Anders lees je ff de txt filequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker ACCOUNTNAME in mijn naam veranderen?
Ja dus...
Verschilt blijkbaar heel erg per server. Op de servers waar ik speel heb ik dat nog nooit meegemaakt, daar waren het weer de Hongaarse koters die in eigen taal liepen te spammen. Als je trouwens de server-fora bekijkt schijnt elke server weer z'n eigen groep kleuters van bepaalde afkomst te hebben die zich misdraagt. Nederlandse kleuters (lees 13-16 jarigen) schijnen op sommige servers ook een slechte naam te hebben, maar dan vooral vanwege irritant gedrag in groepen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Idd wat tonks zegt, maar moet eerlijk zeggen dat de kindjes uit de UAE wel het ergst zijn. Soms lopen ze het trade channel te spammen met allah is groot en maken ze er hun prive chat box van. En op het moment dat iemand er wat van zegt is het een racist de tering lijers![]()
![]()
.
Trollbane dan, die server is verwoest door een spoor van Nederlandersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja op Khadgar zijn het ook de Nederlanders die de boel op lopen te naaien in de trade channel
Graag, zijn we gelijk van al die irritante nederlandse kinderen afquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blizzard moet gewoon 1,2 of 3 Nederlandse servers starten(inc. gratis transfer naar die server)
Idd de volwassen (nederlanders) zal het meestal toch weinig boeien dat ze met mensen uit andere landen bezig zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Graag, zijn we gelijk van al die irritante nederlandse kinderen af....
Bij ons zijn het de polen die continue de trade channels spammen met hun poolse guilds etc. Irritant.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:34 schreef tonks het volgende:
Ja precies. Dat heb je dus op mijn server met grieken. Maar iedereen heeft er een beetje mee leren leven denk ik
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
Bah,
Ik haat WoW...
Practisch elke zondagavond spreek ik met 2 vrienden af om lekker een beetje te kaarten (poker ed) of gewoon te hangen en praten etc. Altijd hartstikke gezellig, iedereen is druk door de week en zo zie je elkaar nog mooi regelmatig en dit stel ik zeer op prijs.
Nu is 1 iemand een beetje verslaafd aan WoW, elke dag door de week speelt ie wel en nu bel ik em op
Ik : "hee hoe laat ben je er vanavond"
hij : "nou ermmmm.... ermm.. ik weet het nog niet, misschien ga ik naar Kara"
ik : "wat is dat nou voor onzin, zondag spreken we altijd af en nu is het net als vorige week weer die kut-wow"
hij : "ja sorry, blablabla"
Ben je toch gewoon verslaafd, als je je vrienden links laat liggen omdat je weer zo nodig met die ubersaaie kara mee moet...
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:46 schreef phileine het volgende:
Dus Isabeau, het moet dan maar een gnome-warlock worden die ik gelijk voor je naar Draneīi startgebied zal portallen zodat je daar kunt gaat levelen
ach als je daar 3 keer door heen bent gelvld dan weet je het ook wel snel te doen, gewoon ff de goeie quests uitzoeken en dan ben je zo klaarquote:Op zondag 8 juli 2007 19:25 schreef znarch het volgende:
Barrens ed is ook eigelijk het enige wat me ervan weerhoudt een nieuw char te lvlen :p
Kara is leuk, naar vrienden/vriendin is leukerquote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
Bah,
Ik haat WoW...
Practisch elke zondagavond spreek ik met 2 vrienden af om lekker een beetje te kaarten (poker ed) of gewoon te hangen en praten etc. Altijd hartstikke gezellig, iedereen is druk door de week en zo zie je elkaar nog mooi regelmatig en dit stel ik zeer op prijs.
Nu is 1 iemand een beetje verslaafd aan WoW, elke dag door de week speelt ie wel en nu bel ik em op
Ik : "hee hoe laat ben je er vanavond"
hij : "nou ermmmm.... ermm.. ik weet het nog niet, misschien ga ik naar Kara"
ik : "wat is dat nou voor onzin, zondag spreken we altijd af en nu is het net als vorige week weer die kut-wow"
hij : "ja sorry, blablabla"
Ben je toch gewoon verslaafd, als je je vrienden links laat liggen omdat je weer zo nodig met die ubersaaie kara mee moet...
Mja, maar eigenlijk wordt bijna elk gebied saai als je er al vaker hebt gelvled. Daarom ben ik met een Dwarf Paladin begonnen om in gebieden te lvlen waar ik eerder nooit te vinden was, omdat ik ze ruk vond (Darkshore, anyone?). Dan is het ineens weer wel leukquote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef Vampz het volgende:
[..]
ach als je daar 3 keer door heen bent gelvld dan weet je het ook wel snel te doen, gewoon ff de goeie quests uitzoeken en dan ben je zo klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |