WHAHAHAHAHAHHAHAHAHquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef phileine het volgende:
Mijn guild heeft laatst een "naked gnome run" gedaan. Iedereen die meedeed maakte aan het begin van de race een gnome warrior aan, alle kleren uit en dan moest je zo snel mogelijk naar een bepaalde bestemming zien te komen. Erg hilarische taferelen heeft het opgeleverd.
hier trouwens een filmpje van zo'n race)
Gnome race wordt pas echt leuk als je NIET door de deeprun tram mag.quote:
wtb addon listquote:
vind het juist wel grappig als die hele meute bij elkaar blijft rennen. Ik weet wel dat ik dit op emeriss ook een keer ga doen hahaha.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gnome race wordt pas echt leuk als je NIET door de deeprun tram mag.
Dan ga je onderweg een paarhonderd keer dood waarschijnlijk. Duur t wat langen maar het is wel leuker
ja idd wil ook wel eens wetenw elke addson hier in gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef JanaX het volgende:
[..]
wtb addon list
met name welke addon je gebruikt om die vakjes om die button te krijgen (en ik bedoel niet cycircled)
Ik heb gisteren een Samsung 205BW gehaald, eindelijk kan ik ook eens een mooie UI in elkaar flansen...quote:
Maar ik moet zeggen dat ik er nog heel wat mis.quote:!BugGrabber, Ace2, Aloft, Autobar, Baggins, Bartender3, Buffalo2, Bugsack, Cartographer, CEnemyCastbar, Cooldown Count, Cooldown Timers2, Cowtip, cyCircled, Deadly Boss Mods, Decursive, DrDamage, eePanels, EnhancedColorPicker, EQCompare, ErrorMonster, Fubar ( BagFu, ClockFu, DurabilityFu, FuXPFu, LocationFu, MailFu, MicromenuFu, MoneyFu, PerformanceFu), Loggerhead, Mik’s Scrolling Battle Text, Minimalist, MobHealth, myTargetModel, Niagara, nQuestlog, oRA2, Omen, Pitbull, Prat, Quartz, RatingBuster, SimpleCombatlog, SimpleMiniMap, Skinner ,SW_Stats, tradeDispenser, Trinketmenu, WhoDrop, Xloot
Voor een first try toch helemaal niet gek?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maulgar gisteren neer 3th try en toen Gruul tot 6% gekregen first try
Doe eens 3 posts boven je post lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe is AddOn map sturen(Of iig screenshot van de namen)
Nou als je bedenkt dat we na die first try de rest van de avond alleen maar wipes hadden welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef Fathom het volgende:
[..]
Voor een first try toch helemaal niet gek?
hehe, altijd fijn als de eerste poging beter gaat dan de verdere pogingenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou als je bedenkt dat we na die first try de rest van de avond alleen maar wipes hadden wel
wij hebben 1,5 jaar geleden eens een keer een naked orc run gedaan. vanaf orgrimmar front gate naar sun rock retreat in stonetalon. route was vrij te bepalen als je maar door die tunnel ging van ashenvale naar stonetalon :pquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:35 schreef phileine het volgende:
Mijn guild heeft laatst een "naked gnome run" gedaan. Iedereen die meedeed maakte aan het begin van de race een gnome warrior aan, alle kleren uit en dan moest je zo snel mogelijk naar een bepaalde bestemming zien te komen. Erg hilarische taferelen heeft het opgeleverd.
hier trouwens een filmpje van zo'n race)
dat zijn alle addons die in die UI zitten van Tonks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien, snap er niks van wat erin zit.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iEWgs6YQR9A![]()
![]()
![]()
![]()
jij wil er gelijk een verkapte elfsteden tocht van makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef Sokpop het volgende:
Echt geweldig die Naked Gnome Run. Ik heb zin om ook zoiets voor mn guild te organiseren. En nou hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Weet iemand ook van items die maar bij 1 persoon in het hele spel te koop zijn? En dan bedoel ik niet een recipe waarvan maar 1 te koop is. Beetje lastig uit te leggen. Maar wat ik dus wil is dat Guildies een run doen langs punten waar ze iets moeten kopen als bewijs. Iemand een idee? Alvast bedankt!
Whehehehe motivatie tot in de schoenen gezakt. Mensen gebruiken geen eleixers en food buff meer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou als je bedenkt dat we na die first try de rest van de avond alleen maar wipes hadden wel
dat wel, maar de gebruikelijke disconnects enzo..en gewoon niet genoeg focusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:27 schreef Fathom het volgende:
[..]
Whehehehe motivatie tot in de schoenen gezakt. Mensen gebruiken geen eleixers en food buff meer?
Oh nu zie ik het. Ik had het geopend met Powerarchiver (Soort winrar)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
dat zijn alle addons die in die UI zitten van Tonks.
Dat is een epic ring die dat doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef Borreke het volgende:
Weet iemand wat de mage skill is als iemand je attacked en dan wordt ge-iceblocked? Dus niet frostbite maar dat hij ook in zo'n iceblock terecht komt?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is een epic ring die dat doet.
http://www.thottbot.com/i942
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef Borreke het volgende:
[..]
![]()
alleen ik bedoelde meer dit:
http://www.wowhead.com/?spell=34752
aleen weet ik niet waar je die skill haalt![]()
volgens mij is dit ook een random NPC skill, maar zoiets moet er eigenlijk wel zijn, want in zo;n video zie ik zo'n gast dit best vaak doen, lijkt me sterk dat die freezing band zo vaak proctquote:
Is het hobbs?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Borreke het volgende:
[..]
volgens mij is dit ook een random NPC skill, maar zoiets moet er eigenlijk wel zijn, want in zo;n video zie ik zo'n gast dit best vaak doen, lijkt me sterk dat die freezing band zo vaak proct
voor zover ik weet nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef phileine het volgende:
is dat niet een talent wat jij bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |