Jup,ik had een lekkage in me slaapkamer.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:35 schreef ParanoidEv het volgende:
Nou het is weer wisselvallig weer hier!
idd geweldig nummerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:10 schreef Toad het volgende:
Middelburg...
Damn ik heb het al in het vorige topic gezegd. Maar Donker Hart is echt is echt zwaar oke. Vooral de radioversie.![]()
Sowieso lijkt het erop of ze veel vaker de piano/keyboard laten horen. Een overblijfsel van de theatertour? Iig een goed overblijfsel.![]()
Vertelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Aan Goes heb ik trauma's.![]()
Voor de rest wel een leuke stad.![]()
1: me ex woont er.quote:
1. Er wonen wel meer exen in Goesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
1: me ex woont er.
2: loop ik op de stoep in de binnenstad van Goes,
zwaait er opeens een deur open,bloedneus enzo.
3: Op de markt ben ik ook vaak op me muil gegaan,
hoogteverschil van die stoepen.![]()
Altijd als ik in Goes ben,gebeurd er wel wat.![]()
Jeetjequote:
Op Tholen nog niet toch, daar alleen nog paard en wagenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Maar gelukkig hebben ze overal auto's
Hoe lang is het geleden dat je hier geweest bent?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Op Tholen nog niet toch, daar alleen nog paard en wagen
Is dat als compensatie voor het vervallen veer naar Bruinissequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef Fredo55 het volgende:
Wij krijgen zelfs een afslag voor de nieuwe A4,dan ben je echt zo in Rotterdam!
Had je dan ooit een veer naar Bruinisse?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat als compensatie voor het vervallen veer naar Bruinisse
Dat is wel beter ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:09 schreef Fredo55 het volgende:
Wij krijgen zelfs een afslag voor de nieuwe A4,dan ben je echt zo in Rotterdam!
http://www.rijkswega4.nl/(...)tskaarthalsteren.jpgquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Vava het volgende:
Ja, ik kan me ook niet anders herinneren dan dat er over die weg gesproken wordten dan komt ie er nu eindelijk
Ik hoorde vannacht ook iemand roepen uit die richting,ik dacht dat het jongelui ofzo was.quote:Zwaargewonde ligt uren op straat
Een man is in de nacht van woensdag op donderdag zwaargewond en onderkoeld aangetroffen aan de Doelweg in Tholen. Hij lag op zijn buik op de weg en is door agenten ontdekt. Een buurtbewoner had rond half vijf gemeld dat er iemand op straat om hulp riep. Uit onderzoek blijkt dat de man van zijn balkon is gevallen en dat hij al enkele uren op de weg heeft gelegen. Hij is naar het ziekenhuis in Bergen op Zoom vervoerd. Hij heeft zijn benen, heup en mogelijk zijn nek gebroken. Zijn toestand is kritiek.
Jup,beetje jammer dat ze dingen moeten aflassen vanwege de wind.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef Vava het volgende:
Vlootschouw Michiel de Ruyter is nu op televisie, op NL1
Vanavond zal het wel door gaan neem ik aan. Als het is maak ik nog wat fotos vanaf mijn balkon, als het lukt.quote:
Ik ben sowieso doodsbang in de tunnel....ik rij er liever niet doorheen. Gewoon door de lichten ofzo. Niet echt mijn ding zeg maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:52 schreef Fredo55 het volgende:
[afbeelding]
Rook in Westerscheldetunnel na pechgeval vrachtwagen
Ik zou echt doodbang zijn,je weet niet wat er voor je gebeurd.
Wow heb er helemaal niks van meegekregen. Voor 1x in een hele tijd heb ik eens niet het nieuws gezien die dag, en dan mis ik Goes net!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:35 schreef Vava het volgende:
Goes kwam zelfs in het NOS JournaalDe regen was tot in de parkeerkelder van het stadskantoor gedrongen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef nieky het volgende:
Concert @ sea komt zo op Tmf. Voor de liefhebbers
Same here hahaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]Bedankt
Ga ff kijken
Nooit gedacht dat ik ooit TMF zou kijken![]()
Laat maar ook, hij zit niet meer op mn tvquote:
Kan ik ook niet zien, zit ik in Hongarijequote:20 juli komt er ook nog een programma over CAS op tien/talpa.
Haha naja ik heb m'n best voor je gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat maar ook, hij zit niet meer op mn tv![]()
[..]
Kan ik ook niet zien, zit ik in Hongarije![]()
Waarvoor dankquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef nieky het volgende:
[..]
Haha naja ik heb m'n best voor je gedaan
je stinkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Reimerswaal present![]()
Zo dicht bij brabant, dat ik het eigenlijk geen zeeland wil noemen![]()
Ik zal aanwezig zijn!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:56 schreef Fugie het volgende:
vandaag danceparada though, nog bezoekers ?
Ja ik was net 2 weken in Luxemburg,30 graden,terwijl je hier inquote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Piles het volgende:
Lekker weertje weer in Zeeland. Hier nog niets gevallen, itt tot Tholen en Goes geloof ik
ah,zo denk ik er ook over Tholen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Reimerswaal present![]()
Zo dicht bij brabant, dat ik het eigenlijk geen zeeland wil noemen![]()
Niet meer naderhand naar Brooklyn gegaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:09 schreef nieky het volgende:
loiloiloi loooooooooi was weg gezellig bij de stretparade!
Heb et goed naar me zin gehad!
Moet nu wel slapen!
Neej niet meer naar brooklyn gegaan. Had het aardig gehad!quote:Op zondag 22 juli 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet meer naderhand naar Brooklyn gegaan?
Ik zat vanavond op het terras te loeren naar de voorbijgaande danceparademensjes.
quote:Een vrouw van nog onbekende leeftijd
is maandagavond dood aangetroffen in
een woning aan de Rembrandtlaan in
Vlissingen.
Volgens de politie is zij door een
misdrijf om het leven gekomen. De
politie doet maandagavond nog
onderzoek naar de precieze toedracht.
De straat is afgezet om dat onderzoek
niet te belemmeren.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Sok41 het volgende:
Whouah ! Zeeland ! W'dijk, hallo.
Ja en die vrouw aan het begin ook over een vermiste honden ofzo. Ai ai ai...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmiddag ook even geluistert ja,die vent zat te zeuren over honden ofzo.
Kon het allemaal niet meer volgen.![]()
Florencequote:
Volgens mij heb je niets gemist nee.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef Piles het volgende:
Ik ben weer terug
2 weken Hongarije (met geen dag onder 30gr)
Nog wat gebeurt hier in Zeeland, zal vast niet
tvp en zelfde vraagquote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef Piles het volgende:
Ik ben weer terug
2 weken Hongarije (met geen dag onder 30gr)
Nog wat gebeurt hier in Zeeland, zal vast niet
Renesse en relaxed, dan ben je er 's nachts zeker niet geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:35 schreef LaUraa het volgende:
Afgelopen week een aantal daagjes in Renesse geweest.. Ik vind de sfeer in Zeeland wel relaxed
Ik wilde het al zeggen ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Renesse en relaxed, dan ben je er 's nachts zeker niet geweest![]()
En als ze dronken zijn en terug naar huis gaan, rijden/scheuren ze over de weg waar ik langs woonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik wilde het al zeggen ja.![]()
Ben ik ff blij dat ik aan de andere kant van Zeeland woon.![]()
Ja, maar niet zo laag. Ik heb best aardig wat kennis van vliegtuigen en voor een start van de landingsroute richting Brussel, want die richting ging die op, vloog hij toch echt veelste laag. Was meer de hoogte ala vliegtuigen rondt Schiphol die hun landing inzetten. Metertje of 500 hoog.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef Fredo55 het volgende:
Nee,niets gezien.. ik woon dan ook in Tholen.![]()
Wel bizar ja,misschien moest hij een andere koers vliegen.![]()
Die was vast bezig met landen op Midden Zeelandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo laag. Ik heb best aardig wat kennis van vliegtuigen en voor een start van de landingsroute richting Brussel, want die richting ging die op, vloog hij toch echt veelste laag. Was meer de hoogte ala vliegtuigen rondt Schiphol die hun landing inzetten. Metertje of 500 hoog.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Die was vast bezig met landen op Midden Zeeland![]()
was wel spannend of niet ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik weleens gevlogen,had een prijsvraag gewonnen..mocht ik met 1persoon
mee een sportvliegtuigje in.![]()
Ga ik binnenkort waarschijnlijk ook doen, zo'n rondvluchtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik weleens gevlogen,had een prijsvraag gewonnen..mocht ik met 1persoon
mee een sportvliegtuigje in.![]()
Het was voor mij de eerste keer vliegen,spannend vond ik het niet echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |