Hoi nixxx!quote:
Ik kan Rosa vanavond nog ophalen.quote:
Of was je niet serieus?quote:
Consequent blijven wegzetten en anders een kleine tik op de neus... Plantenspuit kan ook nog een goed alternatief zijn...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks dat eerst wist ik niettweede heeft ot nu toe weinig effect gehad
ze loopt rondje om de bureaustoel en springt weer op schoot om vrolijk verder te gaan
ik bied 25 cent.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb nog wel 20 cent in m'n portemonnee. Is dat genoeg MM?
Biatch.quote:
Kloptquote:
daarom eerst moet je op vakantie toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klopt
In september pas een kitten voor mij
Ja, eerst afstuderen danquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom eerst moet je op vakantie toch?
Ja, achteraf gezien vast wel, maar nu vind ik er nog geen reet aanquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef nixxx het volgende:
afstuderen roels!
wat doe je eigenlijk? je hebt het vast wel eens gezegdquote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien vast wel, maar nu vind ik er nog geen reet aan
En dan ga je werken en was afstuderen plotseling de tijd van je levenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien vast wel, maar nu vind ik er nog geen reet aan
Ik hoop toch dat ik dan niet meer regelmatig tot 10-11 uur 's avonds moet door bikkelen,quote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan ga je werken en was afstuderen plotseling de tijd van je leven.
Niks opgeschoten?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef liefie_ het volgende:
vriendje kopen?
CEquote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk? je hebt het vast wel eens gezegd![]()
Ohquote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan ga je werken en was afstuderen plotseling de tijd van je leven.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ik dan niet meer regelmatig tot 10-11 uur 's avonds moet door bikkelen,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |