Mischien wel voor de Ajax zaterdag amateurs anders kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik het ook.
Hij heeft in de jeugd van Ajax gespeeld en in de amateurhoofdklasse.
Maar hij komt totaal niet sportief over.
Duur... maar ligt eraan wat voor kwaliteit je wilt he. Overigens is het alweer een half jaar (!) geleden dat ik die shit heb aangeraaktquote:Op maandag 2 juli 2007 10:32 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Je nick en Avatar... wat kost tegenwoordig een grammetje...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mist zijn sjaaltje.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft hij dat achtelijke kraagje omhoog staan??? Heeft hij een puist in zijn nek ofzo ?
Mogen er tegenwoordig vrouwen lid worden van de SGP dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef DrsH het volgende:
Het is inderdaad een beetje vreemd dat dit vanuit de Christen Unie komt Maar nog vreemder is dat de SGP aan beeldvorming denkt te kunnen doen. Het is een algemeen bekend gegeven dat de geloofsgemeenschap van Gereformeerde huize geen televisie heeft dus ook niet kan kijken. Brian en Amanda zijn echter een gevierd stel in hun beleving, want die doen ernstige pogingen de voortplanting te bevorderen nu alleen nog toetreden tot de SGP club.
Nope, dat wil zeggen dat je uit Alphen aan den Rijn komt.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oeefffff, kraag omhoog. Dat wil zeggen dat je heel hard loopt .....
[afbeelding]
Toetreden, NADA, niks, nimmer, maar ja je hebt ze nodig voor het in stand houden van de SGP populatiequote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Mogen er tegenwoordig vrouwen lid worden van de SGP dan?
Is het raar dat ondanks dat ik weinig streams heb gezien de afgelopen week, dat ik het een verschrikkelijk vent vind, zelfs nog erger dan Brian.quote:
Of je bent een verkapte nicht....quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oeefffff, kraag omhoog. Dat wil zeggen dat je heel hard loopt .....
[afbeelding]
Nee hoor, dan zou ik ook raar zijn...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ondanks dat ik weinig streams heb gezien de afgelopen week, dat ik het een verschrikkelijk vent vind, zelfs nog erger dan Brian.
Het is lastig al die opgewonden vrouwen hier de mond te snoeren....quote:Op maandag 2 juli 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Denniks hier veel te veel aandacht krijgt![]()
Straks krijgen we het Palma effect; dan mag hij blijven omdat iedereen zich aan hem ergert.![]()
Blijven doet ie toch wel, de vraag is alleen voor hoe lang. En dat hij aandacht krijgt... tja, dat is onvermijdelijk als je je zo vreemd gedraagd. Als je onzeker bent is het wellicht verstandig om je niet vrijwillig op te laten sluiten in een huis met 100+ camera's...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
Straks krijgen we het Palma effect; dan mag hij blijven omdat iedereen zich aan hem ergert.![]()
Doodzwijgen is beter ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
Zijn buik borst en schouders traint hij samen met Nando.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:39 schreef wolferl het volgende:
Jaap mag ook wel wat meer variateit zoeken, nu traint ie alleen zijn benen met cardio. Het zou goed zijn als ie zijn buik en borst ook traint.
Hij doet Cardio.... Vetverbranden... het trainen van spieren is nu niet echt belangrijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:39 schreef wolferl het volgende:
Jaap mag ook wel wat meer variateit zoeken, nu traint ie alleen zijn benen met cardio. Het zou goed zijn als ie zijn buik en borst ook traint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |