Over parachute gesproken,hier vliegen er 4 parachutes met motor in de lucht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort waarschijnlijk ook doen, zo'n rondvlucht
En mss nog een keer parachutespringen
Een paar weken terug was dat ook hier in de binnenstad van Terneuzen. Ik zat buiten met nog meer mensen en we waren echt bang dat hij richting Dow zou vliegen. Vreemde was, volgende dag bijna zelfde tijd, zelfde plek vloog er WEER een zo laag...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:52 schreef Kaap het volgende:
Iemand rond 14:00 boven Vlissingen dat grote vliegtuig zien vliegen? Die kwam vanaf de Noordzee en draaide ter hoogte van Middelburg naar de westerschelde. 3 motoren en vloog heel heel erg laag.
Leek wel een passasiergsvliegtuig.
Dan heb je wel een probleem ja,alstie richting Dow gaat..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Een paar weken terug was dat ook hier in de binnenstad van Terneuzen. Ik zat buiten met nog meer mensen en we waren echt bang dat hij richting Dow zou vliegen. Vreemde was, volgende dag bijna zelfde tijd, zelfde plek vloog er WEER een zo laag...![]()
Hehe, de studio van Omroep Zeeland is al ruim 6 uur leeg hoor...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Fredo55 het volgende:
Het is ook altijd gelul op omroepzeeland-radio.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe, de studio van Omroep Zeeland is al ruim 6 uur leeg hoor...
Het valt me overdag ook op hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe, de studio van Omroep Zeeland is al ruim 6 uur leeg hoor...
Volgens mij valt het tussen 2 en 4 wel mee. Maar ze zenden dan niet bepaalt mijn muzieksmaak uit.quote:
Hey vakantieganger, welcome back!quote:
Ach, je verkijkt je gauw op de hoogte. 1000 voet (300 meter) is het minimum, maar met een snel of groot vliegtuig lijkt het dan al gauw of bijna crasht. Een ding is zeker, als ze boven je zitten crasht hij niet op jouwquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Een paar weken terug was dat ook hier in de binnenstad van Terneuzen. Ik zat buiten met nog meer mensen en we waren echt bang dat hij richting Dow zou vliegen. Vreemde was, volgende dag bijna zelfde tijd, zelfde plek vloog er WEER een zo laag...![]()
quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen,
tussen Bergen op Zoom-Zuid en knp. Markiezaat - 6 km
langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is goed hoor!
Koffie over het beeldscherm.![]()
Gelukkig wel ja.quote:
Ik mis de A58, N57 en N59 nog, maar ik denk dat het daar ook best druk isquote:het Kustgebied
[!]alle parkeervoorzieningen zijn bezet in verband met recreatie- en vakantieverkeer
A4 Antwerpen - Bergen op Zoom
tussen de grens en knp. Markiezaat
4 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
A67 Eindhoven - Turnhout
tussen knp. de Hogt en Eersel
3 km langzaam rijdend verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mis de A58, N57 en N59 nog, maar ik denk dat het daar ook best druk is
[Edit] Ik hoor net op 538 dat het op alle wegen naar de kust vaststaat
En ik fiets 2 kilometer en ik lig in de Oosterschelde![]()
Ik hoef ook maar een paar km te fietsen,heerlijk toch.quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen,
tussen Kruiningen en de Vlaketunnel - 5 km
En allemaal weer naar huisquote:A58 Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en knp. de Poel
5 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: minder dan 5 min) door recreatie- en vakantieverkeer
Jups.quote:
Etenstijd.quote:File: A58 - Vlissingen - Bergen op Zoom,
tussen Industriegebied Arnestein en knp. de Poel - 9 km
Whaha, inderdaad, weet je gelijk wie het isquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Rabieluh gespot gisteren bij G2C.
quote:File: A58 - Vlissingen - Bergen op Zoom,
tussen Industriegebied Arnestein en knp. de Poel - 16 km
File: A58 - Vlissingen - Bergen op Zoom,
tussen Yerseke en Rilland - 4 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door recreatie- en vakantieverkeer
File: N256 - Zierikzee - Goes,
tussen de weg naar Colijnsplaat en de aansluiting met de A256 (afr. Goes) - 9 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |