Ik heb begrepen dat het setje, tafel + stoelen, ¤ 14.000 kost. Het is een of ander designersmerk, ik ben de naam kwijt.quote:
Dat had ik eigenlijk best zelf kunnen invullenquote:
Dat stukje Turbotaal is me niet duidelijk...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
Palma vindt dat Nada nogal onzichtbaar is, itt Dennix.![]()
Gristenuniequote:Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dit al gepost?
Kamer wil boycot adverteerders Gouden Kooi
Mogguh trouwens!
Sorry, in tegenstellig tot, is een normale afkorting.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat stukje Turbotaal is me niet duidelijk...
Liefffffffffffffquote:Op maandag 2 juli 2007 09:20 schreef getl0st het volgende:
Owwww i.t.t.....quote:Op maandag 2 juli 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, in tegenstellig tot, is een normale afkorting.![]()
Dennis is niet dood hij leeft. Ik haat Dennisquote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef wolferl het volgende:
Nogmaals, wat doet ie uitsloverig. Wil ie Nadia laten zien dat hij Huub aankan?
Hij is alweer gestopt zo te zie.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef wolferl het volgende:
Nogmaals, wat doet ie uitsloverig. Wil ie Nadia laten zien dat hij Huub aankan?
Dat zal hem leren!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef wolferl het volgende:
Ja sorry maar ik kots op Denniks, ik ga hem nauwlettend volgen. Elke beweging elke uitspraak kraak ik af. Dat heeft ie zelf gedaan, met zijn grote waffel.
10 minuutjes loopband en een paar schoppen tegen een boksbal. Wat een sportman!quote:
Dat is toch Fokking niet normaal meer !! !!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht, maar kan niks vinden.
Edit: Ik snap het al, dat artikel over Kamervragen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)uden_Kooi.html?p=3,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |