abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juli 2007 @ 18:12:34 #51
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_51033218
Ik ben ook niet echt fan van die Albers, en dit is idd een rijders fout.
Toch valt Spyker zelf niks te verwijten, en doen die gasten toch hun uiterste best om de auto sneller te maken.
Als Michiel Mol slim is koopt ie volgend jaar zelf lekker ook een klanten chassis net als Super Aguri en Torro Rosso ipv erover te lopen ouwehoeren, momenteel gaan die nog steeds harder dan de spijkertjes.

PS.

Flikker die Albers maar lekker naar de Seat Cup en haal bv Giedo vd Garde of Robert Doornbos in die Spyker bak.
Sutil mag blijven, die kan wel trappen.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_51033296
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Sutil verneukt helemaal niks.

Er was geen radiocontact mogelijk van het team naar Sutil maar wel andersom.
Hij meldt dat hij binnen komt voor een pitt stop. Het team moet daarop reageren.
Dan moet het team Albert informeren dat Sutil eerst komt. Het was de ronde die was gepland voor de stop van Albers, en dat Albers dan in die ronde binnen komt is logisch. En aan een coureur die stil staat heeft een team niets, dus als het qua brandstof mogelijk is dan moet het team Albers vertellen dat'ie nog een rondje buiten moet blijven.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:07:46 #53
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_51034548
Ik hoop ook van harte dat de organisatie van het hele F1 gebeuren voorgoed een ban op nederlandse teams zet. Levens gevaarlijk als je dat filmpje ziet voor de mensen die in de pit werken. Net als die jos verstappen vroeger, die kon ook voor geen meter rijden en het lag altijd aan zijn auto als hij weer eens in de grindbak lag of iemand anders van de baan ragde.
Op elke fokker past een bril.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:24:09 #54
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51035019
Say what? hahahah heb ik weer eens wat gemist dan.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_51035099
Altijd excuses, en altijd Olav Mol die over Albers blijft vertellen terwijl ie opde achterste plek is "verwikkeld in een gevecht met z'n teamgenoot".

Die pisvlek is echt een aanfluiting voor het land, ook met z'n arrogante 'die andere Nederlander' vorig seizoen. Dat is Doornbos, lul, en die issympathieker dan jij, Josti.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  zondag 1 juli 2007 @ 19:28:01 #56
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_51035133
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:04 schreef Biogarde het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat de gemiddelde FOK!ker nog geen Fiat Panda op de weg kan houden
durf ik met jou aan.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:39:45 #57
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51035479
Jezus net ff gekeken. Wat een amateur zeg :s jezus.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_51035821
Mijn god, hetzelfde deed Jas Verstoppen ook ooit met een Arrows, alleen die reed tenminste ook nog eens over z'n tankman heen

Tot dusver waarschijnlijk ook het enige hoogtepunt in die race (vermoed ik)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 1 juli 2007 @ 20:39:25 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_51037352
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
.....
Flikker die Albers maar lekker naar de Seat Cup en haal bv Giedo vd Garde of Robert Doornbos in die Spyker bak.
Sutil mag blijven, die kan wel trappen.
Doornbos rijdt momenteel -niet onverdienstelijk- in de ChampCar.

Bovendien staat hij nog steeds onder contract bij Red Bull.

Dus bij Spyker zal hij (gelukkig) toch niet terecht komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 1 juli 2007 @ 20:41:20 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_51037416
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik hoop ook van harte dat de organisatie van het hele F1 gebeuren voorgoed een ban op nederlandse teams zet. Levens gevaarlijk als je dat filmpje ziet voor de mensen die in de pit werken.
Onzin, ook bij betere teams gaan er wel ees dingen fout bij de pits, welke ook gevaarlijke momenten op kunnen leveren voor de pitcrew.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 1 juli 2007 @ 21:20:29 #61
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_51038748
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Doornbos rijdt momenteel -niet onverdienstelijk- in de ChampCar.

Bovendien staat hij nog steeds onder contract bij Red Bull.

Dus bij Spyker zal hij (gelukkig) toch niet terecht komen.
Is misschien maar beter ook, en ik ben welbewust van de prestaties van Doornbos, hulde voor de Rotterdammer.
Maar Albers moet gewoon mijns insziens vervangen worden door (vul betere NL coureur maar in), en ipv erop te zeiken, moet Michiel maar is zelf gaan denken over dat klanten chassis verhaal, want het lijkt voor mij geen slechte optie voor Spyker.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_51041525
Terwijl doornbos het nu geweldig doet aan de andere kant van de grote plas.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_51041623
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef switchboy het volgende:
Terwijl doornbos het nu geweldig doet aan de andere kant van de grote plas.
idd... hij heeft zojuist zijn eerste champcar race gewonnen en leidt nu het klassement gewoon!!
pi_51042743
Wat is eigenlijk het beste plaats die hij ooit heeft gehaald? gok niet verder dan een 7de plaats omdat het halve veld al was uitgevallen..
pi_51042988
Beste stuurlui staan weer aan wal lees ik hier wel
pi_51043204
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Juup© het volgende:
Beste stuurlui staan weer aan wal lees ik hier wel
Ja want alleen als je zelf F1 hebt gereden mag je kritische commentaren geven
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51043296
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik krijg bij Spyker altijd zo'n zelfde gevoel als bij Willem-Alexander.
wat heeft Albers nou weer gedaan ? en waarom die vergelijking?
Haleloeja
pi_51045515
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Nealz het volgende:
Wat is eigenlijk het beste plaats die hij ooit heeft gehaald? gok niet verder dan een 7de plaats omdat het halve veld al was uitgevallen..
Doornbos? Eerste. Bij de Champcars vanavond. Niet helemaal onverwacht, vorige week werd hij tweede dus hij draait in de top mee.
pi_51048082
Dat verstappen dit ook deed is niet helemaal correct, bij verstappen raakte de slang los terwijl hij tankte, of toen ze hem los trokken waardoor brandstof op de gloeiend hete motor kwam waardoor de auto in brand vloog, zo 1 2 uit me hoofd.... is al jaren terug.
pi_51048124
Ik ben geen expert maar is dit nou de schuld van Albers of van het team? Ik bedoel als hem een sein wordt gegeven dat ie kan gaan gassen, ja dan is het niet zijn schuld?

Maw. waar ging het nou preciesbmis?
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_51048234
quote:
Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik ben geen expert maar is dit nou de schuld van Albers of van het team? Ik bedoel als hem een sein wordt gegeven dat ie kan gaan gassen, ja dan is het niet zijn schuld?

Maw. waar ging het nou preciesbmis?
Albers kreeg niet het sein om te gaan gassen. Lollypop was nog naar beneden en pas als die omhoog gaat mag je gaan.
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
pi_51048263
Albers tegenover FORMULE 1 RaceReport: ,,Ik stond nog in eerste versnelling toen ik, nadat Adrian was weg gereden, mijn positie voor de pitstop innam. Voor ik mijn wagen in neutraal kon zetten, was ik al opgekrikt. Het enige waar ik op dat moment aan dacht waren de monteurs; die kunnen een vinger verliezen als een band opeens gaat draaien.”

,,Ik heb dus keihard de rem en de koppeling ingedrukt”, vervolgde de Nederlander. ,,Toen ze klaar waren met mijn stop, ging ik op de automatische piloot verder. Normaal sta je dan dus nog in neutraal en schakel je als ze de lollipop omdraaien naar eerste versnelling. Daar stond ik al in, dus reed ik eigenlijk op automatische piloot verder. Met die slang nog aan de auto was het game over. Jammer.”
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 2 juli 2007 @ 03:56:12 #73
19840 Libris
Live from Singapore
pi_51048320
quote:
Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Albers tegenover FORMULE 1 RaceReport: ,,Ik stond nog in eerste versnelling toen ik, nadat Adrian was weg gereden, mijn positie voor de pitstop innam. Voor ik mijn wagen in neutraal kon zetten, was ik al opgekrikt. Het enige waar ik op dat moment aan dacht waren de monteurs; die kunnen een vinger verliezen als een band opeens gaat draaien.”

,,Ik heb dus keihard de rem en de koppeling ingedrukt”, vervolgde de Nederlander. ,,Toen ze klaar waren met mijn stop, ging ik op de automatische piloot verder. Normaal sta je dan dus nog in neutraal en schakel je als ze de lollipop omdraaien naar eerste versnelling. Daar stond ik al in, dus reed ik eigenlijk op automatische piloot verder. Met die slang nog aan de auto was het game over. Jammer.”
Beetje tegenstrijdig met het verhaal van eerder, dat hij dacht dat de lollipop omhoog ging..
pi_51048330
quote:
Op maandag 2 juli 2007 03:56 schreef Libris het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig met het verhaal van eerder, dat hij dacht dat de lollipop omhoog ging..
Idd, vond ik ook al. Hij zegt blijkbaar maar wat steeds..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_51049220
Slim van 'm.
Eerst rekening houden met het feit dat z'n auto in de versnelling staat maar vervolgens toch de fout ingaan.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')