Het is toch te gek om los te lopen gewoon... In April was het opeens 30 graden en dacht ik getracteerd te worden op net zo'n lekkere zomer als vorig jaar en ik zit met mijn lange broek en vest aan te wachten tot ooit de zon eens gaat schijnen. Wat denken jullie?? Gaat ie uberhaupt nog wel schijnen???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
KNMI voorspelt op z'n site zeker tot half Juli kloteweer. Regen, regen en nog eens regen met een maximum-temperatuur van rond de 20 graden.
Het is weer een echte Hollandse zomer.![]()
Weer in Nederland is moeilijk te voorspellen, hoewel het er voor de maand Juli niet al te best uitziet. Maar wie weet zitten we in Augustus weer te puffen van de hitte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:56 schreef tass het volgende:
[..]
Het is toch te gek om los te lopen gewoon... In April was het opeens 30 graden en dacht ik getracteerd te worden op net zo'n lekkere zomer als vorig jaar en ik zit met mijn lange broek en vest aan te wachten tot ooit de zon eens gaat schijnen. Wat denken jullie?? Gaat ie uberhaupt nog wel schijnen???
Het is hier in Nijmegen helemaal grijs, maar het ziet er nog niet regenachtig uit gelukkig
en hard ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage hoort onweer en denkt meteen ff in dit topic te gaan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |