abonnement Unibet Coolblue
pi_51035685
Naar het er nu naar uitziet zal CSC deze charter NIET onder tekenen , men vindt dat deze juridisch rammelt aan van alle kanten ,
Moeten ze hem wel ,maar onder protest tekenen,zoals de raboploeg en andere ploegen?
Of voet bij stuk houden en het risico lopen dat ze de tour NIET mogen rijden.
pi_51037879
Het probleem is dat ze maar één ploeg zijn, met meerdere ploegen zouden ze sterker staan.
MAAR het charter komt toch van de UCI, dus misschien trekt de ASO zich er sowieso vrij weinig van aan.
Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zondag 1 juli 2007 @ 21:44:04 #3
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_51039647
Meer ploegen hebben volgens mij (nog) niet getekend. Dus is de vraag, krijgt dit navolging van meer teams (renners)...... morgen vast veel meer!

(En weer in de laatste week voor Tour aanvang)
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_51041226
Het schijnt trouwens wel mee te vallen hoe erg CSC het charter niet gaat ondertekenen. Er zijn een aantal renners (zoals Kroon) die voorlopig niet gaan tekenen omdat ze het er niet mee eens zijn. Anderen tekenen wel gewoon. Ze vormen geen collectief TEGEN het charter. En ook Kroon heeft al gezegd dat als het echt gevolgen gaat hebben, dat hij alsnog wel tekent.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51041607
Ik stel voor om in Wat zijn de concrete gevolgen van de doping-perikelen? alle dopinggerelateerde zaken (dus ook de bestrijding ervan) voortaan te bespreken.

Slotje derhalve.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')