Hebben we ook eens wat aan Cape Town.. behalve Pienaar en McCarthy nog helemaal niks opgeleverd.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef BB-boy het volgende:
Zou mooi zijn als die Afrikanen een aanwinst zouden blijken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb de eerste "Doutie het of doutie het niet..?" grap al voorbij zien komen.
Lijkt wel op Trabelsi. En Oliseh. En McCarthy.quote:
Welke spelers hebben nog meer allemaal voor Ajax gespeeld? Die Mokoena, en volgens mij nog zo'n verdediger met een M als eerste letter en ene Shabalala heeft in de jeugd gespeeld bij Ajax. Nu speelt in het 2e ook die Stanton Lewis van Ajax CT.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
Hebben we ook eens wat aan Cape Town.. behalve Pienaar en McCarthy nog helemaal niks opgeleverd.
En één of andere Scott op proef geweest. Allemaal zonder succes (wellicht Lewis in de toekomst).quote:Op maandag 2 juli 2007 16:19 schreef Fides het volgende:
[..]
Welke spelers hebben nog meer allemaal voor Ajax gespeeld? Die Mokoena, en volgens mij nog zo'n verdediger met een M als eerste letter en ene Shabalala heeft in de jeugd gespeeld bij Ajax. Nu speelt in het 2e ook die Stanton Lewis van Ajax CT.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij moeten projecten als Ajax Ape Town meer gezien worden als liefdadigheid dan als eventueel winstgevende kweekvijver voor talent, want wat hebben we er aan over gehouden?
Klopt McCarthy was min of meer de oorzaak dat Ajax CT is opgericht volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef PizzaSalami het volgende:
McCarthy kwam trouwens niet van Cape Town maar van Seven Stars (waaruit Cape Town mede is ontstaan).
Vooralsnog kan ik me alleen een goedkoop verblijf tijdens trainingskampen verzinnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij moeten projecten als Ajax Ape Town meer gezien worden als liefdadigheid dan als eventueel winstgevende kweekvijver voor talent, want wat hebben we er aan over gehouden?
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb de eerste "Doutie het of doutie het niet..?" grap al voorbij zien komen.
Aan de samenwerking met Haarlem hebben we daarintegen de sterspeler Heijblok over gehouden.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Bron?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef BB-boy het volgende:
Terror gaat over 4 jaar voor 19 miljoen naar Arsenal.
Is dat Euro of Pond?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef BB-boy het volgende:
Terror gaat over 4 jaar voor 19 miljoen naar Arsenal.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik me alleen een goedkoop verblijf tijdens trainingskampen verzinnen.
Aldus Colin vorig jaar in de VI.quote:,,Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij PSV zat, maar dat maakt nu niks meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion en het tenue. Het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |