OMGquote:
quote:N57 Brouwersdam - Rotterdam
tussen de weg naar Stellendam-Havens en de N497 naar Hellevoetsluis
4 km langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
quote:
Vooral die laatste zin he.quote:Vanmiddag rond 18.00 uur zijn op de A58 ter hoogte van Goes vier automobilisten met elkaar in botsing gekomen.
Vanwege filevorming had een 26-jarige automobilist uit Antwerpen te laat in de gaten dat de auto die voor hem reed afremde. Door deze botsing nog twee auto’s, die daar weer voor reden, betrokken bij de aanrijding. Er was enkel blikschade maar de aanrijding zorgde voor een file van 10 km.
Rond 22.00 uur reed alles langzaam de provincie uit.
De benaming geldt voor heel Zeeland. Wat mij betreft ben je een Zeeuw als je geboren en getogen bent in Zeeland of meer dan de helft van je leven in Zeeland hebt gewoondquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Menn0 het volgende:
Zow het gaat hard hier, die Zeelanders kunnen ook flink posten daarom!
Hoe zit het nu met de benaming 'Zeeuw en Zeeuwen' trouwens, wie weet dat?
Ben je een Zeeuw als je in Zeeland woont of mag je alleen die 'titel' voeren als je uit Zeeuws Vlaanderen komt?
waarom denk je dat dat alleen voor Zeeuws-Vlaanderen zou gelden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Menn0 het volgende:
Zow het gaat hard hier, die Zeelanders kunnen ook flink posten daarom!
Hoe zit het nu met de benaming 'Zeeuw en Zeeuwen' trouwens, wie weet dat?
Ben je een Zeeuw als je in Zeeland woont of mag je alleen die 'titel' voeren als je uit Zeeuws Vlaanderen komt?
Ik vond summer sessions maar saai. Wij waren er rond 2200, en ik was het na een half uur eigenlijk al beu. Het was dat er veel bekenden waren en ik dus lekker kon bijkleppen met iedereen, maar anders was ik er niet gebleven. Muziek was veel te eentoning.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Menn0 het volgende:
En zijn er nog luitjes naar Summer Sessions in het Bellamy geweest? Ik was er vrij laat pas maar Wouter de Moor draaide echt bikkel. Daarna afterpartied boven de Concurrent en onder Popeye.
Okay dan ben ik wel verZeeuwsdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De benaming geldt voor heel Zeeland. Wat mij betreft ben je een Zeeuw als je geboren en getogen bent in Zeeland of meer dan de helft van je leven in Zeeland hebt gewoond![]()
Ikzelf laat het in het midden... maar gezien ik verschillende meningen heb gehoord dacht ik, laat ik er hier eens een vraagstelling over neerploffenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat alleen voor Zeeuws-Vlaanderen zou gelden?
Dat zijn trouwens mensen van "de overkant"
Oh da's wel jammer ja... ik wist vantevoren al dat de muziekstijlen house, minimal, techhouse en techno zouden zijn. Zijn wel de stijlen waar ik lekker op los kan gaan.. heb dus ook lekker vooraan staan dansen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:18 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik vond summer sessions maar saai. Wij waren er rond 2200, en ik was het na een half uur eigenlijk al beu. Het was dat er veel bekenden waren en ik dus lekker kon bijkleppen met iedereen, maar anders was ik er niet gebleven. Muziek was veel te eentoning.
Nadien zijn wij maar naar huis gegaan, de kroegen waren veel te vol en daar hadden we niet zo'n zin in.
Maar goed...leuk dat er eens wat gedaan wordt in Vlissingen.
Neej geen afterparty, gewoon naar huis gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Oh da's wel jammer ja... ik wist vantevoren al dat de muziekstijlen house, minimal, techhouse en techno zouden zijn. Zijn wel de stijlen waar ik lekker op los kan gaan.. heb dus ook lekker vooraan staan dansen.
In de kroegen was het zeker fkking druk... maar heb je geen afterparty gecheckt dan? Die vielen zeker vlak na aanvang reuze mee qua drukte.
Zei ik ook al, maar goed, hij vindt het gewoon leuk om op zulke feesten te draaien. Zou ik ook wel hebben. Volgende week woensdag ben ik er bij Panta Rhei niet bij ivm Ajax, wel jammer als het mooi weer wordt voor mij danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Menn0 het volgende:
Op zich wel jammer ja... er werkt natuurlijk nog veel volk 's middags en natuurlijk was het toen ook vet strandweer enzo... lijkt me wel kut als je daar dan staat te draaien voor een paar man!
Ey thanks dat je het meldt... die hou ik ff in m'n achterhoofd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgende week woensdag ben ik er bij Panta Rhei
Over brand gesproken,wat staat er in Oudelande te fikken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals je misschien wel hebt gehoord is Panta Rhei volledig herbouwt na een flinke brand, en als het goed is zijn daarbij enkele dingen goed aangepast. Dus ben benieuwd....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Over brand gesproken,wat staat er in Oudelande te fikken?![]()
Schijnt middelbrand te zijn,check p2000 maar.![]()
quote:In Oudelande heeft zondagochtend een grote brand gewoed in een grote schuur aan de Kamerpolderdijk.
Het vuur werd rond 09.00 uur ont- dekt. Brandweerploegen uit onder meer Ovezande, Baarland, Borssele, Nieuwdorp en Vlissingen werden ingezet bij de bluswerkzaamheden.
Het blussen van de brand nam enkele uren in beslag. De brandweer van Nieuwdorp heeft samen met een Regionaal Officier Gevaarlijke Stoffen onderzocht over er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
De oorzaak is nog onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |