Proeftijd. Reden geven is niet nodig. Zelden sprake van misbruik van recht.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef geevee het volgende:
Is er nog nadere uitleg gegeven over de reden van je ontslag ? of ging de zaak dicht i.v.m. de vakantie's en wilden ze voor die tijd je kwijt als een kostenpost (loondoorbetaling in vakantie)
Heel groot stoer en moedig van je.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Pavement het volgende:
3,20 is uitzuigerij eerste klas, als ik ts was had ik ook geen klauw uitgestoken voor dit hongerloon, wel jammer van het onverwachte, maar er is werk genoeg. en zeker wel voor meer dan 3.20
Zo gaat dat als je 16 bent en in de horeca werktquote:Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Pavement het volgende:
3,20 is uitzuigerij eerste klas, als ik ts was had ik ook geen klauw uitgestoken voor dit hongerloon, wel jammer van het onverwachte, maar er is werk genoeg. en zeker wel voor meer dan 3.20
Ik werkte bij La Place, zelfbedieningsrestaurant. Fooi kun je dus wel vergeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Heel groot stoer en moedig van je.
Op je 16e krijg je bijna nergens meer (en de mensen die hier dan 8 euro per uur roepen kunnen het vaak maar 2 uur per week doen ofzo, dus eigenlijk slaat die vergelijking ook nergens op) en aangezien het horeca is, krijg je ook nog wel eens een fooitje.. heb je toch al snel 5-6 euro per uur (en met mazzel een gezellige werkplek)
duuuus
Ja, maar TS had het erover dat na 2 maanden zijn 'contract niet verlengd werd'quote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Het verschil tussen proeftijd en een overeenkomst voor bepaalde tijd is dat je tijdens proeftijd er van het een op het andere moment uitgeknikkerd kan worden zonder reden. Maakt dus toch nogal wat uit.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Syheriat het volgende:
Het wordt nog erger: ik moest voor mijn eigen vreten dokken daar.
Heb je toch iets niet goed begrepen...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Syheriat het volgende:
Ik werkte bij La Place, zelfbedieningsrestaurant.
heb je hiervoor ook de cao gecheckt?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Syheriat het volgende:
Het wordt nog erger: ik moest voor mijn eigen vreten dokken daar.
Dat moet sowieso, werkgever mag niet belasting vrij betalen in natura.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:04 schreef trabant het volgende:
[..]
[..]
Heb je toch iets niet goed begrepen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |