zit iets in.. kan me precies zo'n scenario voorstellen dat ze nu juist op hem afknapt omdat ie zo zielig doet..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef tummeke het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan postenJe moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
hehe welke idioot pleegt a) zo'n kut actie, en b) deeld die ook nog eens met fokquote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen
You're making it worse!!!!!!!!!!
Dat was veel slimmer geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Nairua het volgende:
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."
Oid..
Is ie ook:quote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Ixnay het volgende:
....
Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".
jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef SN0Wman het volgende:
[..]
Is ie ook:een stumpert, om zo'n actie uit te halen een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet een zielepoot, met die smsjes van em een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
Why not hij is er toch zelf in gesprongen zekerquote:jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..![]()
ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??quote:Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef l3laster het volgende:
[..]
Why not hij is er toch zelf in gesprongen zekerof moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
![]()
Idd, je plaatst jezelf in een onmogelijke positie tegenover haar. En helemaal als ze direct reageerde zoals je al had gepost.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was veel slimmer geweestNu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
Ze wil praten. Zij wil praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.
Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
zoals eerder gezegd fouten prima, maar zodra iemand "controle" verliest op zo'n manier terwijl dat die zat is. Echt compleet naar de kanker zoals sommige het omschreven of tijdens dronkenschap maar in ronte gaan meppen...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??![]()
die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |