abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52233146
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef Bartoli het volgende:
T-Mobile gaat t/m 2010 door met sponsoring , ze hebben besloten toch niet te stoppen in overleg met de politiek en andere instanties
. Onbegrijpelijk dat je als bedrijf je naam nog aan deze sport wil verbinden. Of hebben ze de illusie dat nu écht alle dopinggevallen zijn uitgebannen?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:18:05 #202
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_52233317
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

. Onbegrijpelijk dat je als bedrijf je naam nog aan deze sport wil verbinden. Of hebben ze de illusie dat nu écht alle dopinggevallen zijn uitgebannen?
Waarom niet, sinds het grote gelijknamige schandaal ziet Festina hun naambekendheid en verkoopscijfers hogere toppen scheren dan ooit voorheen ...

Mensen verbinden "Kijk, dat is het merk van die dopingploeg" niet meteen met "dat product zal dus ook niks waard zijn" hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_52236764
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom niet, sinds het grote gelijknamige schandaal ziet Festina hun naambekendheid en verkoopscijfers hogere toppen scheren dan ooit voorheen ...

Mensen verbinden "Kijk, dat is het merk van die dopingploeg" niet meteen met "dat product zal dus ook niks waard zijn" hoor ...
er zitten wel een maar aan. Als iemand in de ploeg weer op doping betrapt wordt kan de ploeg alsnog beslissen de stekker eruit te trekken.

en ze hebben iets nieuws bedacht
quote:
De Duitse ProTourploeg verwacht nu van haar werknemers (management én renners) dat ze voortaan zelf financieel bijdragen aan de strijd tegen doping. Een primeur! Het is voor het eerst in de geschiedenis van het wielrennen dat zulke drastische maatregelen worden genomen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:37:44 #204
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_52258042
Discovery stopt ermee en Bruyneel gaat met pensioen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_52258077
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Toch wel verrassend
pi_52258419
Verrassend inderdaad, dan kan Slipstream gelijk nog een aantal mannen oppikken lijkt me.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_52266120
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Ah. zou 'ie denken dat de grond nu te heet wordt onder zijn voeten?
pi_52266277
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ah. zou 'ie denken dat de grond nu te heet wordt onder zijn voeten?
uiteraard, dat is het eerste waar ik aan dacht....
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52269229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

uiteraard, dat is het eerste waar ik aan dacht....
je kan zeggen wat je wil maar Bruyneel predikt niet zoals andere ploegen (TMO, COF, QST) alsof hij de schoonste ploeg ter wereld heeft. Vind het aan de ene kant jammer dat hij ermee stopt, aan de andere kant het zijn de renners die het moeten doen..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_52269676
Bruyneel is natuurlijk de beste manager van de laatste 10 jaar. jammer dat hij en DSC stoppen, maar het is niet anders. anderen krijgen een kans en kunnen bewijzen of ze ook zo goed met dezelfde renners kunnen omgaan. Wel jammer dat een toonaangevende ploeg uit het peloton verdwijnd. benieuwd of de renners nog hetzelfde kunnen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_52271223
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Bruyneel is natuurlijk de beste manager van de laatste 10 jaar. jammer dat hij en DSC stoppen, maar het is niet anders. anderen krijgen een kans en kunnen bewijzen of ze ook zo goed met dezelfde renners kunnen omgaan. Wel jammer dat een toonaangevende ploeg uit het peloton verdwijnd. benieuwd of de renners nog hetzelfde kunnen.
of het de beste is weet ik niet, maar hij heeft wel me meeste stront over zich gehad de afgelopen 10 jaar en het beste met modder terug kunnen gooien. Zonder ook maar 1 grote fout te maken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52278778
Ze zien het gewoon niet meer zitten onder een strenge doping regiem .
pi_52278785
Voor de liefhebbers , ARD zendt de wielerwedstrijd ronde van duitsland rechtstreeks uit het begint om 15.05
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52278826
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze zien het gewoon niet meer zitten onder een strenge doping regiem .
DSC heeft al an het begin van het seizoen gezegd dat het hun laatste jaar werd,
ze kunnen vw de dopingperikelen geen nieuwe sponsor meer vinden dus ...
ik hoop nog steeds dat Bruineel naar Rabo gaat. al is dat hw valse hoop.
pi_52279161
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:34 schreef maril het volgende:
Voor de liefhebbers , ARD zendt de wielerwedstrijd ronde van duitsland rechtstreeks uit het begint om 15.05
Het is ook gewoon op Sporza te zien.
pi_52280072
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is ook gewoon op Sporza te zien.
Thanks, ik keek er over heen het is op één, ik kijk altijd op ketnet/canvas, of sporza komt
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:37:38 #217
pi_52281349
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:44 schreef maril het volgende:

[..]

Thanks, ik keek er over heen het is op één, ik kijk altijd op ketnet/canvas, of sporza komt
Het wielrennen is meestal op Eén eigenlijk hoor

(je moet het de fans van 'buren' maar eens vragen)
pi_52282631
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
(je moet het de fans van 'buren' maar eens vragen)
pi_52290809
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:37 schreef maril het volgende:

[..]

DSC heeft al an het begin van het seizoen gezegd dat het hun laatste jaar werd,
ze kunnen vw de dopingperikelen geen nieuwe sponsor meer vinden dus ...
ik hoop nog steeds dat Bruineel naar Rabo gaat. al is dat hw valse hoop.
Op de Duitse TV deden ze het voorkomen alsof sponsor Discovery, natuurlijk vanwege alle doping, nu besloten had de sponsoring te stoppen, terwijl het al lang bekend is dat dit hun laatste seizoen zou zijn.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:50:06 #220
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_52291223
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Op de Duitse TV deden ze het voorkomen alsof sponsor Discovery, natuurlijk vanwege alle doping, nu besloten had de sponsoring te stoppen, terwijl het al lang bekend is dat dit hun laatste seizoen zou zijn.
Het was al langer bekend dat de sponsor zou stoppen ja, niet dat de hele ploeg zou stoppen. Dat is pas gisteren bekend gemaakt.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:27:20 #221
pi_52295227
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De reactie van Bruyneel is nochtans dat door de dopingsfeer hij geen sponsor meer kan vinden: "We winnen de grootste koers(en) en we vinden geen sponsor meer, zo ver is het in het wielrennen gekomen, dat je als de beste geen sponsor meer kan vinden"

Ik vind het een goede zaak als dat klopt. Het is een teken dat bedrijven hun naam niet meer met eender wie willen verbinden, want naast de beste zijn draagt bruyneel natuurlijk wel een imago van jewelste mee ...
pi_52300875
Het heeft ook wel een beetje te maken met de onzekere structuur van het wielrennen. De toekomst van de ProTour is geenzins zeker, de ASO wil zelf de touwtjes in handen nemen om een profleague te organiseren en het is voor elk team nog maar de vraag welke wedstrijden ze volgend jaar kunnen rijden. Ook die onzekerheid heeft wel meegespeeld bij potentiele sponsors. Die willen nu geen (nieuwe) miljoenen in een ploeg stoppen zonder bepaalde exposure-garanties, maar juist nú staat de hele structuur een beetje op losse schroeven.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:59:52 #223
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_52301057
Of je moet als renner onder de vleugels van Tinkoff rijden. Het twijfelachtige karakter van de ploeg even buiten beschouwing gelaten (Hamilton, Hondo etc.)
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_52301298
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:59 schreef Burghardt het volgende:
Of je moet als renner onder de vleugels van Tinkoff rijden. Het twijfelachtige karakter van de ploeg even buiten beschouwing gelaten (Hamilton, Hondo etc.)
Waarom noem je die twee? Beide renners die hun straf uitgezeten hadden toen ze een contract kregen. Of moeten renners die betrapt worden de rest van hun carriere een schorsing uitzitten, in plaats van twee jaar? De enige fout die ze bij Tinkoff gemaakt hebben is het aannemen ban Jaksche.

Bij Relax, daar zitten de echte schoften.
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:29:16 #225
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_52301422
Zitten nog wel meer (ex)-dopeurs bij Tinkoff, vandaar ook etc. Dus het is wel degelijk een twijfelachtige ploeg.
Yeasayer - Wait for the Summer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')