niet echt een talent meer he.. Bijna rijp voor het bejaardentehuis.quote:
Daarom zit ie nu ook in 010.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
niet echt een talent meer he.. Bijna rijp voor het bejaardentehuis.
Die bejaarde Makaay is wel de beste spits op de Nederlandse velden.quote:
Huntelaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die bejaarde Makaay is wel de beste spits op de Nederlandse velden.![]()
zijn we het weer eens oneens.quote:
moet kunnen tochquote:
Ook in de prestaties van Bayernquote:Op maandag 2 juli 2007 11:38 schreef DouweEgbert het volgende:
Niet om Makaay slecht te noemen, maar er zit wel een dalende lijn in zijn scoringsvermgen.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=28378b
Tja, minder seizoen, had ie in 2001 ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:38 schreef DouweEgbert het volgende:
Niet om Makaay slecht te noemen, maar er zit wel een dalende lijn in zijn scoringsvermgen.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=28378b
Dat haalt ie nooooit!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, minder seizoen, had ie in 2001 ook.
Duitse competitie is ook iets sterker dan de Nederlandse.
Ik denk dat Makaay volgend seizoen een shitload aan goals gaat maken.
Gokje: 27 gaat ie er maken.
Jawel, hij gaat helemaal schitteren bij Feyenoord.quote:
Als ie meer dan 26 doelpunten aankomend seizoen maakt in de eredivisie dan loop ik een jaar rond met een Makaay avatar en een I LOVE FEYENOORD onderschrift.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, hij gaat helemaal schitteren bij Feyenoord.![]()
Tja, de tijd zal het leren. Makaay is natuurlijk ook afhankelijk hoe de rest van Feyenoord speelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op maandag 2 juli 2007 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ie meer dan 26 doelpunten aankomend seizoen maakt in de eredivisie dan loop ik een jaar rond met een Makaay avatar en een I LOVE FEYENOORD onderschrift.
Hij krijgt waarschijnlijk niet eens bruikbare ballen.
Hopelijk scheurt ie zijn kruisband afquote:Op maandag 2 juli 2007 11:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton![]()
hup Makaay![]()
Slory is al 25 (talent af dus) en een buitenspeler.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Slory is ook een talentje![]()
maar niet van het kaliber V.Basten/Bergkamp/Kluivert/Nistelrooy
Dat is toch gewoon een Oostenrijker?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic(Twente) wordt een hele grote. Maar ik weet niet of hij nou voor Oostenrijk of Nederland gaat kiezen.
Die zijn al stokoud en zijn niks vergeleken bij Cruijff en Bergkamp.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef Dude-rs het volgende:
Misschien dat Santi Kolk dit seizoen voor een verrassing gaat zorgen? Hij speelde wel degelijk bij ADO afgelopen seizoen, volgens mij kan hij nog wel wat beter worden. En misschien Denneboom bij Twente?
Rond de 25, Huntelaar is 23?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Die zijn al stokoud en zijn niks vergeleken bij Cruijff en Bergkamp.
Rene van Rijswijk mis ik dr tussenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
Jaren '90 Bergkamp en Kluivert
'00 - heden van Nistelrooy
Hehe.quote:
Barazite is meen ik een 10 en v/d Berg is volgens mij rechtsbuiten? Ook in ieder geval allebei geen echte killers maar wel spelers die een actie kunnen maken...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Dude-rs het volgende:
[..]
Hehe.
Maar die 2 talenten bij Arsenal, zijn dat centrum spitsen? Nacer Barazite en Vincent v/d Berg.
Ok daar heb je gelijk in. Al blijf ik bij de mening dat ze beiden nog wel wat in hun mars hebben.quote:
Van Persie is goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Persie wellicht? Nu Henri weg is bestaat de kans wel dat ie in de spits komt te spelen. Volgens mij kan hij zich best ontwikkelen tot een erg goede spits
Verrek ik wist dat ik een killer was vergetenquote:
Dat dachten heel veel mensen, net als Donny Huysenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Een goede vriend van me dacht dat Dennis Schulp de nieuwe Bergkamp zou worden![]()
En Quansahquote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat dachten heel veel mensen, net als Donny Huysen![]()
Logisch als Farfan de beste isquote:
Cruijff, Bergkamp en Kluivert waren ook geen killers. Ik denk dat Van Persie en Huntelaar het meest in aanmerking komen. Daarachter misschien El Hamdaoui, als ie al voor Nederland gaat kiezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:20 schreef koningdavid het volgende:
TS heeft gelijk.
Er zijn weing echte afmakers in de aantocht. Huntelaar is natuurlijk nog jong maar daarna heb je eigenlijk alleen Tim Janssen en dat is nog niet bepaald een topper.
En je hebt nog Jordy Brouwer die in de Liverpool-reserves speelt. En Collins John natuurlijk, maar die schijnt een kutinstelling te hebben.
Verder zijn alle talentvolle spitsen niet echt afmakers, maar meer mannen met een actie:
Van Persie, Babel, Rigters, Poepon, Lens, El Hamdaoui, Benson, etc.
Wat zat je er naastquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, minder seizoen, had ie in 2001 ook.
Duitse competitie is ook iets sterker dan de Nederlandse.
Gelukkig dat jij geen Fantoom in je UI hoeftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |