Daar lijkt Jaap me niet 'slecht' genoeg voor. Wel kun je je natuurlijk afvragen of het chagrijn van die vriend gisteren er iets mee te maken heeft; die was al pissig bij binnenkomst en niet van plan ook maar ergens leuk aan mee te doen. Misschien weet die wel meer, of heeft hij Jaap iets verteld.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg een hele vreemde gedachte. Zou het zo kunnen zijn dat het Jaap of een van zijn vrienden CORA chanteert, en vandaar de opmerking....CORA breekt, moooooi.
Of heb ik nu een kronkel.![]()
Gescript !!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 minuten gezien, maar komt heel erg gespeeld over.
onzin, iedereen weet waar dat bungalowpark de hoefstal is, dus dat heeft niets met brian te maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef wolferl het volgende:
Dus iemand heeft het adres gehoord toen Brain het na schreeuwde, en kwam op 1 of ander gruwelijk idee om haar te gaan ontvoeren.
Ja, wat is er mis met 3 en 4? En dan 1 en 2 op dezelfde personen...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe dan stream 3 en 4 op Huub en Nadia.... pffff
1&2 mogen ook wel. Daar is op dit moment ook geen fluit aanquote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe dan stream 3 en 4 op Huub en Nadia.... pffff
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien dat Cora breekt omdat haar idee van bomauto's in Engeland en Schotland zijn mislukt
Wat doe je toch neerbuigend, is dat echt nodig?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Het eerste lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk!!!![]()
Brain noemde het huisadres van Cora in Harderwijkquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
onzin, iedereen weet waar dat bungalowpark de hoefslag is, dus dat heeft niets met brian te maken.
Zit ik hier Brian te verdedigen![]()
Dat lijkt me te makkelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef CoT het volgende:
Cora wil gewoon niks meer met DGK te maken hebben nu denk ik
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Starlie het volgende:
Zullen we met z'n allen bij de Recherche gaan?!!!
Joh, heeft iemand een achternaam van cora?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain noemde het huisadres van Cora in Harderwijk
jaap met nog groter tietenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Joh, heeft iemand een achternaam van cora?
![]()
Hoe ziet cora er uberhaupt uit?
Ja waar is hij en zijn glazen bol nu we hem nodig hebbenquote:
ja, door een zekere brian.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Prospera het volgende:
Als je al na gaat dat het gezin van een Voller wordt bedreigd na wat filmpjes op youtube en wat Jaap voor filmpjes heeft staan op zijn site, dan kan ik me voorstellen dat het bij Cora ernstiger tekeer gaat, mn. omdat haar adres ook genoemd werd op de streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |