En daar kan je mee praten met mensen die ook met de wetenschap moeten leven dat ze hun "jeugd" hebben weggegooitquote:Feitelijk komen deze altijd neer op het gevoel dat ik mijn jeugd voor mijn gevoel een beetje vergooit heb. (van mijn 16e tot mijn 24e) en dat ik dus nooit echt vrij geweest ben. Maar van de andere kant hou ik super veel van mijn huidige vriendin en zou ik haar niet kwijt willen.
wat een warme woordenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou je ook even niet willen zoenen als je alles onder had gekotstGadverdamme !!
Ik zou me idd schamen voor je, doh !!
Mijn familie zou nog jaren grappen over je maken
En je moet wel heeeel leuk zijn wil ik niet een verstoord beeld van je hebben nu
Maar ja... shit happens !
Hoe oud was je nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vindgister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
Oh ja, dat maakt nog uit op die leeftijdquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
over een maandje 19. (vriendin is 3 maanden jonger btw)
bwhaha, kneusquote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vindgister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef Zyggie het volgende:
19 jaar, dan moet je toch fiks wat alcoholervaring hebben. Dan is het wel een enorme blunder.![]()
wat heb je dan eengodsnaam gezopen, dat je op je onervaren 19jarig levertje dit allemaal niet meer aan kon.. die zuip praktijken van je??quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Erg he.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even...
Voor de duidelijkheid...
Je bent een gast...
En je lust géén bier...
WTF!?![]()
hehe, ja ik ga op mn 20 ook out, maar doe het dan zonder kotsen en op mn eigen kamerquote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef l3laster het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...
naast sn0wman ofcourse![]()
Nou gast, in my humble opinion heb je na het incident alles prima gedaan.quote:
Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even...
Voor de duidelijkheid...
Je bent een gast...
En je lust géén bier...
WTF!?![]()
helemaal goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |