ik moet goed kijken wil ik wat water zeg, wat een beetje waterquote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef JohnFoK het volgende:
Ik was net even in Zwolle.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar is datquote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef JohnFoK het volgende:
Ik was net even in Zwolle.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was aan de diezerstraat het ging echt wel even hard!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:39 schreef highway101 het volgende:
[..]
Waar is datIn Stadshagen heeft het toch niet echt hard geregend...
Niet in Maastricht, vanmorgen nog een bui gehad hier... Nu droog onweerquote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef Prowl het volgende:
Grote droogte in Limburg
Je kan iig regen verwchten. Of er dan nog onweer op zit weet ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef kahaarin het volgende:
Windstil, zon en wolkenvelden in Groningen, komt er nog iets deze kant op?
Dankje, nattigheid hoeft van mij niet meer zo maar een mooie onweersbui daarintegen.....quote:Op maandag 2 juli 2007 16:15 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Je kan iig regen verwchten. Of er dan nog onweer op zit weet ik niet.
Ik denk dat ik zelf ook nog wel een (onweers)buitje over krijg.
*teiltje en dweil aanrijkt*quote:
Intussen is het gestopt met regenen,quote:
Ja, *bibber*, sta je in de keuken een beetje te beginnen met koken, slaat de bliksem vlakbij in en tegelijkertijd *knal*......quote:Op maandag 2 juli 2007 17:01 schreef i2Them2 het volgende:
Nu enorm veel onweer bij Zeeland EN ten zuiden van Groningen. Gaat in één keer hard.
Hoornsemeer, ik kijk uit over de plas!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef Cassius het volgende:
Jeej! Hoewel, het meeste trekt net ten zuiden van de stad langs, en ik zit aan de noordkant
Die bui komt nu hier heen en ik moet vanavond nog MTB'enquote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Pff,ik heb me bestuurdbare speedboot maar eens uitgeprobeerd op het erf,er staat
5cm water op.Uit die bui in Zeeland komt trouwens 11mm uit,ik kom dus vandaag uit op 27mm.
Veel succes dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die bui komt nu hier heen en ik moet vanavond nog MTB'en![]()
Dat was hier ook toen die bui aankwam,van die hele doffe dreunen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat een vage onweersbui zit er in de buurt van Rotterdam. Het klinkt niet als onweer maar alsof iemand zwaar metaal ergens neergooit met een kraan en dat het daardoor flitst.![]()
maar even mijn ouders bij Utrecht gebeld dat ze die bui in de gaten moeten houden....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Soow, die bui komt hier net over. Deze onweersbui klein, maar ongelooflijk zwaarZwaarder dan die van een paar weken geleden. Veel inslagen hier in de buurt, waaronder 1tje in de flat waar ik net met de bus langsreed. Ik word niet gauw benauwd, maar dit is ECHT een bizarre bui. Van de bushalte moest ik tot mijn schenen door het water naar huis waden. De neerslagintensiteit is bizar hoog! De bui zelf duurde niet erg lang.
WOOW!
T was absoluut prachtig, van die lekkere knettersquote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Anders slaat de bliksem hier 2x in vlakbij in de buurt, regent het al 15 minuten keihard door en word je 5x getrakteerd op mooie bliksemschichten als je zit te eten.
Niet echt nodig, hij kakt enorm in opeens!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar even mijn ouders bij Utrecht gebeld dat ze die bui in de gaten moeten houden....
Da's de bui die ik net gehad heb, maar wij hadden geen last van hagel hier in Goor.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Suikermais het volgende:
De kraan is opengezet boven Hengelo...nu incl. hagel.
Had ik dus beter niet kunnen zeggen, even later een enorme knal vlakbij. Toch maar ff de boel uitgedaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef Cassius het volgende:
Jeej! Hoewel, het meeste trekt net ten zuiden van de stad langs, en ik zit aan de noordkant
ik stond tijdens deze bui in de file in groningenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Had ik dus beter niet kunnen zeggen, even later een enorme knal vlakbij. Toch maar ff de boel uitgedaan.
Nu mooie luchten en een zonnetje erbij![]()
Zo erg vind ik dat eigenlijk niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
Vanaf morgen gaat de zon alweer vroeger onder trouwens.
Het is toch te gek om los te lopen gewoon... In April was het opeens 30 graden en dacht ik getracteerd te worden op net zo'n lekkere zomer als vorig jaar en ik zit met mijn lange broek en vest aan te wachten tot ooit de zon eens gaat schijnen. Wat denken jullie?? Gaat ie uberhaupt nog wel schijnen???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
KNMI voorspelt op z'n site zeker tot half Juli kloteweer. Regen, regen en nog eens regen met een maximum-temperatuur van rond de 20 graden.
Het is weer een echte Hollandse zomer.![]()
Weer in Nederland is moeilijk te voorspellen, hoewel het er voor de maand Juli niet al te best uitziet. Maar wie weet zitten we in Augustus weer te puffen van de hitte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:56 schreef tass het volgende:
[..]
Het is toch te gek om los te lopen gewoon... In April was het opeens 30 graden en dacht ik getracteerd te worden op net zo'n lekkere zomer als vorig jaar en ik zit met mijn lange broek en vest aan te wachten tot ooit de zon eens gaat schijnen. Wat denken jullie?? Gaat ie uberhaupt nog wel schijnen???
Het is hier in Nijmegen helemaal grijs, maar het ziet er nog niet regenachtig uit gelukkig
en hard ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage hoort onweer en denkt meteen ff in dit topic te gaan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |