quote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word gek van Rosa ze klauwt en bijt me helemaa open
Dan wil ze spelenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word het echt spuugzat, ze springt de hele tijd bij me op schoot maar alleen om te bijten en te krabben. Het beest heeft speeltjes zat om in te bijten en een krabpaal. ik zit onder de krasjesenz e doet me ook echt pijn met dat bijten en klauwen
Acuut stoppen met bier drinken, het is de enige oplossing.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef nixxx het volgende:
en straks doet plato muizengif in mijn bier..![]()
dan de dood! of de gladiolen!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Acuut stoppen met bier drinken, het is de enige oplossing.
Als ze bijt dan moet je je vinger in haar mondhoek steken. Dan kan ze niet bijten en katten ervaren dat als zeer onprettig. Doe dit consequent en dan houdt ze er vanzelf mee op. Als ze krabt bij d'r nekvel pakken en op de grond neerzetten... Nekvel pakken roept wel associaties op met 'dat mag niet van mamma'.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word gek van Rosa ze klauwt en bijt me helemaa open
Het is een kitten. Die zijn nou eenmaal wat speelser dan gemiddeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal welmaar ze doet het de hele dag door
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal welmaar ze doet het de hele dag door
thanks dat eerst wist ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze bijt dan moet je je vinger in haar mondhoek steken. Dan kan ze niet bijten en katten ervaren dat als zeer onprettig. Doe dit consequent en dan houdt ze er vanzelf mee op. Als ze krabt bij d'r nekvel pakken en op de grond neerzetten... Nekvel pakken roept wel associaties op met 'dat mag niet van mamma'.
Of met je arm blokken. Kittens leren niet bijzonder snel waarom het plafond plotseling zo dichtbij was, maar op den duur...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef CherryLips het volgende:
steeds opstaan als ze op schoot springt.
Wat zou ik er in vredesnaam mee opschieten om jou uit de weg te ruimen? Ik heb geen enkel motief!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef nixxx het volgende:
en straks doet plato muizengif in mijn bier..![]()
Charles Manson had ook geen motief.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou ik er in vredesnaam mee opschieten om jou uit de weg te ruimen? Ik heb geen enkel motief!
dat zijn juist de ergstequote:Op zondag 1 juli 2007 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou ik er in vredesnaam mee opschieten om jou uit de weg te ruimen? Ik heb geen enkel motief!
* nixxx zwaait naar MBquote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil haar wel kopen hoor!![]()
Ik vond het filmpje wel meevallen trouwens, Astrid! Zag er gezellig uitVolgende keer kom ik ook!
Tenzij ze opscheppen over hun gebrek aan motief op het internetquote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat zijn juist de ergstedie worden nooit gepakt
Hoi nixxx!quote:
Ik kan Rosa vanavond nog ophalen.quote:
Of was je niet serieus?quote:
Consequent blijven wegzetten en anders een kleine tik op de neus... Plantenspuit kan ook nog een goed alternatief zijn...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks dat eerst wist ik niettweede heeft ot nu toe weinig effect gehad
ze loopt rondje om de bureaustoel en springt weer op schoot om vrolijk verder te gaan
ik bied 25 cent.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb nog wel 20 cent in m'n portemonnee. Is dat genoeg MM?
Biatch.quote:
Kloptquote:
daarom eerst moet je op vakantie toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klopt
In september pas een kitten voor mij
Ja, eerst afstuderen danquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom eerst moet je op vakantie toch?
Ja, achteraf gezien vast wel, maar nu vind ik er nog geen reet aanquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef nixxx het volgende:
afstuderen roels!
wat doe je eigenlijk? je hebt het vast wel eens gezegdquote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien vast wel, maar nu vind ik er nog geen reet aan
En dan ga je werken en was afstuderen plotseling de tijd van je levenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien vast wel, maar nu vind ik er nog geen reet aan
Ik hoop toch dat ik dan niet meer regelmatig tot 10-11 uur 's avonds moet door bikkelen,quote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan ga je werken en was afstuderen plotseling de tijd van je leven.
Niks opgeschoten?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef liefie_ het volgende:
vriendje kopen?
CEquote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk? je hebt het vast wel eens gezegd![]()
Ohquote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan ga je werken en was afstuderen plotseling de tijd van je leven.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ik dan niet meer regelmatig tot 10-11 uur 's avonds moet door bikkelen,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |