Neen dank, niet mijn ding.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef liefie_ het volgende:
vriendje kopen?
Heeft hij het nieuwe adres al?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef liefie_ het volgende:
nee ik weet echt niet wat ik er mee moet
hij is net weg
ff een uurtje relaxen en dan mn spullen pakken om morgen te verhuizen
Waar gaat je heene?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef liefie_ het volgende:
nee ik weet echt niet wat ik er mee moet
hij is net weg
ff een uurtje relaxen en dan mn spullen pakken om morgen te verhuizen
Waarmee? Dat klinkt namelijk een beetje eng, met zo'n naam...quote:
quote:
Niet slecht... om mee te beginnenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe R&P is dit van mij??
Emoquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe R&P is dit van mij??
En er ook maar meteen mee te stoppen?quote:
Ik maak er een gewoonte van mensen met dergelijke dilemma's niet in de weg te staan. Er zijn te weinig mensen die ricochet correct kunnen spellen voor mijn overlijdensadvertentie tenslotte.quote:
nee hahaquote:
Ja ok.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef Spuitbeer het volgende:
Hee missbliss spuitbeer vind je leuk daten![]()
Tja, R&P he?quote:
Ja echtquote:
Ik moest opzoeken wat ricochet was,quote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik maak er een gewoonte van mensen met dergelijke dilemma's niet in de weg te staan. Er zijn te weinig mensen die ricochet correct kunnen spellen voor mijn overlijdensadvertentie tenslotte.
Bedankt voor het maken van mijn puntquote:
ik? of heb je hier een liefie zitten?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef Spuitbeer het volgende:
Hee liefie
zelfs ik weet nog wel wat dat is!quote:
Het is Tom Jones. Die probeert niet, die doet dat gewoonquote:Op zondag 1 juli 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
probeerde tom jones nou net iets te zingen van de arctic monkeys? t was me niet helemaal duidelijk
Immer behulpzaam, zo ben ik.quote:
nou misschien moet ie iets minder doen met de zelfbruinerquote:Op zondag 1 juli 2007 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is Tom Jones. Die probeert niet, die doet dat gewoon.
Ook dat heeft hij niet geprobeerd, maar gewoon gedaan. Achteraf mogelijk niet zo handig, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 1 juli 2007 20:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou misschien moet ie iets minder doen met de zelfbruiner
Ik ben jou dan ook niet tegen gekomen onder mijn steen,quote:
Sta je op een lolita website ? spuitbeer heeft je gespotquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef liefie_ het volgende:
over wie heb je het?
mijn naam is liefie niet liefje maar ik gok dat ik t ben
maar vraag maar... of je antwoord krijgt is natuurlijk de vraag
Daar staan allemaal wat oudere meisjes die er heel jong uitzien net als jij met van die zaadvragende oogjesquote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef liefie_ het volgende:
wat is een lolita website?
Heb je geen zaad vragende oogjes spuitbeer vind van welquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef liefie_ het volgende:
nee
Schopje SEX?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Spuitbeer het volgende:
Spuitbeer is nu helemaal opgewonden spuitbeer gaat even naar het gat in zn matras tot zo![]()
Laten stikken in dat gat in z'n matras?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nee een doodschop tegen die spuitbeer aan
Een puber.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef liefie_ het volgende:
van wie is t een kloon?
MissMSX!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |