Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat de tweede kamer de adverteerders oproept geen spotjes meer rond het programma de gouden kooi te plaatsen. Een soort boycot dus. Gaat lekker dusquote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef F04 het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1476934.ece
Heb jij het idee dat Dennisje en verleden heeft dan??????????????quote:Op maandag 2 juli 2007 10:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat is er waar van zijn verleden als redelijk goeie voetballer?
Hij zal wel goed zijn met de pols in de Kantine na de wedstrijd/training.....quote:Op maandag 2 juli 2007 10:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
10 minuutjes loopband en een paar schoppen tegen een boksbal. Wat een sportman!
Denniks doet het niet voor te sporten.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
10 minuutjes loopband en een paar schoppen tegen een boksbal. Wat een sportman!
En de scheldwoorden en uitdrukkingen die neemt toch ook niemand overquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat is toch Fokking niet normaal meer !! !!
Mogen wij ff zelf bepalen wat goed of slecht is, en of wij daar naar willen kijken en lol aan beleven...![]()
Die Christelijke normen en waarden veeg ik mijn reet gewoon mee af.
Je weet bijna zeker dat zulke zeikerdts niet zelf kijken en alleen de excessen horen/zien via de TV-uitzending. Ze weten niet dat er ook heel veel goede dingen gebeuren in DGK.
Zo zie je ook dat ondanks de ruzies en scheldpartijen deze mensen toch altijd in staat zijn het bij te leggen en elkaar de hersens niet inslaan. Ik denk eerder dat je er als jongere van kan leren, bijvoorbeeld door in te zien dat ruzie niet blijvend hoeft te zijn en dat je als mens een dag later weer met elkaar kan lachen ipv te verzanden in een strijd op leven en dood.![]()
Laat ie zich druk maken om Irak en Afganistan. Daar vallen echte doden. Merendeel van Nederland is tegen die uitzendingen. Ik zie geen bodybag uit DGK komen zoals wel uit Irak en Afganistan. Onnozele moraalridder.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat is toch Fokking niet normaal meer !! !!
Mogen wij ff zelf bepalen wat goed of slecht is, en of wij daar naar willen kijken en lol aan beleven...![]()
Die Christelijke normen en waarden veeg ik mijn reet gewoon mee af.
Je weet bijna zeker dat zulke zeikerdts niet zelf kijken en alleen de excessen horen/zien via de TV-uitzending. Ze weten niet dat er ook heel veel goede dingen gebeuren in DGK.
Zo zie je ook dat ondanks de ruzies en scheldpartijen deze mensen toch altijd in staat zijn het bij te leggen en elkaar de hersens niet inslaan. Ik denk eerder dat je er als jongere van kan leren, bijvoorbeeld door in te zien dat ruzie niet blijvend hoeft te zijn en dat je als mens een dag later weer met elkaar kan lachen ipv te verzanden in een strijd op leven en dood.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen commentaar .......
[afbeelding]
Nee daarom vraag ik het ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat Dennisje en verleden heeft dan??????????????
Dennis zou heel goed onder de zoden liggen. 6 Feet under, om precies te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij ligt Dennis vrij goed op FOK
ikvraag me af hoe het op andere fora is.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij ligt Dennis vrij goed op FOK
Dat dan weer wel.....quote:Op maandag 2 juli 2007 10:26 schreef pullup het volgende:
[..]
En de scheldwoorden en uitdrukkingen die neemt toch ook niemand over
Stelletje ransapen en asobiggen daar , ik zeg terror op de kamerleden![]()
OTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |