Dan moet het team Albert informeren dat Sutil eerst komt. Het was de ronde die was gepland voor de stop van Albers, en dat Albers dan in die ronde binnen komt is logisch. En aan een coureur die stil staat heeft een team niets, dus als het qua brandstof mogelijk is dan moet het team Albers vertellen dat'ie nog een rondje buiten moet blijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sutil verneukt helemaal niks.![]()
Er was geen radiocontact mogelijk van het team naar Sutil maar wel andersom.
Hij meldt dat hij binnen komt voor een pitt stop. Het team moet daarop reageren.
durf ik met jou aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:04 schreef Biogarde het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat de gemiddelde FOK!ker nog geen Fiat Panda op de weg kan houden![]()
Doornbos rijdt momenteel -niet onverdienstelijk- in de ChampCar.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
.....
Flikker die Albers maar lekker naar de Seat Cup en haal bv Giedo vd Garde of Robert Doornbos in die Spyker bak.
Sutil mag blijven, die kan wel trappen.
Onzin, ook bij betere teams gaan er wel ees dingen fout bij de pits, welke ook gevaarlijke momenten op kunnen leveren voor de pitcrew.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik hoop ook van harte dat de organisatie van het hele F1 gebeuren voorgoed een ban op nederlandse teams zet. Levens gevaarlijk als je dat filmpje ziet voor de mensen die in de pit werken.
Is misschien maar beter ook, en ik ben welbewust van de prestaties van Doornbos, hulde voor de Rotterdammer.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doornbos rijdt momenteel -niet onverdienstelijk- in de ChampCar.
Bovendien staat hij nog steeds onder contract bij Red Bull.
Dus bij Spyker zal hij (gelukkig) toch niet terecht komen.
idd... hij heeft zojuist zijn eerste champcar race gewonnen en leidt nu het klassement gewoon!!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef switchboy het volgende:
Terwijl doornbos het nu geweldig doet aan de andere kant van de grote plas.
Ja want alleen als je zelf F1 hebt gereden mag je kritische commentaren gevenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Juup© het volgende:
Beste stuurlui staan weer aan wal lees ik hier wel
wat heeft Albers nou weer gedaanquote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Rosbief het volgende:
Ik krijg bij Spyker altijd zo'n zelfde gevoel als bij Willem-Alexander.![]()
Doornbos? Eerste. Bij de Champcars vanavond. Niet helemaal onverwacht, vorige week werd hij tweede dus hij draait in de top mee.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Nealz het volgende:
Wat is eigenlijk het beste plaats die hij ooit heeft gehaald? gok niet verder dan een 7de plaats omdat het halve veld al was uitgevallen..
Albers kreeg niet het sein om te gaan gassen. Lollypop was nog naar beneden en pas als die omhoog gaat mag je gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 03:27 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik ben geen expert maar is dit nou de schuld van Albers of van het team? Ik bedoel als hem een sein wordt gegeven dat ie kan gaan gassen, ja dan is het niet zijn schuld?
Maw. waar ging het nou preciesbmis?
Beetje tegenstrijdig met het verhaal van eerder, dat hij dacht dat de lollipop omhoog ging..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Albers tegenover FORMULE 1 RaceReport: ,,Ik stond nog in eerste versnelling toen ik, nadat Adrian was weg gereden, mijn positie voor de pitstop innam. Voor ik mijn wagen in neutraal kon zetten, was ik al opgekrikt. Het enige waar ik op dat moment aan dacht waren de monteurs; die kunnen een vinger verliezen als een band opeens gaat draaien.”
,,Ik heb dus keihard de rem en de koppeling ingedrukt”, vervolgde de Nederlander. ,,Toen ze klaar waren met mijn stop, ging ik op de automatische piloot verder. Normaal sta je dan dus nog in neutraal en schakel je als ze de lollipop omdraaien naar eerste versnelling. Daar stond ik al in, dus reed ik eigenlijk op automatische piloot verder. Met die slang nog aan de auto was het game over. Jammer.”
Idd, vond ik ook al. Hij zegt blijkbaar maar wat steeds..quote:Op maandag 2 juli 2007 03:56 schreef Libris het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met het verhaal van eerder, dat hij dacht dat de lollipop omhoog ging..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |