quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef Bartoli het volgende:
T-Mobile gaat t/m 2010 door met sponsoring, ze hebben besloten toch niet te stoppen in overleg met de politiek en andere instanties
Waarom niet, sinds het grote gelijknamige schandaal ziet Festina hun naambekendheid en verkoopscijfers hogere toppen scheren dan ooit voorheen ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Onbegrijpelijk dat je als bedrijf je naam nog aan deze sport wil verbinden. Of hebben ze de illusie dat nu écht alle dopinggevallen zijn uitgebannen?
er zitten wel een maar aan. Als iemand in de ploeg weer op doping betrapt wordt kan de ploeg alsnog beslissen de stekker eruit te trekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom niet, sinds het grote gelijknamige schandaal ziet Festina hun naambekendheid en verkoopscijfers hogere toppen scheren dan ooit voorheen ...
Mensen verbinden "Kijk, dat is het merk van die dopingploeg" niet meteen met "dat product zal dus ook niks waard zijn" hoor ...
quote:De Duitse ProTourploeg verwacht nu van haar werknemers (management én renners) dat ze voortaan zelf financieel bijdragen aan de strijd tegen doping. Een primeur! Het is voor het eerst in de geschiedenis van het wielrennen dat zulke drastische maatregelen worden genomen
Toch wel verrassendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Discovery stopt ermee en Bruyneel gaat met pensioen
Ah. zou 'ie denken dat de grond nu te heet wordt onder zijn voeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Discovery stopt ermee en Bruyneel gaat met pensioen
uiteraard, dat is het eerste waar ik aan dacht....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah. zou 'ie denken dat de grond nu te heet wordt onder zijn voeten?
je kan zeggen wat je wil maar Bruyneel predikt niet zoals andere ploegen (TMO, COF, QST) alsof hij de schoonste ploeg ter wereld heeft. Vind het aan de ene kant jammer dat hij ermee stopt, aan de andere kant het zijn de renners die het moeten doen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
uiteraard, dat is het eerste waar ik aan dacht....![]()
of het de beste is weet ik niet, maar hij heeft wel me meeste stront over zich gehad de afgelopen 10 jaar en het beste met modder terug kunnen gooien. Zonder ook maar 1 grote fout te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Bruyneel is natuurlijk de beste manager van de laatste 10 jaar. jammer dat hij en DSC stoppen, maar het is niet anders. anderen krijgen een kans en kunnen bewijzen of ze ook zo goed met dezelfde renners kunnen omgaan. Wel jammer dat een toonaangevende ploeg uit het peloton verdwijnd. benieuwd of de renners nog hetzelfde kunnen.
DSC heeft al an het begin van het seizoen gezegd dat het hun laatste jaar werd,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze zien het gewoon niet meer zitten onder een strenge doping regiem.
Het is ook gewoon op Sporza te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:34 schreef maril het volgende:
Voor de liefhebbers , ARD zendt de wielerwedstrijd ronde van duitsland rechtstreeks uit het begint om 15.05
Thanks, ik keek er over heen het is op één, ik kijk altijd op ketnet/canvas, of sporza komtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is ook gewoon op Sporza te zien.
Het wielrennen is meestal op Eén eigenlijk hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Thanks, ik keek er over heen het is op één, ik kijk altijd op ketnet/canvas, of sporza komt
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
(je moet het de fans van 'buren' maar eens vragen)
Op de Duitse TV deden ze het voorkomen alsof sponsor Discovery, natuurlijk vanwege alle doping, nu besloten had de sponsoring te stoppen, terwijl het al lang bekend is dat dit hun laatste seizoen zou zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:37 schreef maril het volgende:
[..]
DSC heeft al an het begin van het seizoen gezegd dat het hun laatste jaar werd,
ze kunnen vw de dopingperikelen geen nieuwe sponsor meer vinden dus ...
ik hoop nog steeds dat Bruineel naar Rabo gaat. al is dat hw valse hoop.
Het was al langer bekend dat de sponsor zou stoppen ja, niet dat de hele ploeg zou stoppen. Dat is pas gisteren bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op de Duitse TV deden ze het voorkomen alsof sponsor Discovery, natuurlijk vanwege alle doping, nu besloten had de sponsoring te stoppen, terwijl het al lang bekend is dat dit hun laatste seizoen zou zijn.![]()
De reactie van Bruyneel is nochtans dat door de dopingsfeer hij geen sponsor meer kan vinden: "We winnen de grootste koers(en) en we vinden geen sponsor meer, zo ver is het in het wielrennen gekomen, dat je als de beste geen sponsor meer kan vinden"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op de Duitse TV deden ze het voorkomen alsof sponsor Discovery, natuurlijk vanwege alle doping, nu besloten had de sponsoring te stoppen, terwijl het al lang bekend is dat dit hun laatste seizoen zou zijn.![]()
Waarom noem je die twee? Beide renners die hun straf uitgezeten hadden toen ze een contract kregen. Of moeten renners die betrapt worden de rest van hun carriere een schorsing uitzitten, in plaats van twee jaar? De enige fout die ze bij Tinkoff gemaakt hebben is het aannemen ban Jaksche.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:59 schreef Burghardt het volgende:
Of je moet als renner onder de vleugels van Tinkoff rijden. Het twijfelachtige karakter van de ploeg even buiten beschouwing gelaten (Hamilton, Hondo etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |