http://robocam.eindhoven.nlquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en hard ook
+ in een hoge frequentie
waar kun je die cam ook al weer vinden? (van het gemeentehuis ofzo?)
begint nu ook hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef TommyGun het volgende:
Damn gaat steeds harder hier met 't onweer
De trekrichting ligt of GOED of ik kom in een klein regenbuitje terecht. Laat ik hopen dat ik die rooie pitten over me heen krijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef Xenwolfie het volgende:
www.buienradar.nl
Ik heb het gevoel dat die meest westelijke pit mij net niet gaat raken en dat ik een hele donkere lucht NAAST mijn huis zie gaan....
Ik heb dus de hele tijd al koppijn.. dat heb ik vaak als er onweer aankomt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:25 schreef renz0r het volgende:
Noooh is hier nu hard aan het rommelen
Donkere wolken komen nu op ons af
[afbeelding]
Foto gemaakt in Zwijndrecht, richting Dordrecht (het oosten)
Als ik hier vanuit Maastricht richting het noorden kijk, ziet 't er mooi uit (lees: schitterende donkere dreigende wolkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
Volgens mij gaat het hier in Elsloo zometeen loos zoals het nog nooi loos gegaan is. Er hangt hier een wolkencomplex met 2 van die grote "schijven" op elkaar, superdonker eronder. ETA 15 mins ofzo en ik hoor al de hele tijd gerommel in de verte. Zo'n wolk heb ik hier in NL nog nooit gezien, wel een keer in de USA, en toen ging het goed los
Je zag net ook alle vogels enzo wegvliegen en het is hier nu heel stil![]()
idd ik zit er midden in , het gaat lekker tekeer hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moet je die bui in het noorden eens kijken, wat een bliksem ontladingen
Ik wil jou nooit meer zien/horen klagen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Effe een maand overzichjt al is die nog maar 3 dagen oud
1 juli: Prachtige luchten / Onweer / Wolkbreuk / Regenboog / 21.2mm aan regen.
2 juli: Prachtige luchten / Onweer / Wolkbreuk / Regenboog / 13.2mm aan regen.
3 juli: Prachtige luchten (beginnende shelf met whales mouth) / Onweer! / Regenboog / 10.6mm aan regen tot nu toe.
Alleen een wolkbreuk kan het rijtje weer compleet maken. Alle dagen het zelfde, dan wel andere luchten, geweldig!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik wil jou nooit meer zien/horen klagen!
daar zit ik dus ook in de buurt , het word als maar hefigerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Verdorie, ik ga naar bed, kijk uit het raam, groene donkere lucht... Denk, dat is niet goed... Grote slang, uit de lucht....
Het onweert behoorlijk in Oosterwolde......
Mooie lucht! Was hier niet zo, echt diep donkergroen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:19 schreef ReWinD het volgende:
In Drachten flink wat gerommel en ook stortregens nu.
Doordat de zon net onder ging ook mooie gekleurde luchten:
[afbeelding]
[afbeelding]
dan heb je de die behoorlijke knal zojuist ook gehoordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:19 schreef ReWinD het volgende:
In Drachten flink wat gerommel en ook stortregens nu.
Doordat de zon net onder ging ook mooie gekleurde luchten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zit ongeveer 20 km verder en ik heb hier meerdere flitsen per minuut en het is net weer opgehouden met regenen. Ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef Boogyman het volgende:
Fors onweer in Weert, met de bijbehorende regen.
Zo te zien zijn we er nog niet van af.
Felle flitsen en weinig tijd tussen de flits en de donder, dus dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |