Niet alleen bij Spanjequote:Op maandag 2 juli 2007 01:47 schreef Fides het volgende:
Mata en Bueno schijnen bij Spanje helden te zijn btw.
Bueno was nummer twee-spits achter überheld Negredo, maar hij is wel goed.quote:
Onze PC toont wel vaker kuren. Op de laptop doet ie het ook niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:43 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat die stream niet werkt bij jou.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:52 schreef Fides het volgende:
de nr. 17 van Chili (geschorst voor deze wedstrijd) heet Hans Martinez![]()
Ze spelen redelijk, Spanje speel ook niet echt best. (op sommige momenten na dan)quote:
Geef toe Weebl, was wel een fraaie..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:14 schreef WeebI het volgende:
bleh
Zomaar ook.. Rent zo zijn doel uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:29 schreef pekel het volgende:
Understatement... aardige blunder.
Op basis van de 2e helft vind ik 2-2 wel een terechte uitslag eigenlijk, ik kan er wel mee leven.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:56 schreef WeebI het volgende:
Onverdiend punt gezien het wedstrijd beeld van de eerste helft, maar in ieder geval wel vechtlust getoond.
Adán en Capel waren geniaal, en zij hebben dit punt binnengesleept. Uruguay verraste me totaal, waren zeer snel en konden ook gewoon domineren.
Komt door verkeerde wissels imo.quote:Alleen kregen ze na de 2-0 een beetje last van het Barça-syndroom
Geen Dos Santos en Vela toch nu ?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef Fides het volgende:
Ben wel benieuwd naar Mexico straks. Spelen met de selectie die 2 jaar geleden het WK-17 won.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:07 schreef Fides het volgende:
Hernandez is toch ook van Barca?
Ja, maar hebben voor dit toernooi wel Ivoorkust achter zich gelaten onder anderequote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef tong80 het volgende:
Gambia is toch een klein landje zonder voetbalhistorie ?
mwah Piet de Visser helpt iedereen wel aan een ploegquote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef AminBen het volgende:
Over 20 jaar zitten er een paar van die spelers werkloos in Gambia, bedelend bij de westerse sekstoeristen.
hadden ze het toch maar wat beter gedaan in Canada.
DAM had toch contacten met Afrikaanse jeugdinternationalsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
mwah Piet de Visser helpt iedereen wel aan een ploeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |