hey moemoequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef moemoe het volgende:
Het is mijn nieuwe hobby sinds twee maanden ofzo, nu al op zoek gaan naar een nieuwe?
Overdaad schaadtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef moemoe het volgende:
Het is mijn nieuwe hobby sinds twee maanden ofzo, nu al op zoek gaan naar een nieuwe?
Nee, hij heeft nog niet gereageerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
hey moemoe
had die eigenaar van de thai princess nog gereageerd op je mailtje?
Oeh! Da's wel een leuk item voor FOK!tv! Ik wil wel met een paar vriendinnen gaan speeddaten, 30 dates in 1 uur, volgens mij komen we niet meer bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef SunChaser het volgende:
Overdaad schaadt
Serieus. Waarom ga je niet eens daten![]()
*even post-it op monitor plakt:quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef moemoe het volgende:
Oeh oeh oeh! En mijn biologische klok tikt dan hard. Ik MOET echt een kind hebben, binnen 1 jaar getrouwd zijn en nog meer.
Ze hebben maar 2 minuten om te reageren, aangezien het een speeddate is, geweldig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
Vrouwen die kinderen willen zijn gevaarlijk
Ik geloof je niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:40 schreef moemoe het volgende:
Eh jongens, dat is dus een grapje, ik heb geen kinder wens.
Maar goed, back to karaoke.
Dus een soort Punk'd/Boiling Points voor een Fok! shirt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef MissHobje het volgende:
Ik geloof je niet meer![]()
Je maakt teveel grapjes
Nee, nee, dat zal wel niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:40 schreef moemoe het volgende:
Eh jongens, dat is dus een grapje, ik heb geen kinder wens.
Maar goed, back to karaoke.
Ver wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus een soort Punk'd/Boiling Points voor een Fok! shirt.
Maar karaoke dus!
Hoe klinkt oktober?
Doh jullie begrijpen me verkeerd. Een act waarbij je mensen voor de gek houdt, laat ik het zo zeggenquote:
Dat en in het weekend van 12 tm 14 oktober kan ik al niet want Zuidlaardermarkt.quote:
Wie moet er dan Eternal Flame zingen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:48 schreef Blight het volgende:
Voor mij geld dat ik tegen de tijd dat er een nieuwe meet aan komt ik wel weer kijk of ik er zin in heb. Ik kan nu écht nog niet zeggen of ik dan wel of geen motivatie heb.
RealZeus. Dan kan SunChaser hem dit keer terecht betichten.quote:
Nou, Eternal Flame haal ik ook niet, dan klink ik ook als een kraai die doodgeschoten is maar dat zelf nog niet weet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Blight het volgende:
[..]
RealZeus. Dan kan SunChaser hem dit keer terecht betichten.
Hoewel, het probleem is dat RZ wél kan zingen.
jij, want je kan best wat zingenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wie moet er dan Eternal Flame zingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |