abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51057311
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef geevee het volgende:
Is er nog nadere uitleg gegeven over de reden van je ontslag ? of ging de zaak dicht i.v.m. de vakantie's en wilden ze voor die tijd je kwijt als een kostenpost (loondoorbetaling in vakantie)
Proeftijd. Reden geven is niet nodig. Zelden sprake van misbruik van recht.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_51062545
Het wordt nog erger: ik moest voor mijn eigen vreten dokken daar.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  maandag 2 juli 2007 @ 16:47:40 #53
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_51062778
Wat een vage reden? "We vinden je wel leuk als persoon, maar verder voeg je niet veel toe hier?' Dat klinkt toch aardig alsof er twee maanden lang behoorlijk ge/misbruik van je is gemaakt hoor.... Ik zou het och effe checken bij een rechtswinkel.
Nu doe je het weer!
  maandag 2 juli 2007 @ 17:06:40 #54
87694 Robin__
letitredno
pi_51063334
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Pavement het volgende:

3,20 is uitzuigerij eerste klas, als ik ts was had ik ook geen klauw uitgestoken voor dit hongerloon, wel jammer van het onverwachte, maar er is werk genoeg. en zeker wel voor meer dan 3.20
Heel groot stoer en moedig van je.

Op je 16e krijg je bijna nergens meer (en de mensen die hier dan 8 euro per uur roepen kunnen het vaak maar 2 uur per week doen ofzo, dus eigenlijk slaat die vergelijking ook nergens op) en aangezien het horeca is, krijg je ook nog wel eens een fooitje.. heb je toch al snel 5-6 euro per uur (en met mazzel een gezellige werkplek)

duuuus
pi_51063788
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Pavement het volgende:
3,20 is uitzuigerij eerste klas, als ik ts was had ik ook geen klauw uitgestoken voor dit hongerloon, wel jammer van het onverwachte, maar er is werk genoeg. en zeker wel voor meer dan 3.20
Zo gaat dat als je 16 bent en in de horeca werkt Kijk maar eens naar de minimumuurlonen!
pi_51077214
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Heel groot stoer en moedig van je.

Op je 16e krijg je bijna nergens meer (en de mensen die hier dan 8 euro per uur roepen kunnen het vaak maar 2 uur per week doen ofzo, dus eigenlijk slaat die vergelijking ook nergens op) en aangezien het horeca is, krijg je ook nog wel eens een fooitje.. heb je toch al snel 5-6 euro per uur (en met mazzel een gezellige werkplek)

duuuus
Ik werkte bij La Place, zelfbedieningsrestaurant. Fooi kun je dus wel vergeten.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  maandag 2 juli 2007 @ 23:18:17 #57
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51078314
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Het verschil tussen proeftijd en een overeenkomst voor bepaalde tijd is dat je tijdens proeftijd er van het een op het andere moment uitgeknikkerd kan worden zonder reden. Maakt dus toch nogal wat uit.
Ja, maar TS had het erover dat na 2 maanden zijn 'contract niet verlengd werd'

Waarschijnlijk had hij dus een contract voor bepaalde tijd voor 2 maanden, en heeft daarna geen nieuw contract gehad....
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 2 juli 2007 @ 23:31:46 #58
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_51078914
ik heb het ook gemaakt ooit

naja, kzat toch alleen maar te zeiken en de horeca op zondag is zwaar
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_51081532
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Syheriat het volgende:
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Syheriat het volgende:
Ik werkte bij La Place, zelfbedieningsrestaurant.
Heb je toch iets niet goed begrepen...
Farts are jazz to assholes
pi_51082506
Ik heb ook een loon van 3,20.. maar ben ook p1zzaboer.. dus wist ik mn uurloon (fooien meegerekend) een keer op te krikken naar 7,50 per uur.. net zo hoog als mn 23 jaar oude manager 14.gif..

Dat was dus het afgelopen weekend, uren bij elkaar optellen + fooi van die 2 dagen bij elkaar

8

BTW, daarnaast had ik nog een baantje, betaalde 3,20 per uur en moest me de naat er voor werken..
Ik ga er morgen es naartoe en zeg dat ik geen zin heb...
Ik kom helemaal verrot thuis na 5 uur werken en maar 15 euro verdient.. in die tijd heb ik meer fooi verdient + heb ik nog mn uurloon ernaast... kutbaan
Zeg wel dat ik 3 dagen in de week heb enzo en ik het wel genoeg vind
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51086178
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Syheriat het volgende:
heb je hiervoor ook de cao gecheckt?
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_51090919
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:04 schreef trabant het volgende:

[..]

[..]

Heb je toch iets niet goed begrepen...
Dat moet sowieso, werkgever mag niet belasting vrij betalen in natura.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')