Een lief puppy dat voorzichtig aan haar tepeltjes wil likken.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Gert het volgende:
Over Dennis zal ik me niet uitlaten, om het fanhoekje niet te verpesten.
Maar zodra Nadia in beeld verschijnt, voel ik me net een:
[afbeelding]
Dit topic gaat vooral om kwetsbaar durven zijn COT.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef CoT het volgende:
Waarom is Peter altijd fan van iemand die niemand moet op FOK!
Beetje treurig is het wel
Mailkontakt?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit topic gaat vooral om kwetsbaar durven zijn COT.
Net als jij was, in ons heftige kortstondige mailkontakt.
Je zult toch moeten toegeven dat die allebei populair zijn geworden.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef CoT het volgende:
[..]
Mailkontakt?
Maar je moet toegeven dat jij fan wordt van iemand waar niemand fan van is
Was met Tanja zo, Jaap, en nu Dennis
Dit is niet cult, dit is een hoekje waar mensen kwetsbaar mogen zijn, straks pakken we limonade en chipjes, en luisteren we naar de dagelijkse analyses van Dennis en Nadia.quote:
Waar moet ik zijn danquote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jou reaktie laat zien dat je jezelf liever onkwetsbaar wil opstellen, daar zijn andere topics voor.
Het lijkt mij beter dat wanneer ik mij onkwetsbaar wil opstellen, dat ik me dan niet zo snel laat laat doorsturenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:52 schreef Peter6000 het volgende:
Voortaan is het om 11 uur `s avonds een glaasje limonade nemen, en klaarzitten bij de streams.
[afbeelding]
Voor een interessante analyse van de dag........
![]()
Nadia slaapt lief, haar koppie bijna helemaal onder het dekbek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:10 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis en Nadia: hun eerste nacht samen in bed.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Lieve Nadia,
Krasjes op je gezichtje,
maar je blijft mooi,
en als er een lidteken litteken blijft staan,
krijg je een hersteloperatie.
Nee, dat rijmt niet.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Jeetje wat ziet dat kwetsbare kind er uit.
Ja, dit heeft Natasia gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Jeetje wat ziet dat kwetsbare kind er uit.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
Nadia
ik wil je zoenen
Op je labia
O nee dat rijmt ook niet. Uh..
Ik heb er weinig vertrouwen in, maar het ZOU kunnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wacht maar Dennis komt eraan!
Ik denk dat ik deze kerel wel kan gaan waarderen...
Geef hem nog een paar weken
Dennis de Huub-Killer
Kwetsbaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:43 schreef FireFoz het volgende:
ligt nadia nu dennis af te trekken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
of nadia.... oef!....
[afbeelding]
het is mijn natuurgebied...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:00 schreef Rua het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29192&sess=4806
Denken jullie nou ook dat Dennis zelf bezig is of hebben jullie door dat Nadia het voor hem doet?
Nadia doetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:00 schreef Rua het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29192&sess=4806
Denken jullie nou ook dat Dennis zelf bezig is of hebben jullie door dat Nadia het voor hem doet?
Nadia is erg kwetsbaar, getuige deze psychologiserende post, waar ik ook wel achter sta:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is mijn natuurgebied...nadia mag zo vaak komen als ze wil
![]()
Het is niet voor niets dat ze Jaap tof vindt:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:12 schreef wolferl het volgende:
[..]bovenmatige lichamelijke oefening (ze traint elke dag) vasten(ze vreet nauwelijks, Natasia vroeg nog of ze der bord nog leeg ging eten, deed ze niet) schaamte, laag gevoel van eigenwaarde(ze schaamt zich duidelijk voor der lichaam) sterk verstoord lichaamsbeeld, extreme aandacht voor uiterlijk(is alleen maar bezig met der zelf reinigen en mooi maken)
Dennis en Nadia zijn trots op ons Ian, ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat je maar even lekker gaan hoor, Peter.
Dat lucht op.
Ik krijg zin om lieve liedjes te zingen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dennis en Nadia zijn trots op ons Ian, ik weet het zeker.
Dennis die zijn onzekerheid verbergt in zijn 'cool en afwachtend zijn', en Nadia die keurig in het integreren is in de populatie.
En `s nachts hebben ze elkander..........
aaaahhhh het is een beetje vrouw eigen om onzeker te zijn... nadiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nadia is erg kwetsbaar, getuige deze psychologiserende post, waar ik ook wel achter sta:
[..]
Het is niet voor niets dat ze Jaap tof vindt: [afbeelding]
Gelukkig hebben haar handen `s nachts de veiligheid van Dennis` piemel(tje).
In het donker, waarbij haar buik niet hoeft te laten zien.
Ik word weer emotioneel, wat fijn dat er een topic is waar je kwetsbaar mag zijn.
BOEHOEHOEHOEHOE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg zin om lieve liedjes te zingen...
Heel zachtjes...
Ze was zeer sterk door meteen tegen Huub te zeggen dat hij teveel met het spel bezig is en Jaap dat hij soms wel tever gaat, maar dat ze ook zijn goede kanten ziet. Ze is gewoon aardig, buiten dat psychologische probleemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het is niet voor niets dat ze Jaap tof vindt:
Waarheid doet pijn. Had ook liever dat hij het zelf deedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |