Dan lijkt het me dat het regionaal beleid overal anders isquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, alleen een half uur voor en nadat je werkt. Ik krijg trouwens ook 50% op alles behalve menu´s en euroknallers.
cheeseburgers? dat is gewoon McDonalds kethup van de heinz met mosterd...quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef steve2003 het volgende:
Wie weet hoe je die sausjes maakt? (van de Big mac, Big Tasty, en de cheeseburgers vooral..)
Die zijn
quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat het regionaal beleid overal anders is
Zijn ze er al?quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..
Is ook het enige wat ik bij de Mac eet, maar dan met zoetzure saus, cola en frietjes natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Niek. het volgende:
[...nuggets...]
De enige dingen die ik echt lekker vind bij de mc, samen met wat barbecue saus en cola...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:11 schreef MissHobje het volgende:
offtopic posts weggehaald!
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn de van Domino's gestolen aardappelen er al?
Terugbrengen?!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:00 schreef Qwea het volgende:
afgelopen zaterdag mc donalds gehad. Er zit wel verschil in de burgers bij de vestigingen zeg. De mchicken mythic salsa was in Meppel heerlijk, en hier in emmen niet te vreten
Nee, dan Frikandellen....quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
kipnuggets zijn gemaakt van kipfilet...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
Er staat toch echt dat nuggets er van gemaakt worden... maar dan nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef Xuavis het volgende:
[..]
kipnuggets zijn gemaakt van kipfilet...
Mijn god!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:30 schreef Houtspeer het volgende:
Oh sorry, ik verwarde je met michelangeloooo. Maar dat verandert de zaak niet.
Wat jij doet is nog altijd eerder stelen dan dat het jouw goede recht is dat je gratis een nieuwe broodje krijgt. Echt diep triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |