeeland woont of mag je alleen die 'titel' voeren als je uit Zeeuws Vlaanderen komt?
De benaming geldt voor heel Zeeland. Wat mij betreft ben je een Zeeuw als je geboren en getogen bent in Zeeland of meer dan de helft van je leven in Zeeland hebt gewoond
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 augustus 2007 @ 17:13:24 #134
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_52202360
quote:
waarom denk je dat dat alleen voor Zeeuws-Vlaanderen zou gelden?
Dat zijn trouwens mensen van "de overkant"
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_52202474
quote:

En zijn er nog luitjes naar Summer Sessions in het Bellamy geweest? Ik was er vrij laat pas maar Wouter de Moor draaide echt bikkel. Daarna afterpartied boven de Concurrent en onder Popeye.
Ik vond summer sessions maar saai. Wij waren er rond 2200, en ik was het na een half uur eigenlijk al beu. Het was dat er veel bekenden waren en ik dus lekker kon bijkleppen met iedereen, maar anders was ik er niet gebleven. Muziek was veel te eentoning.
Nadien zijn wij maar naar huis gegaan, de kroegen waren veel te vol en daar hadden we niet zo'n zin in.
Maar goed...leuk dat er eens wat gedaan wordt in Vlissingen.
pi_52202646
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De benaming geldt voor heel Zeeland. Wat mij betreft ben je een Zeeuw als je geboren en getogen bent in Zeeland of meer dan de helft van je leven in Zeeland hebt gewoond
Okay dan ben ik wel verZeeuwsd
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat alleen voor Zeeuws-Vlaanderen zou gelden?
Dat zijn trouwens mensen van "de overkant"
Ikzelf laat het in het midden... maar gezien ik verschillende meningen heb gehoord dacht ik, laat ik er hier eens een vraagstelling over neerploffen
En jij komt ook van de overkant hoor
pi_52202808
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef nieky het volgende:

[..]

Ik vond summer sessions maar saai. Wij waren er rond 2200, en ik was het na een half uur eigenlijk al beu. Het was dat er veel bekenden waren en ik dus lekker kon bijkleppen met iedereen, maar anders was ik er niet gebleven. Muziek was veel te eentoning.
Nadien zijn wij maar naar huis gegaan, de kroegen waren veel te vol en daar hadden we niet zo'n zin in.
Maar goed...leuk dat er eens wat gedaan wordt in Vlissingen.
Oh da's wel jammer ja... ik wist vantevoren al dat de muziekstijlen house, minimal, techhouse en techno zouden zijn. Zijn wel de stijlen waar ik lekker op los kan gaan.. heb dus ook lekker vooraan staan dansen.
In de kroegen was het zeker fkking druk... maar heb je geen afterparty gecheckt dan? Die vielen zeker vlak na aanvang reuze mee qua drukte.
pi_52203994
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Menn0 het volgende:

[..]

Oh da's wel jammer ja... ik wist vantevoren al dat de muziekstijlen house, minimal, techhouse en techno zouden zijn. Zijn wel de stijlen waar ik lekker op los kan gaan.. heb dus ook lekker vooraan staan dansen.
In de kroegen was het zeker fkking druk... maar heb je geen afterparty gecheckt dan? Die vielen zeker vlak na aanvang reuze mee qua drukte.
Neej geen afterparty, gewoon naar huis gegaan.
En ik wist ook wel welke muziek stijl het was, maar vind het erg eentoning.
Maar goed das ieder zijn mening.
pi_52204654
Je weet bij G2C wel wat je te wachten staat, maar sorry hoor, het werd met de minuut slechter en dan heb ik enkel de laatste driekwartier meegemaakt. Dat slotnummer van die Juan Sanchez . Nog een tijdje met Ingmar staan ouwehoeren, die vond het ook al zo ontzettend slecht.

En afterparty's in Popeye en in de Conc, dat is toch ook net niets. Weer van het zelfde...
In Southern Sun
pi_52205566
Ohja Juan,ik was zijn naam vergeten.. die vond ik ook niet bijster hoor!
Daarvoor was Wouter bezig. Die zou k nog wel inhuren op m'n feessie
Verder heb k niks meegekregen helaas.
pi_52205611
Had Ingmar z'n set nog wel even willen horen, maar goed, die moest al om 16.30 draaien. Volgens hemzelf stonden er 25 man haha...
In Southern Sun
pi_52205678
Op zich wel jammer ja... er werkt natuurlijk nog veel volk 's middags en natuurlijk was het toen ook vet strandweer enzo... lijkt me wel kut als je daar dan staat te draaien voor een paar man!
pi_52206216
Maandag weer beginnen met werken,lekker weer geven ze ook niet meer af.
Life is Music
pi_52206723
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Menn0 het volgende:
Op zich wel jammer ja... er werkt natuurlijk nog veel volk 's middags en natuurlijk was het toen ook vet strandweer enzo... lijkt me wel kut als je daar dan staat te draaien voor een paar man!
Zei ik ook al, maar goed, hij vindt het gewoon leuk om op zulke feesten te draaien. Zou ik ook wel hebben. Volgende week woensdag ben ik er bij Panta Rhei niet bij ivm Ajax, wel jammer als het mooi weer wordt voor mij dan .
In Southern Sun
pi_52210786
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Volgende week woensdag ben ik er bij Panta Rhei
Ey thanks dat je het meldt... die hou ik ff in m'n achterhoofd!
Ik vond de vorige party wel okay... maar eigenlijk moeten die terras-zijpanelen eraf om meer het gevoel van een beachparty te creëeren ipv een terrasparty.
Sowieso een must want op het laatst stond het zo op elkaar gepropt dat je amper meer kon moven.
En er moeten speakers op het terrasdeel links van de ingang!
pi_52216585
Stiekem blijft de (Middelburgse) kermis toch leuk.
pi_52217386
Zoals je misschien wel hebt gehoord is Panta Rhei volledig herbouwt na een flinke brand, en als het goed is zijn daarbij enkele dingen goed aangepast. Dus ben benieuwd....
In Southern Sun
pi_52218302
Gehoord ja... de oude heb ik dan wel niet gekend maar ik was de 25e juli ook op Summer Sessions in het nieuwe paviljoen.
Dat is wel OK, alleen de plaatsing van podiumpje,speakers en drankverkoop leek niet over nagedacht.
Daardoor werd het te krap terwijl er wel genoeg ruimte was.
Met de vorige setup blijft er gewoon een stuk terras ongebruikt en dat is zonde!
pi_52301936
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals je misschien wel hebt gehoord is Panta Rhei volledig herbouwt na een flinke brand, en als het goed is zijn daarbij enkele dingen goed aangepast. Dus ben benieuwd....
Over brand gesproken,wat staat er in Oudelande te fikken?
Schijnt middelbrand te zijn,check p2000 maar.
Life is Music
pi_52302068
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:05 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Over brand gesproken,wat staat er in Oudelande te fikken?
Schijnt middelbrand te zijn,check p2000 maar.
quote:
In Oudelande heeft zondagochtend een grote brand gewoed in een grote schuur aan de Kamerpolderdijk.

Het vuur werd rond 09.00 uur ont- dekt. Brandweerploegen uit onder meer Ovezande, Baarland, Borssele, Nieuwdorp en Vlissingen werden ingezet bij de bluswerkzaamheden.

Het blussen van de brand nam enkele uren in beslag. De brandweer van Nieuwdorp heeft samen met een Regionaal Officier Gevaarlijke Stoffen onderzocht over er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.

De oorzaak is nog onbekend.
Life is Music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')